کشتی حسن یزدانی با تیلور/ جذاب ترین تقابل در بلگراد + ویدئو

بدون شک، کشتی حسن یزدانی با تیلور باز هم یکی از حساس ترین و جذاب ترین مصاف های رقابت کشتی آزاد جهانی خواهد بود.
کدخبر (69036) | 23 شهریور 1401 | ساعت 21:20
1 3143
کشتی حسن یزدانی با تیلور/ جذاب ترین تقابل در بلگراد + ویدئو
بدون شک، کشتی حسن یزدانی با تیلور باز هم یکی از حساس ترین و جذاب ترین مصاف های رقابت کشتی آزاد جهانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از جمله جذاب ترین تقابل های کشتی آزاد در سطح جهانی طی سال های اخیر مربوط به کشتی حسن یزدانی با تیلور آمریکایی بوده است. با توجه به آنکه طبق برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 آغاز شده است بار دیگر همه طرفداران این رشته در انتظار کشتی حسن یزدانی با تیلور هستند. طبق تاریخ مشخص شده برای مسابقات جهانی صربستان، حسن یزدانی از پنج شنبه 24 شهریور در این رقابت ها روی تشک می رود. حسن یزدانی، نقشه قهرمانی جهان را می داند و قطعا رمز کسب مدال طلای مسابقات، پیروزی مقابل دیوید تیلور خواهد بود. با این حساب حسن یزدانی در این مسابقات و در پنجمین مصاف احتمالی با تیلور به دنبال دبل مقابل این کشتی گیر آمریکایی است تا بدین طریق، قهرمانی جهان را تصاحب کند.

پنجمین جدال پادشاه و جادوگر؛ تیلور را دبل کن!

رقابت اصلی در وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی آزاد صربستان بین حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی است؛ پادشاه و جادوگری که برای پنجمین بار روی تشک کشتی به مصاف هم می روند. ۱-کشتی حسن یزدانی با تیلور در فینال جام جهانی ۲۰۱۷ کشتی آزاد در کرمانشاه؛ پیروزی ۶ بر ۴ دیوید تیلور بر حسن یزدانی ۲-کشتی حسن یزدانی و تیلور رقابت های جهانی بوداپست؛ پیروزی ۹ بر ۶ تیلور مقابل یزدانی ۳-مسابقه حسن یزدانی با تیلور المپیک توکیو ۲۰۲۰؛ پیروزی ۴ بر ۳ تیلور مقابل یزدانی ۴-کشتی حسن یزدانی و تیلور در فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱؛ پیروزی ۶ بر 2 حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور

حسن یزدانی چند بار تیلور را شکست داد

حسن یزدانی یکبار و در جریان مسابقات جهانی 2021 اسلو موفق شده با نتیجه 6 بر 2 دیوید تیلور آمریکایی را شکست دهد.

چند بار حسن یزدانی از تیلور شکست خورده

حسن یزدانی تا کنون 3 بار مقابل تیلور شکست خورده است. یزدانی و تیلور

ویدئوهای کشتی حسن یزدانی با تیلور

مروری خواهیم داشت بر خلاصه 4 کشتی حسن یزدانی با تیلور؛ باید دید با توجه به قرعه کشی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 پنجمین کشتی حسن یزدانی با تیلور در فینال این رقابت ها رقم می خورد؟  

مسابقه یزدانی و تیلور؛ باخت حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور در فینال جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷

 

کشتی حسن یزدانی و تیلور؛ باخت حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور در دور اول مسابقات جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۸

 

کشتی حسن یزدانی با تیلور؛ باخت حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور در فینال المپیک ۲۰۲۰

 

فینال حسن یزدانی و تیلور؛ پیروزی حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور در فینال مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ نروژ

   

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
سلام. ممکن است آقای تیلور روش مبارزه خودش را در دور اول مسابقه عوض کند. یعنی حمله در آغاز کار و جمع کردن امتیاز و سپس در دور دوم بستن کشتی و استفاده از روش به زانو نشستن در انتهای تشک و به آرامی خروج از تشک تا بتواند حملات آقای یزدانی را خنثی نماید. بنابراین، حواس اعجوبه ما باید جمع باشد و در مقابل حملات او بدون عقب نشینی از روش پاتک و ضد حمله استفاده کند و امتیاز بگیرد. چون تیلور یک کشتی گیر فنی نیست. تاکتیک او خسته کردن حریف در دور اول و متعاقب آن حمله در دور دوم. خیلی از کشتی ها را در دور اول عقب بود. اما چون از نظر بدن سازی روی آن خوب کار شده. لذا در دور دوم با توجه به خستگی حریف در لحظه های پایانی حمله می کند و با گرفتن چند امتیاز عقب افتادگی چند امتیاز دور اول را جبران می کند. بنابراین آقای حسن آقا یزدانی به دلیل اینکه در ایران جایگاه قلبی دارد و آقا مشدد شد. کشتی گیر به مراتب فنی تر است با طمانینه و حواس کامل در تمام شش دقیقه مسابقه به راحتی پیروز خواهد شد. اگرچه مثل دفعه قبل ممکن است تیلور محبت داورها را هم به دنبال داشته باشد. و دو امتیاز خاک کردن ایشان را رئیس تشک نپذیرد. اما با تقسیم قدرت و حمله و ضد حمله و با حوصله کشتی گرفتن و زیر کتف زدن حریف و تمرکز و حضور ذهن کامل در مسابقه راحت تر از قبل او را خواهد برد. یا علی.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...