گزارش زنده مدال‌ها و نتایج کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ + جدول

برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان مشخص شده است. در این گزارش، صورت لحظه‌ به‌ لحظه از نتایج مسابقات و مدال‌های مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مطلع می‌شوید.
کدخبر (69138) | 24 شهریور 1401 | ساعت 09:24
1 151731
گزارش زنده مدال‌ها و نتایج کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ + جدول
برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان مشخص شده است. در این گزارش، صورت لحظه‌ به‌ لحظه از نتایج مسابقات و مدال‌های مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مطلع می‌شوید.

به گزارش سرخ نیوز، در پی مشخص شدن برنامه کشتی قهرمانی جهان صربستان، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 در حال برگزاری است و در این صفحه می‌توانید نتایج زنده کشتی آزاد و مدال‌های کشتی‌گیران در این رقابت‌ها را دنبال کنید.

نتایج کشتی آزاد صربستان

طبق تاریخ مسابقات جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲، این مسابقات پس از برگزاری مراسم قرعه کشی کشتی آزاد قهرمانی جهان در روز ۲۳ شهریور، از روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و ورزشکاران در اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷، ۱۲۰ کیلوگرم به رقابت می پردازند. تیم ملی کشتی کشورمان با حضور 10 کشتی گیر، در تمام وزن‌های یاد شده برای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 نماینده خواهد داشت.

گزارش زنده کشتی آزاد

علاوه بر نتایج، می‌توانید گزارش زنده مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان را از این صفحه دنبال کنید. از پنج‌شنبه ۲۴ شهریور تا یک‌شنبه ۲۷ شهریورماه، کشتی آزاد صربستان برگزار خواهد شد و کشتی‌گیران به مصاف حریفان خود خواهند رفت. نتایج زنده دیدارهای کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان به طور کامل در این صفحه قابل پیگیری است.

گزارش مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان 2022:

نتایج کشتی آزاد صربستان - یک‌شنبه ۲۷ شهریور

  • وزن ۶۱ کیلوگرم: رضا اطری

    رضا اطری، نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در مسابقات کشتی قهرمانی جهان صربستان است. این کشتی‌گیر ۲۸ ساله از وزن ۵۷ کیلوگرم به این دسته منتقل شده است.

یک‌شنبه ۲۷ شهریور

- رضا اطری در دیدار فینال وزن ۶۱ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با امتیاز ۱۰ بر ۰ در همان وقت اول از ری هیگوچی ژاپنی شکست خورد و به مدال نقره رسید.

- نارانخو نرمانداخ با پیروزی ۹ بر ۰ برابر گئورگی مانگلوف به مدال برنز مسابقات کشتی وزن ۶۱ کیلوگرم رسید.

- آرسن هاروتیونیان در دیدار رده‌بندی وزن ۶۱ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ با امتیاز عالی ۱۲ بر ۰ برابر سث آنتونی گراس پیروز شد و به مدال برنز دست یافت.

- اسلام بازرگانوف با شکست برابر گئورگی انگلوف بلغارستانی از صعود به مرحله رده‌بندی باز ماند.

- آرسن هاروتیونیان از ارمنستان در یک دیدار تماشایی با نتیجه نزدیک ۱۲ بر ۱۱ از سد اسلام دودائف آلبانیایی گذشت و حریف سث آنتونی گراس در دیدار رده‌بندی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن ۶۱ کیلوگرم شد.

- اسلام بازرگانوف از آذربایجان در دور اول مسابقات شانس مجدد به مصاف بصیر آلیلی از مقدونیه رفت و ضمن پیروزی ۵ بر ۱ به دور بعد صعود کرد. او در مرحله بعد به مصاف نارانخو نرمانداخ مغولستانی خواهد رفت.

شنبه ۲۶ شهریور

- ری هیگوچی کشتی‌گیر نامدار ژاپنی در دیگر دیدار نیمه نهایی، با نتیجه ۱۵ بر ۷ از سد سث گراس آمریکایی گذشت و حریف رضا اطری در فینال شد.

- رضا اطری در دیدار نیمه نهایی وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان به مصاف نارانخو نرمانداخ از مغولستان رفت و در عین شایستگی موفق شد او را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست داده و راهی فینال شود. رضا اطری به مصاف ری هیگوچی در فینال این وزن خواهد رفت.

- ری هیگوچی از ژاپن با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ آرسن هاروتیونیان ارمنستانی را پشت سر گذاشت و به نیمه نهایی صعود کرد..

- رضا اطری با نتیجه ۶ بر ۳ گئورگی وانگلوف از بلغارستان را کنار زد و راهی مرحله نیمه نهایی وزن ۶۱ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ شد. رضا اطری در مرحله نیمه نهایی به مصاف نارانخو نرمانداخ خواهد رفت.

- نارانخو نرمانداخ از مغولستان با امتیاز ۱۳ بر ۵ ژولدوشبکوف از قزاقستان را درهم کوبید.

- سث آنتونی گراس با نتیجه ۱۰ بر ۴ سلیمان آتلی از ترکیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

- نرمانداخ از مغولستان با نتیجه ۱۰ بر ۲ برابر وانیشویلی از مجارستان پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

- ری هیگوچی از ژاپن با امتیاز عالی ۱۱ بر ۰ اسلام دودائف آلبانیایی را شکست داد.

- اولوبک ژولدوشبکوف از قزاقستان با نتیجه ۶ بر ۲ برابر تیموروویچ از فرانسه برنده شد.

- آرسن هاروتیونیان از ارمنستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ برابر جهانگیرمیرزا توروبوف از ازبکستان پیروز شد.

- سلیمان آتلی ترکیه‌ای با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ نیکولای اوخلوپکوف از رومانی را پشت سر گذاشت.

- گئورگی وانگلوف از بلغارستان با امتیاز عالی ۱۱ بر ۰ آسیل آیتکین قزاقستانی را کنار زد و حریف رضا اطری در مرحله بعد شد..

- سث آنتونی گراس از آمریکا با نتیجه ۷ بر ۰ ادوارد گریگورف از لهستان را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

- رضا اطری با پیروزی ۴ بر ۰ برابر اسلام بازرگانوف از آذربایجان که در دور اول قرعه استراحت داشت، توانست به مرحله یک چهارم نهایی وزن ۶۱ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صعود کند.

- نرمانداخ از مغولستان با امتیاز عالی ۱۱ بر ۰ ایگور چیچیوی از مولداوی را پشت سر گذاشت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

- اسلام دودائف از آلبانی با نتیجه ۵ بر ۰ برابر مینگهو لو از چین برنده شد.

- تیموروویچ از فرانسه با امتیاز ۱۲ بر ۲ از سد جیسون لونی از کانادا گذشت.

- جهانگیرمیرزا توروبوف از ازبکستان با نتیجه ۵ بر ۰ علی ابورمیله از فلسطین را شکست داد.

- رضا اطری با امتیاز عالی ۱۱ بر ۱ برابر بصیر آلیلی از مقدونیه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

- سث آنتونی گراس از آمریکا با امتیاز عالی ۱۳ بر ۲ آندری ژلپ از اوکراین را پشت سر گذاشت.

