ساعت بازی های کشتی فینال و رده بندی بلگراد

ساعت و زمان کشتی نمایندگان آزادکار کشورمان در فینال و رده بندی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان مشخص شد.
کدخبر (69496) | 24 شهریور 1401 | ساعت 17:28
0 770
ساعت بازی های کشتی فینال و رده بندی بلگراد
ساعت و زمان کشتی نمایندگان آزادکار کشورمان در فینال و رده بندی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان مشخص شد.

به گزارش سرخ نیوز، طبق برنامه مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در صربستان در حال برگزاری است، تاریخ رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان نشان می دهد که دومین روز برگزاری رقابت ها جمعه 25 شهریورماه پیگیری می شود. براین اساس محمد نخودی و حسن یزدانی در چارچوب فینال و امیرحسین زارع در بازی رده بندی به مصاف رقبا می روند.  

ساعت بازی های کشتی فینال و رده بندی مسابقات جهانی صربستان 2022- یکشنبه 27 شهریور

بازی فینال اطری از حدودا ساعت ۲۰:۵۰ یکشنبه ۲۷ شهریور در چارچوب فینال وزن ۶۱ کیلوگرم مقابل ری هیگوچی از ژاپن قرار می گیرد. بازی فینال عموزاد از حدودا ساعت ۲۲:۲۰ یکشنبه ۲۷ شهریور در چارچوب فینال وزن ۶۵ کیلوگرم مقابل یانی دیاموکیهالیس از آمریکا قرار می گیرد. همچنین دیدار رده بندی محمدحسن محمدیان نیز از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

ساعت بازی های کشتی فینال و رده بندی مسابقات جهانی صربستان 2022- شنبه 26 شهریور

نتایج کامران قاسم پور در رقابت های جهانی بلگراد بیانگر آن است که او به فینال رسیده؛ ساعت فینال کشتی آزاد او از ساعت ۲۲:۴۰ خواهد بود. نتایج یونس امامی در رقابت های جهانی بلگراد بیانگر آن است که او به رده بندی رفته؛ زمان کشتی یونس امامی در این دیدار از ساعت ۲۲:۰۰ حواهد بود.  

ساعت بازی های کشتی فینال و رده بندی مسابقات جهانی صربستان 2022- جمعه 25 شهریور

ساعت و زمان کشتی محمد نخودی در فینال مسابقات جهانی صربستان: حدودا 21:20 ساعت و زمان کشتی حسن یزدانی در فینال مسابقات جهانی صربستان: حدودا 21:50 ساعت و زمان کشتی امیرحسین زارع در رده بندی مسابقات جهانی صربستان: حدودا 22:00

لینک پخش کشتی آزاد قهرمانی جهانی ۲۰۲۲

شما می توانید طبق برنامه پخش زنده مسابقات جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ با مراجعه به لینک های زیر، این رقابت ها را تماشا کنید. https://telewebion.com/live/tv3 https://telewebion.com/live/varzesh

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...