شیخ دیاباته و یک فرصت ویژه برای مهاجمان پرسپولیس

اضافه شدن شیخ دیاباته به تمرینات، رقابت را در نزد مهاجمان پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی این تیم به اوج خود خواهد رساند.
کدخبر (69144) | 24 شهریور 1401 | ساعت 09:03
0 87
شیخ دیاباته و یک فرصت ویژه برای مهاجمان پرسپولیس
اضافه شدن شیخ دیاباته به تمرینات، رقابت را در نزد مهاجمان پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی این تیم به اوج خود خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شیخ دیاباته آخرین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی، در روزهایی که تمرینات این تعطیل بود در ورزشگاه شهید کاظمی به صورت اختصاصی تمریناتش را پیگیری می کرد تا خودش را به مرز آمادگی برساند. این مهاجم گلزن به خوبی می داند با وجود یورگن لوکادیا کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب خواهد داشت به همین دلیل سخت تلاش می کند که در شروع تمرینات بتواند نظر مساعد گل محمدی را برای قرار گرفتن در ترکیب جلب کند. گلزنی های لوکادیا نه تنها شیخ، که سایر مهاجمان پرسپولیس را هم در فضای رقابتی جالبی قرار داده است. به طوری که در چند بازی گذشته شاهد وقتی حامد پاکدل به عنوان یار تعویضی به زمین می آمد خودش را برای گلزنی به آب و آتش می زد. قطعا با اضافه شدن دیاباته به تمرینات، رقابت در نزد مهاجمان برای حضور در ترکیب اصلی تیم به اوج خود خواهد رسید، که این می تواند اتفاق مثبتی برای پرسپولیس باشد. بی شک بعد از این همه بازیکنان با تلاش و جدیت بیشتری کار می کنند، چون می دانند اگر غفلت کنند دو مهاجم خارجی خوب هست که جای آنها را پر کند. حمله لوکادیا و دیاباته به یک رکورد یکی از مسائلی که باعث شد خط حمله سرخپوشان در سالهای گذشته کم فروغ باشد، نبود یک رقیب جدی در کنار مهاجمان این تیم بود. دست سرمربی پرسپولیس بعضا به قدری در خط حمله خالی بود که مجبور می شد از بازیکنان غیرتخصصی در این پست استفاده کند. حالا اما مهاجمان پرسپولیس می دانند تحت هر شرایطی قرار نیست که فیکس باشند و این می تواند همان موتور محرکی باشد که مهدی عبدی و حامد پاکدل به آن نیاز داشتند.ضمن این که بازی کردن کنار دو مهاجم حرفه ای که تجربه بازی در لیگ های معتبر را دارند خودش می تواند یک کلاس درس بزرگ برای این دو مهاجم ایرانی باشد. خصوصا در بعد چارچوب شناسی. عبدی و پاکدل هر دو بازیکنی هستند که استعداد و شم گلزنی خوبی دارند، اما بعضا عجولانه رفتار می کنند و در زدن ضربات آخر دقت کافی را ندارند. آنها برای این که به مهاجمان کامل تری تبدیل شوند، نیاز دارند که روی برخی ضعف های خود کار کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...