- آسیل آیتکین با. نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ از سد پنکاج از هند گذشت.

- نیکولای اوخلوپکوف از رومانی با نتیجه نزدیک ۵ بر ۲ از سد جوزف سیلوا از پورتوریکو پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. نمودار کشتی آزاد قهرمانی جهان رضا عطری 61 کیلوگرم


وزن ۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد

رحمان عموزاد، کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان است. این آزادکار ۲۰ ساله که سابقه قهرمانی در کشتی قهرمانی آسیا را دارد، در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ با قرعه نسبتا سختی روبه‌رو شده است و برای صعود به مراحل بالاتر، راه سختی را پیش روی خود می‌بیند.

یک‌شنبه ۲۷ شهریور

- رحمان عموزاد با ارائه یک کشتی بی‌نظیر و خاطره‌انگیز، با نتیجه ۱۳ بر ۸ جان دیاکومیهالیس آمریکایی را شکست داد و مدال خوش‌رنگ طلا را در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان به گردن آویخت.

- باجرانگ از هند در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۱۰ بر ۹ برابر سباستین ریورا از پورتوریکو برنده شد و به مدال برنز رسید.

- اسماعیل موزوکایف با پیروزی ۴ بر ۲ برابر حاجی علیف از آذربایجان، به مدال برنز وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان دست یافت.

- باجرانگ از هند در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۷ بر ۶ برابر وازگن توانیان پیروز شد و راهی دیدار رده‌بندی وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ شد.

- اسماعیل موزوکایف مجارستانی با امتیاز عالی ۱۳ بر ۰ عادل اوسپانوف قزاقستانی را درهم کوبید و راهی رده‌بندی شد.

- وازگن توانیان از ارمنستان با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ از سد ولادیمیر دوبوف از بلغارستان گذشت.

- اسماعیل موزوکایف از مجارستان در دور اول مسابقات شانس مجدد به مصاف جونسیک یون از کره جنوبی رفت و با پیروزی ۵ بر ۴ به مرحله بعد صعود کرد.

شنبه ۲۶ شهریور

- رحمان عموزاد در نیمه نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم به مصاف حاجی علیف از آذربایجان رفت و بر خلاف انتظارها، حریف نامدار خود را با نتیجه ۹ بر ۲ درهم کوبید تا ضمن صعود به فینال وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، مدال خود را قطعی کند. -

جان دیاکومیهالیس با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ ریورا از پورتوریکو را شکست داد به فینال رسید.

- حاجی علیف از آذربایجان با نتیجه ۱۰ بر ۳ عباس رحمانوف از ازبکستان را پشت سر گذاشت و حریف رحمان عموزاد در مرحله نیمه نهایی شد.

- رحمان عموزاد با ارائه یک کشتی برتر، موفق شد عادل اوسپانوف از قزاقستان را با امتیاز عالی ۱۳ بر ۲ شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

- سباستین ریورا از پورتوریکو با نتیجه ۸ بر ۱ تسونسورن از مغلوستان را شکست داد.

- جان دیاکومیهالیس از آمریکا با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ برابر باجرانگ از هند پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

- در مرحله یک هشتم نهایی، رحمان عموزاد به مصاف موزوکایف از مجارستان رفت و او را با نتیجه ۸ بر ۱ شکست داد. تا به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

- کریستف بینکووسکی از لهستان با نتیجه ۵ بر ۲ برابر استفان کومان از رومانی پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

- عادل اوسپانوف از قزاقستان با نتیجه ۴ بر ۱ برابر ویتالی بونیچی از مولداوی برنده شد.

- آگوستین دستریمباتس از آرژانتین با نتیجه ۹ بر ۱ از سد بکا لومتادزه از گرجستان گذشت.

- جان دیاکومیهالیس از آمریکا با نتیجه ۴ بر ۰ وازگن توانیان از ارمنستان را شکست داد. - رحمان عموزاد با پیروزی ۸ بر ۱ یونسیک یون از کره‌ جنوبی توانست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

- جاوید آجار از ترکیه در دیداری هیجان‌انگیز که با نتیجه ۱۰ بر ۱۰ به پایان رسید، به لطف کسب امتیاز آخر از سد آرمان الویان از فرانسه گذشت.

- امبانده کومبا امبالی از گینه بیسائو با نتیجه ۷ بر ۰ برابر تسونسورن از مغولستان شکست خورد

- الخاندرو والدس از کوبا با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ برابر شائوهوا یوان از جین پیروز شد.

- ولادیمیر دوبوف از بلغارستان با نتیجه ۳ بر ۰ برابر الکساندر سمیسوروو از آلمان برنده شد.

- عباس رحمانوف از ازبکستان با نتیجه ۵ بر ۲ لاچلان موریس مک‌نیل از کانادا را شکست داد.

- یایکی یاماگوچی با امتیاز عالی ۱۲ بر ۲ از سد اریک آروشانیان اوکراینی گذشت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. نمودار کشتی آزاد قهرمانی جهان ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد


وزن ۹۷ کیلوگرم: محمد حسین محمدیان

دارنده برنز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۴ و طلای مسابقات آسیایی، محمد حسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم ملی‌پوش تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. محمدیان که در کارنامه خود سابقه محرومیتی ۴ ساله می‌بیند، با انگیزه‌های بسیاری پای به این مسابقات خواهد گذاشت.

یک‌شنبه ۲۷ شهریور

- در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، کایل اسنایدر از آمریکا، سزاوارانه با نتیجه ۶ بر ۰ باتیربک ساکولوف از اسلواکی را شکست داد و به مدال طلا رسید.

- گیوی ماتچاراشویلی از گرجستان در دیگر دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم، ولادیسلاو بایتسائف بلغارستانی را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست داد و به مدال برنز رسید. ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، محمد حسین محمدیان را ضربه فنی کرد و به مدال برنز رسید.

- ولادیسلاو بایتسائف با نتیجه ۱۱ بر ۰ برابر مجاهد چلیک از ترکیه پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت.

- ماگومدخان ماگومدوف در جدول شانس مجدد با امتیاز عالی ۱۱ بر ۰ از سد بارانوفسکی لهستانی گذشت و حریف محمد حسین محمدیان در دیدار رده‌بندی وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ شد.

شنبه ۲۶ شهریور

- محمد حسین محمدیان در نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف کایل اسنایدر نامدار رفت و برابر حریف آمریکایی خود شکست خورد تا از صعود به فنیال باز بماند. محمدیان با این شکست، راهی دیدار رده‌بندی شد.

- باتیربک ساکولوف از اسلواکی با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ از سد گیوی ماتچاراشویلی گرجستانی گذشت و راهی فینال شد.

- محمد حسین محمدیان با یک بازگشت تماشایی، باخت ۵ بر ۰ را با پیروزی ۸ بر ۵ عوض کرد تا به مرحله نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صعود کند. او در این مرحله حریف اسنایدر از آمریکا خواهد بود.

