ستاره‌هایی که تن‌هاخ آنها را نخواست

اگرچه منچستریونایتد و تن‌هاخ فصل نقل و انتقالات را خیلی دیر و آرام شروع کردند اما در نهایت موفق شدند که 6 بازیکن جدید را به اولدترافورد بیاورند.
کدخبر (68981) | 23 شهریور 1401 | ساعت 19:23
0 100
ستاره‌هایی که تن‌هاخ آنها را نخواست
اگرچه منچستریونایتد و تن‌هاخ فصل نقل و انتقالات را خیلی دیر و آرام شروع کردند اما در نهایت موفق شدند که 6 بازیکن جدید را به اولدترافورد بیاورند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اگرچه منچستریونایتد و تن‌هاخ فصل نقل و انتقالات را خیلی دیر و آرام شروع کردند اما در نهایت موفق شدند که 6 بازیکن جدید را به اولدترافورد بیاورند تا باشگاه را برای بازگشتن به روزهای درخشان کمک کنند. احتمالا کاسمیرو که سابقه 5 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به همراه رئال مادرید دارید، مهمترین خرید شیاطین سرخ محسوب شود. آنها همچنین با بازیکنانی مانند کریستین اریکسن، آنتونی، لیساندرو مارتینز، مارتین دوبراوکا و تایرل مالاسیا به توافق رسیدند و این بازیکنان را جذب کردند. با این حال طبق گفته فابریزیو رومانو، 9 بازیکن دیگر مانند ممفیس دیپای و کریستین پولسیچ در طول این پنجره نقل و انتقالاتی به یونایتد معرفی شد که تن‌هاخ با هر یک به نوعی مخالفت کرد. دیپای هلندی که سابقه 18 ماهه حضور در منچستر را هم در کارنامه‌اش دارد، پس از اینکه نتوانست به شرایط ایده‌آل خود در این تیم برسد، در سال 2017 یونایتد را به مقصد لیون ترک کرد. تن‌هاخ ترجیح داد تا به جای بازگرداندن دیپای، به سراغ اتحاد با شاگرد قدیمی خود یعنی آنتونی قدم بردارد. کریستین پولیسیچ آمریکایی هم که در چلسی نتوانست روزهای خوبش در دورتموند را تکرار کند، در بین گزینه‌ها قرار داشت. او هم توسط مربی هلندی مورد پذیرش قرار نگرفت تا همچنان در جمع آبی‌های لندن بماند. البته این اتفاق برای این بازیکن آمریکایی بد نشد و حالا با اخراج توماس توخل ممکن است او شرایط بهتری در تیم گراهام پاتر پیدا کند. لئاندرو پاراداس از پاری‌سن‌ژرمن دیگر بازیکن پیشنهادی به به یونایتد بود که در نهایت به یوونتوس منتقل شد و سرجیو دست هم که مورد توجه منچستری‌ها قرار نگرفت، به میلان نقل مکان کرد. در مورد یانیک کاراسکو بلژیکی هم صحبت‌هایی وجود داشت اما با نهایی شدن انتقال آنتونی، درهای مذاکره با این بازیکن بسته شد و او در اتلتیکو مادرید ماند. حتی در جذب مورد وستون مک‌کنی هم زمزمه‌هایی به گوش رسید اما هیچ وقت رنگ واقعیت نگرفت. توماس مونیه مدافع راست بلژیکی دورتموند، مویزه کایسدو از برایتون و هروینگ لوزانو از ناپولی دیگر بازیکنانی بودند که به یونایتد پیشنهاد شدند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...