رونمایی از خنده‌دارترین سند تاریخ فوتبال ایران در برنامه فوتبال برتر! + ویدئو

اگر برای یکبار هم که شده اراده ای در این فوتبال شکل بگیرد و با اتهام زنندگان برخورد کند، دیگر شاهد بلبشوی این روزها نخواهیم بود.
کدخبر (68509) 22 شهریور 1401 | ساعت 09:12
1 140
اگر برای یکبار هم که شده اراده ای در این فوتبال شکل بگیرد و با اتهام زنندگان برخورد کند، دیگر شاهد بلبشوی این روزها نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، برنامه شب گذشته فوتبال برتر به خوبی نشان داد که بازار انگ و تهمت در این فوتبال چقدر داغ است و افراد در پوزیشن های مختلف بدون هراس از عقوبت دنیوی و آخروی صحبت هایشان، چگونه دهان باز می کنند و دیگران را به باد تهمت و افترا می گیرند. نمونه این اتفاقات همین ادعاهای مربیان و مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان علیه باشگاه پرسپولیس و افشین پیروانی است که شب گذشته مشخص شد از چه پایه و اساسی برخوردار بود است(!) آنجایی که مجری از مدیرعامل نفت پرسید: «شما که می گوئید افشین پیروانی بین دو نیمه دیدار هفته ششم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال راهی رختکن داوران شده و ...آیا مدرکی بر اثبات این ادعا دارید؟» جناب مدیر باد در غبغب انداخت و سینه جلو داد و از فیلمی سخن گفت که برای این برنامه ارسال کرده است و ...دقایقی بعد وقتی فیلم مورد نظر پخش شد دیگر نه فقط بینندگان که مرغ های پخته داخل مطبخ هم به قهقهه افتادند. قدم زدن پیروانی در کنار داور در حالیکه یک بازیکن تیم میزبان هم در طرف دیگر داور حرکت می کرد، تمام آن مستندات نفتی ها برای طرح یک اتهام بزرگ بود.
نمی دانیم باشگاه پرسپولیس در برابر این ماجرا چگونه می ایستد و اساسا آیا این پرونده را دنبال می کند یا خیر؟ اما به واقع اگر یکبار مدیران باشگاه تا انتهای داستان پیش بروند و فدراسیون و کمیته های اخلاق و انضباطی آن را تحت فشار بگذارند، هم به اتهام زنندگان درس داده اند و هم به کلیت فوتبال ایران کمک کرده اند؛ فوتبالی که آنقدر در آن تهمت و افترا باب شده که اگر روزی فردی یا گروهی هم دست به اقدامات زیر پوستی و زد و بندهای کثیف بزنند، در میان این هیاهوی عجیب پنهان خواهد ماند. مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال چند روز قبل در در اولین کنفرانس خبری خود حرف های زیبایی زد اما باید دید آن حرفها در وادی شعار دفن می شود یا آنکه جامه عمل بر تن خواهد کرد. اگر قرار است جناب تاج واقعا با زشتی های فوتبال مبارزه کند و ادعاهای وی حقیقی است، باید از همین امروز با افرادی که دهان خود را باز می کنند و بدون پایه و اساس دیگران را متهم می کنند برخورد جدی شود. ...و کلام آخرمان با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است: جناب درویش لطفا این ماجرا را تا انتها دنبال کنید تا دیگر کسی به خود اجازه ندهد اعتبار و جایگاه مردمی پرسپولیس بزرگ را به بازی بگیردو ...

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
به نفتی ها بگید با هوچی گری و سروصدا و دادو بیداد نمی تونید نتیجه بگیرید
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...