- کایل اسنایدر از آمریکا با پیروزی برابر ماگومدخان ماگومدوف به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

- ولادیسلاو بایتسائف مجارستانی با نتیجه ۶ بر ۰ برابر باتزول اولزیساخان مغلوستانی برنده شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

- اریک تیله با نتیجه ۱۱ بر ۴ برابر ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان شکست خورد

- باتیربک ساکولوف از اسلواکی مجاهد چلیک از ترکیه را با نتیجه ۱۰ بر ۰ پشت سر گذاشت.

- کایل اسنایدر کشتی‌گیر مطرح آمریکایی با نتیجه ۴ بر ۱ زبیگنیو بارانوفسکی از لهستان را شکست داد.

- ماگومادجی نوروف از مقدونیه با امتیاز عالی ۱۴ بر ۴ تروژونبیک موهیته از چین را درهم کوبید.

- محمد حسین محمدیان در دیداری تماشایی با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ ساموئل شرر از سوئیس را پشت سر گذاشت تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

- ممد ابراهیموف از قزاقستان با نتیجه ۸ بر ۲ برابر گیوی ماتچاراشویلی گرجستانی شکست خورد.

- محمد زکریف از اوکراین با نتیجه ۴ بر ۱ سامان جبرائیلوف را کنار زد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

- تروژونبیک موهیته از چین با نتیجه ۶ بر ۴ بنجامین هونیس از ایتالیا را شکست داد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

- سامان جبرائیلوف از مولداری با امتیاز عالی ۱۰ بر - اولرایخ مانوان از ساحل عاج را پشت سر گذاشت. -

گیوی ماتچاراشویلی از گرجستان با امتیاز ۱۰ بر ۰ لوکاس کراسائوسکاس از لیتوانی را شکست داد.

- ساموئل شرر از سوئیس به لطف کسب امتیاز آخر با نتیجه ۲ بر ۲ برابر ویکی از هند پیروز شد و حریف محمد حسین محمدیان در مرحله بعد شد.

- مجاهد چلیک از ترکیه در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۶ بر ۵ برابر تاکاشی ایشگورو از ژاپن برنده شد.

- محمد حسین محمدیان که در دور اول از قرعه استراحت بهره‌مند بود، در اولین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ و قبل از پایان وقت اول، ساموئل شرر از سوئیس را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

- اریک تیله از آلمان با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ از سد نیشان رانداوا از کانادا گذشت.

- ولادیسلاو بایتسائف از مجارستان با نتیجه ۵ بر ۰ برابر مینوون سئو از کره جنوبی پیروز شد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. نمودار کشتی آزاد قهرمانی جهان ۹۷ کیلوگرم محمد حسین محمدیان


نتایج کشتی آزاد صربستان - جمعه ۲۵ شهریور

وزن ۹۲ کیلوگرم: کامران قاسم پور

کامران قاسم پور، نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ خواهد بود. این آزادکار ۲۵ ساله که به تکنیک بالا و ارائه کشتی‌های تماشاگر‌پسند مشهور است و کوله باری از قهرمانی‌ها نظیر طلای قهرمانی جهان ۲۰۲۱، دو طلای زیر ۲۳ سال جهان و دو طلای آسیایی را در کارنامه خود می‌بیند، از امیدهای اصلی کسب مدال کاروان کشتی ایران در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

شنبه ۲۶ شهریور

- کامران قاسم‌ پور در دیدار برابر جیدن کاکس آمریکایی ضمن ارائه یک کشتی حساب شده، با نتیجه ۲ بر ۰ پیروز شد و به مدال طلای وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان دست یافت.

- عثمان نورماگومدوف آذربایجانی در یک دیدار یک‌طرفه و برتر با امتیاز عالی ۱۱ بر ۰ رادوسلاو مارسینکویک از لهستان را شکست داد و به مدال برنز وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان دست یافت.

- میریانی مایسورادزه در یک دیدار تماشایی با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ از سد باتائف بلغارستانی گذشت و به مدال برنز دست یافت.

- رادوسلاو مارسینکویک لهستانی با نتیجه ۱۱ بر ۰ یوژیانگ بی از چین را درهم کوبید و راهی دیدار رده‌بندی وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان شد.

- احمد باتائف از بلغارستان با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ برابر ویسخانوف فرانسوی در دور شانس مجدد به پیروزی رسید و به دیدار رده‌بندی صعود کرد. جمعه ۲۵ شهریور - کامران قاسم‌پور با ارائه یک کشتی برتر، با نتیجه ۵ بر ۰ برابر میریانی مایسورادزه پیروز شد و به فینال وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان صعود کرد.

- جیدن کاکس از آمریکا در مرحله نیمه نهایی برابر عثمان نورماگومدوف آذربایجانی به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

- جیدن کاکس از آمریکا با امتیاز عالی ۱۱ بر ۰ رادوسلاو مارسینکویک لهستانی را پشت سر گذاشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

- مایسورادزه از گرجستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ آدیلت داولومبایف قزاقستانی را در هم کوبید و به مرحله نیمه نهایی رسید. مایسورادزه در نیمه نهایی رقیب کامران قاسم‌پور خواهد بود.

- عثمان نورماگومدوف با نتیجه ۱۱ بر ۰ آتاتورک از ترکیه را شکست داد و به نیمه نعایی رسید.

- کامران قاسم پور با پیروزی ۷ بر ۲ برابر احمد باتائف از بلغارستان موفق شد به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صعود کند.

- آدیلت داولومبایف از قزاقستان با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ از سد ایلیا آرکایا از اوکراین گذشت و راهی مرحله بعد شد.

- عثمان نورماگومدوف آذربایجانی با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ برابر مکسول لیسی کاستاریکایی برنده شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

- احمد باتائف بلغارستانی با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ گانباتار از مغولستان را شکست داد و حریف کامران قاسم‌پور در مرحله یک چهارم نهایی شد.

- رادوسلاو مارسینکویک از لهستان، گئورگی روبائف از مولداوی را پشت سر گذاشت و به مرحله بعد صعود کرد.

- فیض‌الله آتاتورک از ترکیه با نتیجه ۶ بر ۰ از سد یاناتونی ایتالیایی گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

- میریانی مایسورادزه از گرجستان در یک دیدار نزدیم تاکاتانی از ژاپن را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست داد.

- رادوسلاو مارسینکویک از لهستان از سد گئورگی روبائف اهل مولداوی گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

- جیدن کاکس آمریکایی رقیب اصلی کامران قاسم پور در راه کسب مدال طلا، اولین دیدار خود را با نتیجه ۱۰ بر ۰ برابر یوژیانگ بی از چین در کمتر از دو دقیقه پیروز شد.

- کامران قاسم پور در دور اول با قرعه استراحت بهره‌مند بود، اولین دیدار خود در مرحله یک هشتم را برابر آدلان ویسخانوف فرانسوی رفت و قبل از پایان وقت اول او را با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان شد.

- سیمونه یاناتونی از ایتالیا با نتیجه ۶ بر ۰ بارتلمی شوشا از کنگو را شکست داد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

- رادوسلاو مارسینکویک لهستانی در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ از سد ویکی از هند گذشت.

