یوردی آلبا، عامل اختلاف مسی و الخلیفی

ال‌ناسیونال اسپانیا مدعی شده است که لیونل مسی در تالستان خواستار جذب یوردی آلبا از بارسلونا شده؛ اما ناصر الخلیفی با این مسأله مخالفت کرده است.
کدخبر (69349) | 24 شهریور 1401 | ساعت 13:23
0 179
یوردی آلبا، عامل اختلاف مسی و الخلیفی
ال‌ناسیونال اسپانیا مدعی شده است که لیونل مسی در تالستان خواستار جذب یوردی آلبا از بارسلونا شده؛ اما ناصر الخلیفی با این مسأله مخالفت کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ال‌ناسیونال اسپانیا مدعی شده است که لیونل مسی در تالستان خواستار جذب یوردی آلبا از بارسلونا شده اما ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن‌زرمن با این مسأله مخالفت کرده و همین موضوع باعث دلخوری و اختلاف بین فوق‌ستاره آرژانتینی و مالک ثروتمند قطری شده است. مسی که از دوران حضورش در بارسا رابطه خوبی با آلبا داشته، تلاش کرد تا این مدافع کناری را که جایگاه خود را در بین کاتالان‌ها از دست داده، به پاریس بیاورد. با تغییراتی که در بارسلونا صورت گرفت و خریدهای متنوعی که این باشگاه در تابستان داشت، آلبا در تصمیات تاکتیکی ژاوی جای نگرفت و می‌بینیم که او جسته و گریخته در این فصل به میدان رفته و آلخاندرو بالده 10 ساله به وی ترجیح داده شده است. آلبا در این فصل تاکنون در 3 بازی حضور داشته که فقط در یک بازی از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفته و مجموعاً 126 دقیقه برای بارسلونا بازی کرده تا مشخص شود آینده او هم در این باشگاه مانند جرارد پیکه روی هواست. لیونل مسی از تلاش‌های بارسلونا برای کنار گذاشتن این بازیکن آگاه بود و ظاهراً می‌خواست پاریسی‌ها به فکر جذب این بازیکن اسپانیایی باشند. با این حال الخلیفی احساس می‌کند که سطح عملکرد آلبا در چند سال گذشته چشمگیر نبوده و این مدافع به دوران بازنشستگی خود نزدیک شده است. جوردی آلبا مسی اگرچه از مخالفت باشگاهش برای انتقال هم تیمی سابق خود ناامید شده، اما تصمیم آنها را پذیرفته است. حتی اگر انتقال به پاری سن ژرمن محقق می‌شد، شانس آلبا برای ورود به ترکیب اصلی بسیار اندک بود زیرا کریستوف گالتیه سرمربی تیم به نونو مندز در دفاع چپ اعتماد کامل دارد. او همچنین خوان برنات را به عنوان گزینه جانشین در این پست در اختیار دارد. ضمن اینکه اشرف حکیمی و پرسنل کیمپمبه نیز می‌توانند در پست دفاع چپ به تیم کمک کنند. آلبا دو سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد، اما به نظر می‌رسد دوران او به عنوان انتخاب اول به پایان رسیده است و مارکوس آلونسو که به تازگی به بارسلونا پیوسته، از او جلوتر است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...