ناکامی محمدرضا گرایی در فینال مسابقات جهانی؛ هت تریک در کار نبود! + ویدئو

محمد رضا گرایی با قبول شکست 5 بر 4 مقابل حریفی از صربستان در فینال مسابقات کشتی جهانی به مدال نقره دست یافت.
کدخبر (68413) | 21 شهریور 1401 | ساعت 17:33
3 237
ناکامی محمدرضا گرایی در فینال مسابقات جهانی؛ هت تریک در کار نبود! + ویدئو
محمد رضا گرایی با قبول شکست 5 بر 4 مقابل حریفی از صربستان در فینال مسابقات کشتی جهانی به مدال نقره دست یافت.

به گزارش سرخ نیوز، طبق برنامه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در صربستان در حال برگزاری است. تاریخ رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان نشان می دهد که محمدرضا گرایی در فینال وزن 67 کیلوگرم این رقابت ها امروز دوشنبه 21 شهریورماه به میدان رفت و موفق به کسب مدال نقره شد. بدین ترتیب گرایی، قهرمان 26 ساله و شیرازی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در کسب سومین طلای متوالی در تورنمنت های معتبر بین المللی ناکام ماند.  

ساعت بازی گرایی در کشتی فرنگی جهان

بازی نهایی محمدرضا گرایی در مسابقات جهانی کشتی فرنگی از ساعت 21:42 برگزار شد. بازی فینال گرایی با نتیجه  5 بر 4 به سود ماته نمس به اتمام رسید.  

رقبایی که محمدرضا برای رسیدن به مدال نقره از پیش رو برداشت

محمدرضا گرایی برای رسیدن به فینال وزن 67 کیلوگرم مسابقات جهانی سه رقیب را قدرتمندانه از پیش رو برداشت؛ سپس در بازی فینال مقابل رقیبی از کشور میزبان شکست خورد و به مدال نقره رسید. نتایج کشتی های محمدرضا گرایی تا فینال به شرح زیر می باشد؛ مرحله اول؛ پیروزی 9 بر صفر محمد رضا گرایی مقابل امانتور اسماعیلوف قرقیزستانی مرحله یک چهارم نهایی؛ پیروزی 5 بر یک مقابل ریو هانسو از کشور کره جنوبی مرحله نیمه نهایی؛ پیروزی 8 بر صفر مقابل جونی ختسوریانی از گرجستان بازی فینال محمدرضا گرایی؛ گرایی با نتیجه 5 بر 4 مغلوب ماته نمس صرب شد  

مروری بر بازی نهایی محمدرضا گرایی

محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، در دیدار فینال وزن 67 کیلوگرم، برای کسب دوباره مدال طلای جهان برابر ماته نمس دارنده مدال برنز جهان از صربستان به روی تشک رفت و در سه دقیقه دوم بازی کاملا غافلگیر شد تا به مدال نقره جهانی دست پیدا کند.  

ناکامی گرایی در هت تریک؛ محمد رضا نقره ای شد

محمدرضا گرایی بعد از کسب مدال طلای مسابقات المپیک توکیو 2020 و همچنین طلای مسابقات جهانی 2021 اسلو در کسب مدال طلا در سومین تورنمنت معتبر متوالی ناکام ماند. با شکست مقابل حریف صربستانی، گرایی به مدال نقره مسابقات جهانی دست یافت.  

ویدئو کشتی پایانی محمدرضا گرایی در مسابقات جهانی صربستان

خلاصه بازی فینال گرایی نشان می دهد که این کشتی گیر ایرانی مقابل دارنده مدال برنز جهان کار آسانی پیش رو نداشت به خصوص که رقیب از صربستان و کشور میزبان بود. همانطور که در خلاصه بازی نهایی گرایی نیز مشخص است او در سه دقیقه اول با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد. با آغاز 3 دقیقه دوم، گرایی توسط حریف صرب غافلگیر شد و با نتیجه 4 بر 5 عقب افتاد و در نهایت نتیجه را واگذار کرد. بدین ترتیب گرایی برای کسب سومین مدال طلای متوالی ناکام ماند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
محمدرضاگرایی حقش طلا بود متاسفانه قافلگیر شد و امتیاز داد ولی در دقایق اخر کشتی یک امتیاز او را بحساب نیاوردن و کشتیگیرصربستانی از موقعیت میزبانی استفاده کرد و برنده شد ٫ به قهرمان بی چون و چرای کشتی فرنگی ایران خسته نباشی میگم و براش ارزوی سلامتی و موفقیت دارم.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
کاملا نفس کم آورد و بدنش جواب کرد واقعا این مربی ها باید برن چون نمیتونن یه قهرمان و تو اوج نگهدارن
کاربر سایت
04 شهریور 1402
واقعا گرایی به غرورش باخت کافی بود مدیریت و اداره کنه کشتق رو .من بازی رو چندبار نگاه کردم از هر زاویه ای که نگاه کردم حریف چندان قوی نبود به نظرم گرایی میخواست با امتیاز بالا ببره حیف شد حیف.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...