- گانخویاق گانباتار مغولستانی با نتیجه ۱۱ بر ۰ ریچارد دشاتلتس از کانادا را شکست داد. - مکسول لیسی از کاستاریکا با امتیاز برتر ۱۲ بر ۲ از سد استراهینیا دسپیچ صربستانی گذشت.

- تاکاتانی از ژاپن با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ جین میونگ کیم از کره جنوبی را پشت سر گذاشت.

- یوژیانگ بی از چین، با نتیجه ۷ بر ۲ یوهان ماسترت از آفریقای جنوبی را شکست داد

- ایلیا آرکایا از اوکراین با نتیجه ۱۳ بر ۰ یوهانس مایر از آلمان را در هم کوبید.نمودار کشتی آزاد 92 کیلوگرم کامران قاسم پور


وزن ۷۴ کیلوگرم: یونس امامی

نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی خواهد بود. امامی که سابقه حضور در مسابقات المپیک را در کارنامه خود می‌بیند، کار سختی برای کسب مدال در مسابقات کشتی جهانی ۲۰۲۲ خواهد داشت.

شنبه ۲۶ شهریور

- کایل دیک از آمریکا در فینال وزن ۷۴ کیلوگرم با نتیجه ۳ بر ۱ برابر تیموراز میربکوویچ سالکازانوف از اسلواکی پیروز شد و مدال طلای مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به گردن آویخت.

- فرانک کامیزو مارکز از ایتالیا در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۵ بر ۳ برابر دمیرتاس از ترکیه برنده شد و به مدال برنز دست یافت.

- یونس امامی با ارائه یک کشتی برتر در مرحله رده‌بندی وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، جاگلان از هند را با نتیجه ۶ بر ۰ شکست داد و به مدال برنز رسید.

- سونر دمیرتاس با نتیجه ۵ بر ۰ دایچی تاکاتانی از ژاپن را پشت سر گذاشت و راهی دیدار رده‌بندی شد.

- سگار جاگلان از هند با نتیجه ۷ بر ۳ از سد اولونبایار مغولستانی گذشت و راهی دیدار رده‌بندی شد.

- دایچی تاکاتانی از ژاپن با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ سزار آلوان از برزیل را شکست داد و راهی مرحله دوم جدول شانس مجدد شد.

- اولونبایار از مغولستان در جدول شانس مجدد با پیروزی ۶ بر ۵ برابر اورزبکوف از قزاقستان پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت.

جمعه ۲۵ شهریور

- یونس امامی در دیدار نیمه نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، در عین شایستگی و تنها به دلیل دریافت اخطار، با نتیجه ۲ بر ۲ برابر کایل دیک قهرمان سه دوره اخیر جهان شکست خورد و از صعود به فینال باز ماند. یونس امامی راهی دیدار رده‌بندی شد.

- کایل دیک با پیروزی ۵ بر ۰ برابر سگار جاگلان هندی، حریف یونس امامی در مرحله نیمه نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم شد.

- تیموراز میربکوویچ سالکازانوف از اسلواکی، سونر دمیرتاس ترکیه‌ای را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

– یونس امامی با در یک دیدار حساس و نزدیک در مرحله یک چهارم نهایی، با نتیجه ۸ بر ۴ از سد توران بایراموف آذربایجانی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ شد.

- فرانک کامیزو مارکز از ایتالیا توانست در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۳ از سد هتیک کابولوف عبور کرده و به مرحله نیمه نهایی صعود کند

- هتیک کابولوف از صربستان توانست هرایر علیخانیان از ارمنستان را با نتیجه ۲ بر ۰ شکست داده و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

- سگار جاگلان از هند برابر دیگو ساندووال از مکزیک با نتیجه ۱۳ بر ۲ به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

- سونر دمیرتاس از ترکیه با نتیجه ۶ بر ۳ برابر واسیل دیاکون از مولداوی برنده شد.

- تیموراز میربکوویچ سالکازانوف از اسلواکی با نتیجه نزدیک ۳ بر ۱ از سد تاکاتانی ژاپنی گذشت و راهی مرحله بعد شد.

- توران بایراموف از آذربایجان با نتیجه ۹ بر ۰ فولکا از کانادا را شکست داد و حریف یونس امامی در مرحله یک چهام نهایی شد.

- یونس امامی در دومین دیدار خود نیز در کمتر از دو دقیقه موفق شد آندروسه از استونی را با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ شود.

- کایل دیک با نتیجه ۱۲ بر ۲ اولونبایار از مغولستان را در هم کوبید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

- واسیل دیاکون به دلیل کسب امتیاز آخر با نتیجه ۴ بر ۴ برابر فرانکلین گومز از پورتوریکو پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

- مالیک مایکل امین برابر سن مارینو با نتیجه ۴ بر ۲ برابر لی از کره جنوبی باخت.

- آیمار آندروسه از استونی با نتیجه ۱۱ بر ۱ منگیجیگان از چین را شکست داد و حریف یونس امامی در مرحله بعد شد.

- سولدخو اولونبایار از مغولستان با نتیجه ۱۰ بر ۰ جین ماری از جمهوری موریس را پشت سر گذاشت.

- سونر دمیرتاس از ترکیه با امتیاز ۱۰ بر ۰ عظیم‌الدین حسنوف ازبکستانی را شکست داد.

- گیورگی سولاوا از گرجستان با نتیجه ۱۴ بر ۸ فرانک کامیزو مارکز از ایتالیا شکست خورد.

- یونس امامی تنها در عرض یک دقیقه توانست انریکه پرز کاستیانوس گواتمالایی را با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان شود.

- کایل دیک آمریکایی با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ اسلامبک اوروزبکوف قرقیزستانی را پشت سر گذاشت.

- تاکاتانی از ژاپن به لطف کسب امتیاز آخر، با نتیجه ۶ بر ۶ برابر کایپانوف از قزاقستان برنده شد.

- هتیک کابولوف از صربستان با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ برابر کمیل ریبیسکی از لهستان پیروز شد.

- توران بایراموف از آذربایجان با نتیجه ۵ بر ۰ برابر میروسلاو کیروف بلغارستانی برنده شد.

- سگار جاگلان از هند با نتیجه ۱۵ بر ۴ میچل فینسیلور از رژیم اشغالگر قدس را در هم کوبید.

- تیموراز میربکوویچ سالکازانوف با امتیاز عالی ۱۳ بر ۰ سزار آلوان از برزیل را شکست داد.

- ماکسیم واسیلیوگلو از رومانی با نتیجه ۷ بر ۰ برابر هرایر علیخانیان از ارمنستان شکست خورد.

- جاسمیت فولکا از کانادا با نتیجه ۱۳ بر ۴ ماتایو ماهابیلا از کنیا را پشت سر گذاشت.

- دیگو ساندووال مکزیکی با نتیجه ۸ بر ۳ برابر توهوزوف اوکراینی پیروز شد. نمودار کشتی آزاد ۷۴ کیلوگرم یونس امامی


وزن ۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک

علیرضا سرلک که ملی‌پوش ایران در وزن ۵۷ کیلوگرم محسوب می‌شود، با انگیزه‌‌های بسیاری پای به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان خواهد گذاشت. سرلک که سال گذشته موفق به کسب مدال نقره در این مسابقات شد، امسال قطعا به دنبال ارتقای کیفیت مدال خود خواهد بود و از شانس‌های ایستادن روی سکو محسوب می‌شود

شنبه ۲۶ شهریور

- زلیمخان آباکاروف با یک نتیجه دور از انتظار، توماس گیلمان آمریکایی قهرمان دور قبل مسابقات کشتی قهرمانی جهان و دارنده برنز المپیک را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست داد و به مدال طلای وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ دست یافت.

