حسن یزدانی در نیمه نهایی مسابقات جهانی صربستان + ویدئو

حسن یزدانی با شکست دادن سباستین جزیرزانسکی از لهستان به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان 2022 رسید.
کدخبر (69310) 24 شهریور 1401 | ساعت 12:57
0 374
حسن یزدانی با شکست دادن سباستین جزیرزانسکی از لهستان به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان 2022 رسید.

به گزارش سرخ نیوز، راهیابی حسن یزدانی به نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 در وزن 86 کیلوگرم، امری قابل پیش بینی برای هواداران بود. بدین ترتیب حسن یزدانی راهی نیمه نهایی کشتی جهانی شد تا احتمالا یک پای فینال مسابقات باشد و یک بار دیگر شاهد تقابل یزدانی با تیلور باشیم. بعد از مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، یکی از امیدها نخست کاروان ایران برای کسب مدال طلا در این رقابت ها حسن یزدانی است. قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲ نیز انجام شد و مروری بر تاریخ مسابقات کشتی آزاد جهانی صربستان نشان می دهد که یزدانی، امروز پنج شنبه ۲۴ شهریور در نخستین بازی، روی تشک رفت. ضمنا از نتایج حسن یزدانی در رقابت های جهانی مشخص است که او در دو بازی نخست، کاملا با اقتدار رقبا را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.

یزدانی فینال

حسن یزدانی در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان 2022

حسن یزدانی ابتدا در مرحله نخست مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی به پیروزی قاطع 10 بر صفر رسید.
سپس در مرحله یک چهارم نهایی، حسن یزدانی با نتیجه 11 بر صفر، توانست بر سباستین جزیرزانسکی از لهستان غلبه کند و بدین ترتیب قاطعانه به نیمه نهایی رسید.

دیوید تیلور در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان 2022

از آن سو جدی ترین رقیب حسن یزدانی، یعنی دیوید تیلور آمریکایی در مرحله نخست به راحتی و در کمتر از ۱ دقیقه موفق شد آرون کانوا از ایتالیا را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دهد تا او هم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.
  تیلور در کشتی دوم خود نیز پرقدرت ظاهر شد و اتان آدریان راموس از پورتو ریکو را ۱۰ بر صفر از پیش روی برداشت و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...