زمان و ساعت کشتی حسن یزدانی در مسابقات جهانی صربستان

زمان و ساعت کشتی های حسن یزدانی در مسابقات جهانی 2022 صربستان مشخص شد.
کدخبر (68618) | 22 شهریور 1401 | ساعت 13:58
0 553
زمان و ساعت کشتی حسن یزدانی در مسابقات جهانی صربستان
زمان و ساعت کشتی های حسن یزدانی در مسابقات جهانی 2022 صربستان مشخص شد.

به گزارش سرخ نیوز، طبق برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در صربستان از فردا با مراسم قرعه کشی استارت می خورد، تاریخ رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان نشان می دهد که حسن یزدانی از پنج شنبه 24 شهریورماه روی تشک می رود. برنامه مسابقات کشتی حسن یزدانی در صربستان بدین صورت است که او طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری به مصاف رقبا می رود. یزدانی به دنبال قهرمانی رقابت های کشتی جهانی 2022 است و در این مسیر کار دشواری پیش رو دارد چرا که احتمالا در فینال باید مقابل دیوید تیلور آمریکایی رقیب همیشگی خود قرار بگیرد. چنانچه برنامه و ساعت دقیق کشتی های حسن یزدانی و به خصوص مصاف او با تیلور مشخص شود در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان و ساعت کشتی های حسن یزدانی در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان

برنامه کشتی های حسن یزدانی در مسابقات جهانی صربستان به شرح زیر می باشد؛ پنجشنبه ۲۴ شهریورماه: مسابقات مقدماتی وزن ۸۶ از ساعت ۱۳ تا ۱۷ مسابقات نیمه نهایی وزن ۸۶ از ساعت ۱۹:۱۵ تا ۲۰:۱۵ جمعه ۲۵ شهریورماه: مسابقات رده‌بندی و فینال وزن ۸۶ از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰‌ با اعلام مسئولان برگزاری رقابت های کشتی آزاد جهانی، حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در روز اول مسابقات از ساعت ۱۳ به روی تشک خواهد رفت.

ساعت کشتی حسن یزدانی در فینال کشتی جهانی صربستان

کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور حریف آمریکایی، دو آزادکار به فینال رقابت ها روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد. ساعت و زمان کشتی حسن یزدانی در فینال مسابقات جهانی صربستان: حدودا ۲۱:۵۰

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...