- استوان میچیچ از صربستان در دیگر دیدار رده‌بندی این وزن، با پیروزی ۷ بر ۱ برابر رینری ارتگا، مدال برنز را کسب کرد.

- زانابازار زندابود در رده‌بندی وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳ بر ۱ وانهائو ژو از چین را شکست داد و به مدال برنز رسید.

- رینری اورتگا کوبایی در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ از سد غلام‌جان عبدالله‌یف ازبکستانی گذشت و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

- زانابازار زندابود مغولستانی با نتیجه ۱۲ بر ۲ گئورگی اوکوروکوف استرالیایی را شکست داد و به دیدار رده‌بندی رسید.

- رینری اورتگا از کوبا در مرحله شانس مجدد با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ برابر اسکار تیگرروس کلمبایی پیروز شد و به مرحله بعد رسید.

جمعه ۲۵ شهریور

- وانهائو ژو در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر ۲ برابر توماس گیلمان آمریکایی شکست خورد و از صعود به فینال باز ماند. بدین ترتیب، علیرضا سرلک شانس حضور در جدول شانس مجدد را از دست داد و از دور مسابقات حذف شد.

- زلیمخان آباکاروف با پیروزی ۶ بر ۱ برابر استوان میچیچ از اسلواکی راهی فینال شد.

- وانهائو ژو در یک دیدار نزدیک و حساس با نتیجه ۳ بر ۱ برابر کروز از پورتوریکو پیروز شد. در صورت پیروزی ژو در دیدار نیمه نهایی برابر توماس گیلمان آمریکایی، علیرضا سرلک در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز حاضر خواهد شد.

- توماس گیلمن از آمریکا با نتیجه ۵ بر ۱ برابر زندابود از مغولستان برنده شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

- استوان میچیچ صربستانی با نتیجه ۷ بر ۱ برایر هاسگاوا از ژاپن پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت

- آباکاروف از آلبانی با نتیجه ۱۳ بر ۲ عبدالله‌یف ازبکستانی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صعود کرد. - توشیهیرو هاسگاوا با نتیجه ۸ بر ۲ برابر بکا بوجیاشویلی گرجستانی برنده شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

- توماس گیلمن از آمریکا با امتیاز عالی ۱۱ بر ۰ برابر گئورگی اوکوموروف استرالیایی پیروز شد و به مرحله بعد رسید.

- استوان میچیچ از صربستان با نتیجه ۱۲ بر ۱ کالژان از قزاقستان را در هم کوبید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

- زانابازار زندابود از مغولستان با نتیجه ۸ بر ۴ برابر محمد کاراوس از ترکیه به پیروزی رسید.

- غلام‌جان عبدالله‌یف از ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر ۰ برابر راوی کومار از هند برنده شد.

- وانهائو زو از چین با نتیجه ۵ بر ۳ علی‌عباس رضازاده از آذربایجان را شکست داد تا ضمن صعود به مرحله بعد، شانس حضور علیرضا سرلک در دور شانس مجدد وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان کماکان وجود داشته باشد.

- زلیمخان آباکاروف از آلمانی با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ اورتگا از کوبا را پشت سر گذاشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

- داریان کروز از پورتوریکو با نتیجه ۳ بر ۰ ولادیمیر اگوروف از مقدونیه را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

- دیامانتینو یونا از گینه بیسائو با نتیجه سنگین ۱۱ بر ۱ برابر غلام‌جان عبدالله‌یف ازبکستانی شکست خورد و از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز ماند.

- توشیهیرو هاسگاوا از ژاپن در یک دیدار جذاب با نتیجه ۱۶ بر ۹ کمیل کریموف اوکراینی را کنار زد.

- علی‌عباس رضازاده از آذربایجان به لطف کسب امتیاز آخر، با نتیجه ۴ بر ۴ برابر کیم از کره جنوبی برنده شد و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان صعود کرد.

- زانابازار زندابود مغولستانی توانست با نتیجه ۵ بر ۱ دارته کاپیان از کانادا را شکست دهد.

- رینری آندرئو ارتگا از کوبا با امتیاز عالی تائو از آفریقای جنوبی را پشت سر گذاشت.

- داریان کروز از پورتوریکو، محمد ایکروموف از تاجیکستان را ۵ بر ۳ شکست داد.

- گئورگی اوکوروکوف استرالیایی با پیروزی ۶ بر ۰ برابر ادوین سگورا از گواتمالا راهی مرحله بعد شد. استوان میچیچ از صربستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ برابر روبرتو الخاندرو به پیروزی رسید.

- راخات کالژان از قزاقستان در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ از سد هورست جاستین آلمانی گذشت.

- علیرضا سرلک با شکست ۶ بر ۲ برابر وانهائو زو از چین، خیلی زود از دور مسابقات کنار رفت.

- راوی کومار از هند با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ رضوان کواسک از روامنی را پشت سر گذاشت

- محمد کاراوس از ترکیه با نتیجه ۱۰ بر ۳ بکبولوت میرزانظر را شکست داد.

- زلیمخان آباکاروف آلبانیایی با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ برابر اسکار اوربانو از کلمبیا برنده شد.

- بکا بوجیاشویلی از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۰ لوان مترولی از اسپانیا را شکست داد.

- ولادیمیر اگوروف از مقدونیه با پیروزی ۷ بر ۵ از سد مانول خندزرتسیان ارمنستانی گذشت. نمودار کشتی آزاد ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک


نتایج کشتی آزاد صربستان - پنج‌شنبه ۲۴ شهریور

وزن ۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی

ستاره کشتی آزاد ایران، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم خواهد بود. قهرمان جهان و المپیک که بدون اغراق یکی از بهترین آزادکاران حال حاضر دنیا محسوب می‌شود، از شانس‌های اصلی کاروان کشتی آزاد ایران برای کسب مدال خوش‌رنگ طلا در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. کشتی احتمالی یزدانی و تیلور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم، از دیدنی‌ترین مسابقات کشتی سال خواهد بود.

جمعه ۲۵ شهریور

- حسن یزدانی با شکست ۷ بر ۱ برابر دیوید تیلور آمریکایی، از کسب قهرمانی باز ماند و به مدال نقره وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان دست یافت.

- عظمت دالتبکوف قزاقستانی با پیروزی ۱۰ بر ۰ برابر اتین راموس از کوبا به مدال برنز وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان دست یافت.

- بوریس ماکوئف از اسلواکی با نتیجه ۳ بر ۱ برابر سباستین جزیرزانسکی لهستانی به پیروزی رسید و مدال برنز وزن ۸۶ کیلوگرم را به گردن آویخت.

