محمد هادی ساروی به برنز رضایت داد + ویدیو

محمد هادی ساروی کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم که از شانس‌های کسب مدال طلا در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان محسوب می‌شد، نهایتا به مدال برنز رسید.
کدخبر (68661) | 22 شهریور 1401 | ساعت 20:29
0 79
محمد هادی ساروی به برنز رضایت داد + ویدیو
محمد هادی ساروی کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم که از شانس‌های کسب مدال طلا در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان محسوب می‌شد، نهایتا به مدال برنز رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ که در صربستان برگزار شد، محمد هادی ساروی، فرنگی کار 97 کیلوگرم تیم ملی کشورمان که از شانس‌های اصلی کاروان کشتی فرنگی ایران برای کسب مدال طلا محسوب می‌شد، در عین ناباوری از رسیدن به این مهم باز ماند و نهایتا به کسب مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان با برتری برابر حریف اهل ترکیه خود رضایت داد.

چرا محمد هادی ساروی به فینال نرسید؟

محمد هادی ساروی که در دور اول مسابقات با قرعه استراحت روبه‌رو بود، در مراحل یک هشتم تا نیمه نهایی با ارائه سه کشتی برتر، با نتایج ۸ بر صفر، ۷ بر صفر و ۳ بر ۱ حریفان خود را با قدرت پشت سر گذاشت. ساروی باید در مرحله نیمه نهایی، برای سومین بار برابر رقیب قدیمی خود یعنی آرتور الکسانیان، قهرمان سابق المپیک و جهان قرار می‌گرفت. ساروی که در دور تقابل پیشین خود برابر این کشتی‌گیر مطرح ارمنستانی شکست خورده بود، در مصاف سوم نیز به توفیقی دست نیافت تا با قبول شکست ۳ بر ۱، از صعود به فینال باز مانده و راهی دیدار رده‌بندی شود.

ویدیو کشتی محمد هادی ساروی برابر آرتور الکسانیان

یک کشتی خوب در رده‌بندی و برنزی شدن ساروی

محمد هادی ساروی نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، در دیدار رده‌بندی خود با یک کشتی بهتر نسبت به متاهان باشار ترکیه‌ای، با نتیجه ۶ بر ۱ برنده شد و مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را به گردن آویخت.
بدین ترتیب، محمد هادی ساروی که با سابقه برنز المپیک از شانس‌های کسب مدال خوش‌رنگ طلا محسوب می‌شد، نهایتا در دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته خود ناکام ماند و کارش را با کسب مدال برنز در مسابقات قهرمانی جهان صربستان ۲۰۲۲ به پایان رساند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...