کولاک محمد نخودی در کشتی قهرمانی جهان؛ صعود پرقدرت به نیمه نهایی! + ویدیو

محمد نخودی کشتی گیر آزاد تیم ملی کشورمان در مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022، موفق شد به نیمه نهایی این رقابت ها راه پیدا کند.
کدخبر (69339) 24 شهریور 1401 | ساعت 13:41
0 194
محمد نخودی کشتی گیر آزاد تیم ملی کشورمان در مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022، موفق شد به نیمه نهایی این رقابت ها راه پیدا کند.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، یکی از امیدها نخست کاروان ایران برای کسب مدال در این رقابت ها محمد نخودی است. کشتی فینال محمد نخودی و جردن باروز آمریکایی در سال گذشته یکی از به یاد ماندنی ترین لحظات این مسابقات بود که متاسفانه نماینده کشورمان نتوانست به مدال طلا دست پیدا کند. قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲ نیز انجام شد و مشخص شد که محمد نخودی با چه حریفانی کشتی خواهد گرفت. احتمال رویارویی محمد نخودی و جردن باروز در فینال وجود دارد. نتایج محمد نخودی در رقابت های جهانی نشان می دهد که او در دو بازی نخست، با اقتدار رقبا را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.

باروز و محمد نخودی

نتایج محمد نخودی در کشتی قهرمانی جهان 2022

صعود محمد نخودی به فینال

  • محمد نخودی در مرحله نیمه نهایی کشتی قهرمانی جهان صربستان، با واسیل میخایلوف اوکراینی رودررو شد و موفق شد با نتیجه 5-4 این کشتی گیر را از پیش رو بردارد تا برای دومین سال پیاپی به فینال این رقابت ها برسد و مجدد با جردن باروز آمریکایی دیدار کند.

صعود محمد نخودی به نیمه نهایی

  • محمد نخودی در مرحله یک چهارم نهایی کشتی قهرمانی جهان صربستان، مقابل بکزاد عبدالرحمانوف ازبکستانی کشتی گرفت و موفق شد در یک بازی نفسگیر با نتیجه 10-5 این حریف را از پیش رو بردارد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

ویدیو کشتی محمد نخودی و بکزاد عبدالرحمانوف (مرحله قبل نیمه نهایی)


  • محمد نخودی با اقتدار و پیروزی 10-0 در همان وقت اول مقابل دولگون آلتانزول از مغولستان، توانست به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کشتی جهانی 2022 راه پیدا کند.

ویدیو کشتی محمد نخودی و دولگون آلتانزول


  • محمد نخودی در کشتی اول خود مقابل یعقوب شیخ جامالوف روسی الاصل از رومانی رفت و موفق شد او را با نتیجه 7-6 از پیش رو بردارد. و باید در دور بعد به مصاف دولگون آلتانزول از مغولستان برود.

ویدیو کشتی محمد نخودی و یعقوب شیخ جامالوف


محمد نخودی

ویدیو مرور فن و تمرینات محمد نخودی با علیرضا دبیر در مسابقات قهرمانی جهان صربستان

 

فیلم کشتی محمد نخودی با جردن باروز در فینال قهرمانی جهان ۲۰۲۱

فیلم کشتی جردن باروز و محمد نخودی:
 

نتایج رقبای محمد نخودی در کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022

جردن باروز آمریکایی در مرحله یک چهارم نهایی با ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان رودررو شد و موفق شد با نتیجه 10-0 او را از پیش رو بردارد و به نیمه نهایی مسابقات کشتی قهرمانی جهان در وزن 79 کیلوگرم رسید.

ویدیوی کشتی جردن باروز و ارسلان بوداژاپوف

 
کشتی گیر آمریکا، جردن باروز در دومین مسابقه خود با نتیجه 12-1 دژان میتروف از مقدونیه را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها رسید.

ویدیوی کشتی جردن باروز و دژان میتروف


جردن باروز کشتی گیر آمریکایی در اولین دیدار خود در وزن 79 کیلوگرم موفق شد نماینده ترکمنستان، ساحرگلدی صفرمرادوف را با نتیجه 12-1 شکست دهد و به مرحله بعدی برسد.

ویدیوی کشتی جردن باروز و ساحر گلدی صفرمرادوف

   

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...