- اتین راموس از کوبا با کسب امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ برابر آرون کانوا از ایتالیا، به دیدار رده‌بندی صعود کرد و در این دیدار به مصاف عظمت دالتبکوف قزاقستانی خواهد رفت.

- سباستین جزیرزانسکی از لهستان در دور شانس مجدد با پیروزی ۴ بر ۰ برابر ایوان ایچیزلی از مولداوی، به دیدار رده‌بندی وزن ۸۶ کیلوگرم صعود کرد. او در این مرحله رقیب بوریس ماکوئف از اسلواکی خواهد بود.

پنج‌شنبه ۲۴ شهریور

- حسن یزدانی در دیدار نیمه نهایی برابر بوریس ماکوئف برای سومین دیدار پیاپی در این مسابقات با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ و قبل از پایان زمان قانونی بازی، حریف خود را شکست داد و راهی فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ شد. حسن یزدانی در فینال به مصاف دیوید تیلور خواهد رفت.

- دیوید تیلور آمریکایی مطابق انتظار با نتیجه ۱۱ بر ۰ از سد عظمت دالتبکوف قزاقستانی را شکست داد و به فینال رسید.

- بوریس ماکوئف از اسلواکی در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۶ بر ۵ برابر تارزان مایسورادزه برنده شد و به نیمه نهایی رسید.

- دیوید تیلور کشتی‌گیر نامدار آمریکایی با ارائه یک کشتی قدرتمندانه، اتین راموس کوبایی را با نتیجه ۱۱ بر ۰ درهم کوبید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

- عظمت دالتبکوف قزاقستانی در یک دیدار آسان با نتیجه ۹ بر ۱ از سد مایلز امین سن مارینویی گذشت و به مرحله بعد صعود کرد.

- حسن یزدانی در دومین دیدار خود، قبل از پایان وقت اول با کسب امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ از سد سباستین جزیرزانسکی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ شد.

- عظمت دالتبکوف، تیموراز فریف اسپانیایی را با نتیجه ۴ بر ۲ کنار زد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

- سباستین جزیرزانسکی لهستانی به لطف کسب امتیاز پایانی، با نتیجه ۱ بر ۱ از سد احمد ماگامائف بلغارستانی گذشت.

- مایلز امین از سن مارینو با نتیجه ۴ بر ۰ برابر ایوارس ساموسونکوس از لیتوانی برنده شد.

- دیوید تیلور با نتیجه ۱۰ بر ۰ آرون کانوا ایتالیایی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

- تارزان مایسورادزه گرجستانی در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳ بر ۱ ابوبکر آباکاروف آذربایجانی را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

- اتین راموس، شوتا شیرای از ژاپن را با نتیجه ۱۱ بر ۰ کنار زد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

- بوریس ماکوئف از اسلواکی با نتیجه ۴ بر ۰ بنجامین گریل از اتریش را برد.

- حسن یزدانی که در دور اول با قرعه استراحت مواجه بود، اولین دیدار خود را در مرحله یک هشتم نهایی برابر ایوان ایچیزلی از مولداوی برگزار کرد و با نتیجه ۱۰ بر ۰ حریف خود را در هم کوبید.

- عظمت دالتبکوف با نتیحه ۲ بر ۱ از سد یورسکی کرالتا از کوبا گذشت و راهی مرحله بعد شد.

- ابوبکر آباکاروف کشتی‌گیر شناخته شده آذربایجانی با نتیجه ۵ بر ۴ برابر حسن زکریف از اوکراین به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.

- فاتح اردین از ترکیه که سابقه نایب قهرمانی جهان را داشت، با نتیجه عجیب ۱۶ بر ۶ برابر سباستین جزیرزانسکی لهستانی شکست خورد و حذف شد.

- آرون کانوا از ایتالیا با نتیجه ۴ بر ۱ لارس شافل آلمانی را شکست داد و راهی مرحله بعد شد. - تیموراز فریف از اسپانیا با نتیجه ۴ بر ۰ برابر گوانوک کیم از کره جنوبی برنده شد.

- تارزان مایسورادزه از گرجستان به لطف کسب امتیاز آخر، سانجیت کوندو از هند را با نتیجه ۴ بر ۴ پشت سر گذاشت.

- بوبور اسلاموف ازبکستانی از شوتا شیرای ژاپنی با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ شکست خورد.

- احمد ماگامائف بلغارستانی با نتیجه ۶ بر ۵ نوئل تورس مکزیکی را شکست داد.

- اتین راموس کوبایی، رحیم ماگمادوف از فرانسه را پشت سر گذاشت

- ایوارس ساموسونکوس از لیتوانی برابر اورزاگیلیوف ترکمنستانی با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ پیروز شد.

- مایلز امین از سن مارینو با نتیحه ۵ بر ۳ زوشن لین از چین را شکست داد.

- بنجامین گریل اتریشی برابر پاتریک پوئسپوکی مجارستانی با نتیجه ۹ بر ۲ برنده شد.

- بوریس ماکوئف از اسلواکی با نتیجه ۸ بر ۳ الکساندر مور از کانادا را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

- بات بیامبلسورن مغولستانی با نتیجه ۷ بر ۱ از ایوان ایچیزلی از مولداوی شکست خورد. بدین ترتیب، ایچیزلی حریف حسن یزدانی در مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود. نمودار کشتی آزاد ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی


  • وزن ۱۲۵ کیلوگرم: امیر حسین زارع

    نابغه دسته سنگین وزن، نماینده تیم ملی کشتی ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ خواهد بود. امیر حسین زارع کشتی‌گیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم که در سطح بین‌الملل به سرعت و تکنیک بالای خود مشهور است، از شانس‌های اصلی کاروان کشتی ایران برای کسب مدال در این وزن که رقبای قدرتمندی نیز در آن حضور دارند، خواهد بود.

جمعه ۲۵ شهریور

- طاها آکگل از ترکیه، با پیروزی قابل انتظار ۶ بر ۲ برابر لخاگواگرل مونختور از مغولستان به مدال طلای وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان صربستان رسید.

- گنو پتریاشویلی از مجارستان با پیروزی ۱۱ بر ۴ برابر اولگ بولتین، دیگر مدال برنز وزن ۱۲۵ کیلوگرم را کسب کرد.

- امیر حسین زارع با ارائه یک کشتی برتر، با نتیجه ۸ بر ۰ عمار دستی از کانادا را شکست داد و به مدال برنز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ دست یافت.

- اولگ بولتین با پیروزی برابر حسن‌بوی رحیموف ازبکستانی، راهی دیدار رده‌بندی شد

- عمار دستی از کانادا با پیروزی ۵ بر ۴ برابر دنیل لیگتی مجارستانی راهی مسابقه نیمه نهایی شد. او در دیدار نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان وزن ۱۲۵ کیلوگرم، به مصاف امیر حسین زارع خواهد رفت

پنج‌شنبه ۲۴ شهریور

- امیر حسین زارع در دیدار نیمه نهایی خود برابر طاها آکگل در حالی که تا ثانیه‌های نهایی با نتیجه ۲ بر ۱ پیش بود، مغلوب تجربه بالای حریف خود شد و با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد. امیر حسین زارع از صعود به فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم باز ماند و راهی دیدار رده‌بندی شد.

