فصل فوق العاده لیونل مسی با پاریس

مسی در فصل جاری 7 پاس گل داده تا از این حیث با نیمار در یک جایگاه قرار بگیرد. او همچنین در هفت بازی این فصل در 10 گل تاثیرگذار بوده که آمار بسیار خوبی است.
کدخبر (68424) | 21 شهریور 1401 | ساعت 17:07
0 142
فصل فوق العاده لیونل مسی با پاریس
مسی در فصل جاری 7 پاس گل داده تا از این حیث با نیمار در یک جایگاه قرار بگیرد. او همچنین در هفت بازی این فصل در 10 گل تاثیرگذار بوده که آمار بسیار خوبی است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در بازی مقابل برست، مسی با یک پاس تند و تیز توپ را مدافعان عبور داد و شرایط گلزنی را برای نیمار مهیا کرد. این پاس تماشایی یکبار دیگر ثابت کرد که مسی همچنان جز بهترین های دنیاست. برست در شش بازی اول لیگ فرانسه 16 گل دریافت کرده تا رکورد بیشترین گل دریافتی در 6 بازی اول فصل را در میان 5 لیگ معتبر اروپایی مال خود کند. با این حال دربرابر پاری‌سن‌ژرمن با آن مثلث آتشین مسی، نیمار و امباپه این تیم اوضاع خیلی بدی نداشت و با کمترین میزانی گلی که می‌توانست دریافت کند، شکست خورد. در مقطع حساس بازی، باز هم این مسی بود که با یک پاس برگشتی بازی را تغییر داد. پس از اینکه مسی به طور تصادفی تو را به دست آورد، او را به نیمار سپرد و این ستاره برزیلی هم با شوتی از درون محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد. بی اغراق باید گفت که وقتی مسی پاس خود را فرستاد، هر 9 بازیکن تیم برست میان مسی و نیمار قرار داشتند اما ارسال او آنقدر دقیق بود که خط هافبک و خط دفاعی را شکافت و به نیمار رسید. مسی در طول دوران فوتبال خود 25 پاس گل به نیمار داده که پس از لوئیز سوارز که 39 پاس از مسی دریافت کرده، بیشترین پاس گل را از این فوق ستاره آرژانتینی گرفته است. درحالیکه مسی تنها 13 ماه است در تیم پاریسی حضور دارد، او 11 پاس گل به امباپه داده است. مسی هم در خلق موقعیت گلزنی موفق است، هم در گلزنی و هم در دادن پاس‌های کلیدی در یک سوم خط تهاجمی تیم عملکرد خوبی دارد. او هم در این بخش‌ها و هم در دادن پاس‌های درعمق و پاس‌های صحیح در 5 لیگ معتبر اروپایی در رده اول قرار دارد. لیونل مسی مسی در این فصل 7 پاس گل داده تا از این حیث با نیمار در یک جایگاه قرار بگیرد. او در هفت بازی این فصل در 10 گل تاثیرگذار بوده است. اما در مقابل رونالدو که در 6 بازی این فصل منچستریونایتد به میدان رفته، نه گلی زده نه پاس گلی داده است. البته رونالدو هنوز هم جاه‌طلب است اما جز نشستن روی نیمکت فعلا راهکار دیگری ندارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...