رجزخوانی اینستاگرامی؛ این بار نیمکت‌نشینِ قعرنشینِ دسته دو سوئد!

هافبک سابق اکثر تیم‌های لیگ برتری این بار در مقام یک رجزخوان اینستاگرامی ظاهر شده است.
کدخبر (68715) | 23 شهریور 1401 | ساعت 07:29
0 179
رجزخوانی اینستاگرامی؛ این بار نیمکت‌نشینِ قعرنشینِ دسته دو سوئد!
هافبک سابق اکثر تیم‌های لیگ برتری این بار در مقام یک رجزخوان اینستاگرامی ظاهر شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ‌نیوز، همین یک قلم را کم داشتیم. بازیکن رانده و درمانده سابق آبی‌ها و آن سردسته سربازان فراری زبان باز کرده و از قهرمانی و لیاقت و ... گفته. از توهین به افشین پیروانی تا زیر سوال بردن افتخارات رشک‌برانگیز سرخ‌ها.

استوری می‌زنم تا ...

یادمان رفته بود که بختیاری در این فوتبال بازی می‌کرده، اویی که پس از سرگردانی میان تیم‌های لیگ برتری راهی آذربایجان، عراق و سوئد شده بود تا شاید تیمی شانس بازی به وی بدهد. بسان اغلب لژیونرهای درجه چند چند سال اخیر، او و امثالش بعد از آنکه در ایران خواهان نداشتند راهی تیم‌هایی شدند که احتمالا حریف تیم‌های امید و جوانان ایرانی هم نشوند. البته که باید استوری گذاشت و شانس وایرال شدن را از دست نداد.

از سوئد چه خبر؟

بازیکن ذخیره تیم قعرنشین دسته دوم سوئد با آمار رویایی 161 دقیقه بازی در 23 هفته لیگ جز تمرکز روی چنین مسائلی چاره‌ دیگری ندارد. بعد فنی فوتبالت که سال‌هاست تمام شده، که قطعا یک دلیل آن هم شناسنامه فیکت است. از شناسنامه خودت و خورده شدن حق بازیکنانی که به خاطر تو پشت خط ماندند هم برایمان بگو!

قهرمانی شما را فراموش نکرده‌ایم

انبوه قهرمانی‌های پرسپولیس قطعا با برخی جام‌هایی که تو گفته‌ای قابل مقایسه نیست. به هر حال پرسپولیس با گروهی از بازیکنان سرباز که قهرمان ایران نشده، تک جام قهرمانی کارنامه فوتبالی تو همان است که با فساد سازمان یافته در باشگاه فولاد خوزستان در بلوای کارت‌های جعلی سربازی حاصل شده، همان قهرمانی که با گل هند آرش افشین در بازی با پرسپولیس به ثمر رسید.

نهضت بازی با کلمات

از مدیر آن روزهای فولاد چه خبر؟ چه شد که بعد از ماجرای سربازها از فوتبال کنار رفت؟ بیخیال بختیار، تو از قهرمانی پاک فولاد نگو و خودت را مضحکه عام و خاص نکن. بی‌لیاقت؟ بی‌لیاقت آن فوتبالیستی است که با کارت پایان خدمت جعلی در لیگ برتر بازی کرده، در روزهایی که جوانان مملکت در مرزها خدمت کرده‌اند. آن بازیکنی که کارت پایان خدمت جعلی داشته و بعد از لو رفتن جعل صورت گرفته هم در یک تیم نظامی به میدان رفته امروز از شرف، آبرو و غیرت گفته. البته که نباید هم متعجب شویم، تا بوده همین بوده!

در راه برگشتی؟!

دستی هم که در رجزخوانی داری. وعده دعوا می‌دهی و از بازگشت به ایران می‌گویی. البته که زمان آن هم رسیده، به هر حال دالکورد سقوط می‌کند و جایی برای بازیکن 31 ساله خارجی با بازدهی صفر نخواهد داشت. چند سال پیش هم که خواهانی نداشتی وای به امروز. استوری بزن و خودی نشان بده، شاید فرجی شد و بار دیگر شانس بازی در لیگ برتر را پیدا کردی.

شهری که خلوت شده...

این روزها کافی است اسمی از پرسپولیس بیاوری تا در صدر اخبار قرار بگیری. شهر هم خلوت شده و در این روزهای تعطیلی لیگ برتر چه بهتر از خبرسازی و دیده شدن. مخلص کلام همان است که افشین خان گفت: «با نام بردن از پرسپولیس یادمان می‌آید که شماها هم هستید!»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...