- در عین ناباوری، لخاگواگرل مونختور مغولستانی با نتیجه ۴ بر ۲ برابر گنو پتریاشویلی از مجارستان به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

- امیرحسین زارع در مرحله یک چهارم نهایی با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ اولکساندر خوتسیانیوسکی اوکراینی را شکست داد و به نیمه نهایی مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صعود کرد. در مرحله نیمه نهایی، امیر حسین زارع به مصاف طاها آکگل خواهد رفت.

- طاها آکگل با پیروزی ۸ بر ۲ برابر عمار دسی کانادایی، حریف امیرحسین زارع در مرحله نیمه نهایی شد.

- مونختور از مغولستان با نتیجه ۴ بر ۲ از سد اولگ بولتین گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

- گنو پتریاشویلی در یک دیدار حساس با نتیجه ۹ بر ۴ هایدن زیلمر آمریکایی را کنار زد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

- اولکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین با نتیجه ۱۱ بر ۲ برابر گنادیج کودینویچ آلمانی پیروز شد به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

- طاها آکگل از ترکیه که در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو بود، با نتیجه ۴ بر ۰ از سد دنیل لیگتی مجارستانی گذشت.

- یره تاپانی هاینو از فنلاند با نتیجه ۶ بر ۰ از اولگ بولتین قزاقستانی شکست خورد و از صعود به مرحله بعد باز ماند.

- دسی از کانادا با نتیجه ۱۲ بر ۱ از سد یوسف ابراهیم مصری گذشت و به مرحله بعد رسید.

- امیر حسین زارع که در دور اول از قرعه استراحت بهره‌مند بود، در اولین کشتی خود به مصاف دنگ ژیوی از چین رفت و ضمن شکست دادن او با نتیجه ۳ بر ۰، راهی مرحله یک چهارم نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ شد.

- هایدن زیلمر از آمریکا در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ از سد روبرت باران هلندی گذشت و به مرحله بعد صعود کرد.

- گنو پتریاشویلی از گرجستان در اولین دیدار خود به مصاف دنیش از هند رفت، با نتیحه ۴ بر ۰ او را شکست داد و به یک چهارم نهایی رسید.

- مونختور از مغولستان در اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم، از سد رحیموف ازبکستانی گذشت و راهی مرحله بعد شد.

- دنگ ژیوی از چین که مدال های نقره و برنز جهان و پنجمی المپیک را در کارنامه دارد، آیدین احمداف آذربایجانی را ۵ بر ۰ شکست داد و حریف امیر حسین زارع در تا در مرحله یک هشتم نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ شد.

- اولکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین با نتیجه ۱۰ بر ۰ برابر یئیهون جونگ از کره جنوبی پیروز شد.

- هایدن زیلمر از آمریکا با نتیجه ۱۵ بر ۴ ضیامحمد ساپاروف ترکمنستانی را در هم کوبید.

- دینش از هند با نتیجه ۱۱ بر ۴ کاتریل موریل آرژانتینی را شکست داد. - عمار دسی از کانادا با نتیجه نزدیک ۴ بر ۲ از سد رینیرس سالاس پرز کوبایی گذشت.

- حسن‌بوی رحیموف ازبکستانی، نورسولاف از صربستان را با نتیجه ۱۰ بر ۸ شکست داد.

- تایکی یاماموتو از ژاپن با نتیجه ۷ بر ۰ برابر دنیل لیگتی از مجارستان بازنده شد.

- یره تاپانی هاینو از فنلاند توانست با نتیجه ۶ بر ۰ از سد عبدالله فهد کریم سوریه‌ای بگذرد.

- اولکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین با نتیجه ۱۰ بر ۰ برابر یئیهون جونگ از کره جنوبی پیروز شد.

- هایدن زیلمر از آمریکا با نتیجه ۱۵ بر ۴ ضیامحمد ساپاروف ترکمنستانی را در هم کوبید.

- دینش از هند با نتیجه ۱۱ بر ۴ کاتریل موریل آرژانتینی را شکست داد.

- عمار دسی از کانادا با نتیجه نزدیک ۴ بر ۲ از سد رینیرس سالاس پرز کوبایی گذشت.

- حسن‌بوی رحیموف ازبکستانی، نورسولاف از صربستان را با نتیجه ۱۰ بر ۸ شکست داد.

- تایکی یاماموتو از ژاپن با نتیجه ۷ بر ۰ برابر دنیل لیگتی از مجارستان بازنده شد.

- یره تاپانی هاینو از فنلاند توانست با نتیجه ۶ بر ۰ از سد عبدالله فهد کریم سوریه‌ای بگذرد. نمودار کشتی آزاد 125 کیلوگرم زارع


وزن ۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی

محمد نخودی، آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان خواهد بود. نخودی ۲۱ ساله که سابقه نایب قهرمانی مسابقات کشتی قهرمانی جهان نروژ را در کارنامه خود دارد، با انگیزه‌های بسیاری برای ارتقای مدال خود و انتقام‌جویی از جردن باروز آمریکایی که سال پیش مانع از قهرمانی او شد، پای به مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ خواهد گذاشت.

جمعه ۲۵ شهریور

- محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ با نتیجه ۴ بر ۲ برابر جردن باروز باتجربه برای دومین سال پیاپی شکست خورد و از کسب مدال طلا باز ماند.

- واسیل میخایلوف از اوکراین در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۵ بر ۳ از سد بهزاد عبدالرحمانوف ازبکستانی گذشت و به مدال برنز وزن ۷۹ کیلوگرم دست یافت.

- ارسلان بوداژاپوف با پیروزی ۵ بر ۱ برابر علی‌ عمرپاشایف بلغارستانی به مدال برنز رسید.

- ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان توانست با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ ساهرگلدی ساپارمیرادوف را پشت سر گذاشت و به دیدار رده‌بندی رسید. او در بازی رده‌بندی، حریف علی‌ عمرپاشایف بلغارستانی خواهد بود.

- بهزاد عبدالرحمانوف توانست با نتیجه ۸ بر ۱ یاکوب شیخ‌جمال را شکست داده و راهی مرحله رده‌بندی وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان صربستان شود. او در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف واسیل میخایلوف از اوکراین خواهد رفت.

- یاکوب شیخ‌جمال از رومانی در یک دیدار حساس و نزدیک با نتیجه ۹ بر ۷ از سد دولگان آلتانزول مغولستانی بگذرد و راهی مرحله بعد دور شانس مجدد شود. او در دیدار بعدی به مصاف بهزاد عبدالرحمانوف ازبکستانی خواهد رفت

- ساهرگلدی ساپارمیرادوف از ترکمنستان در اولین دیدار مرحله شانس مجدد وزن ۷۹ کیلوگرم توانست با نتیجه ۱۰ بر ۱ از سد دژان میتروف بگذرد و راهی دور بعد شود. او در دیدار بعدی به مصاف ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان خواهد رفت.

پنج‌شنبه ۲۴ شهریور

- محمد نخودی در یک دیدار هیجان‌انگیز و نزدیک با نتیجه ۵ بر ۴ از سد ارسلان بوداژاپوف قرقیزستانی گذشت و به فینال وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صعود کرد. محمد نخودی در فینال به مصاف جردن باروز خواهد رفت.

- جردن باروز با پیروزی ۹ بر ۲ برابر علی عمرپاشایف از بلغارستان به فینال صعود کرد.

- محمد نخودی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ با پیروزی ۱۰ بر ۵ برابر از سد بهزاد عبدالرحمانوف ازبکستانی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

- جردن باروز با نتیجه ۱۲ بر ۲ از ارسلان بوداژاپوف قرقیزستانی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد

- علی عمرپاشایف بلغارستانی در یک دیدار نزدیک برابر یودای تاکاهاشی ژاپنی با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

- واسیل میخایلوف اوکراینی با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ از سد گئورگیوس کوگیومتسیدیس از یونانی گذشت و حریف محمد نخودی در نیمه نهایی وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان شد.

- محمد نخودی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف دولگان آلتانزول مغولستانی رفت و تنها در چند ثانیه با کسب ۱۰ امتیاز، قدرتمندانه حریف خود را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

- دیپاک از هند با نتیجه برتر ۱۰ بر ۰ از سد دن تسسارکی از رژیم اشغالگر قدس گذشت.

- بومگوئه سئو از کره جنوبی با یک کشتی برتر، کورنئلیوس استولگینیکاس لیتوانیایی را با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست داد.

- علی‌ عمرپاشایف بلغارستانی در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ از سد آخساربک گولائف از اسلواکی گذشت.

- بهزاد عبدالرحمانوف با نتیجه ۱۰ بر ۳ محمد آکدنیز ترکیه‌ای را شکست داد.

- اشرف عشیروف آذربایجانی با نتیجه ۵ بر ۲ برابر اریک رینبوک از استونی برنده شد.

- گئورگیوس کوگیومتسیدیس یونانی با نتیجه ۳ بر ۱ از سد آلانس امیروفس از لتونی گذشت.

- آرمان آواگیان ارمنستانی به مصاف آدام تامسون از کانادا رفت و با نتیجه ۱۱ بر ۰ او را شکست داد.

- ارسلان بوداژاپوف قرقیزستانی به لطف کسب امتیاز پایانی، با نتیجه ۲ بر ۲ از سد سیف‌الدین آلکما از فرانسه گذشت.

- دولگان آلتانزول از مغولستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ اندی موکندی کنگویی را در هم کوبید و به مرحله بعد رسید.

- واسیل میخایلوف اوکراینی با نتیجه نزدیک ۶ بر ۴ بولات ساکایف قزاقستانی را پشت سر گذاشت.

- یودای تاکاهاشی ژاپنی از سد آسانه الکسیس بالو از ساحل عاج گذشت و راهی مرحله بعد شد.

- شهرت بوزوروف از تاجیکستان با نتیجه ۱۱ بر ۲ استفان کانتیر از مولداری را شکست داد.

- محمد نخودی در اولین دیدار خود به مصاف یاکوب شیخ‌جمال از رومانی رفت و در یک دیدار سنگین و هیجان‌انگیز، با نتیجه ۷ بر ۶ به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.

- دژان میتروف مقدونیه‌ای با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ زبا ویدا از مجارستان را پشت سر گذاشت.

- ولادیمیر گامکرلیدزه از گرجستان، شنگسون ژیا از چین را با نتیجه ۱۱ بر ۰ شکست داد.

- جردن باروز افسانه‌ای با نتیجه ۱۲ بر ۱ ساهرگلدی ساپارمیرادوف از ترکمنستانی را در هم کوبید و مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان را با پیروزی آغاز کرد.

- دژان میتروف مقدونیه‌ای با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ زبا ویدا از مجارستان را پشت سر گذاشت.

- ولادیمیر گامکرلیدزه از گرجستان، شنگسون ژیا از چین را با نتیجه ۱۱ بر ۰ شکست داد.

- جردن باروز افسانه‌ای با نتیجه ۱۲ بر ۱ ساحرگلدی ساپارمیرادوف از ترکمنستانی را در هم کوبید و مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان را با پیروزی آغاز کرد. نمودار کشتی آزاد 79 کیلوگرم محمد نخودی


وزن ۷۰ کیلوگرم: امیر محمد یزدانی

امیر محمد یزدانی کشتی‌گیر وزن ۷۰ کیلوگرم که از جوانان آینده‌دار کشتی ایران محسوب می‌شود، نماینده تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان بود. امیر محمد یزدانی پس از روبه‌رو شدن با قرعه نماینده رژيم اشغال‌گر قدس، به روی تشک نخواهد رفت و در مراسم وزن‌کشی به دلیل ۳۰۰ گرم اضافه وزن، از دور مسابقات کنار گذاشته شد.

جمعه ۲۵ شهریور

- تایشی ناریکونی از ژاپن با ارائه یک کشتی برتر، با کسب امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ برابر زین رادرفورد آمریکایی قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم مسابقات کشتی جهانی ۲۰۲۲ شد.

- زورابی یاکوبیشویلی از گرجستان با پیروزی ۵ بر ۵ برابر آرمان آندریاسیان و به لطف کسب امتیاز آخر، مدال برنز وزن ۷۰ کیلوگرم را به گردن آویخت.

- ارنظر آکماتالیف از قزاقستان با پیروزی ۴ بر ۱ برابر نوین از هند، به مدال برنز وزن ۷۰ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان دست یافت.

- آرمان آندریاسیان با نتیجه نزدیک ۳ بر ۱ از سد کوین هنکل آلمانی گذشت و راهی دیدار رده‌بندی وزن ۷۰ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان شد. او در مسابقه نیمه‌نهایی حریف زورابی یاکوبیشویلی گرجستانی خواهد بود.

- نوین از هند از سد الیاس بکبولاتوف ازبکستانی را شکست داد تا به مرحله رده‌بندی صعود کند. او در دیدار رده‌بندی به مصاف ارنظر آکماتالیف قرقیزستانی خواهد رفت

- کوین هنکل از آلمان با نتیجه ۶ بر ۲ از سد مارک دیتش سوئیسی گذشت و راهی دور بعد مسابقات شانس مجدد شد. او در مرحله بعد مسابقات شانس مجدد به مصاف آرمان آندریاسیان ارمنستانی خواهد رفت.

- نوین از هند با پیروزی ۱۱ بر ۳ برابر سیرباز تالگات قزاقستانی در دور شانس مجدد، به مرحله بعد صعود کرد.

پنج‌شنبه ۲۴ شهریور

- تایشی ناریکونی از ژاپن در دیداری نزدیک و تماشایی، با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ از سد ارنظر آکماتالیف قرقیزستانی گذشت و به فینال رسید.

- زین رادفورد آمریکایی با پیروزی ۷ بر ۰ برابر زورابی یاکوبیشویلی از گرجستان، به فینال وزن ۷۰ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صعود کرد.

- ارنظر آکماتالیف از قرقیزستان، رمضان رمضانوف را با نتیجه ۱۱ بر ۰ درهم کوبید و به نیمه نهایی رسید.

- تایشی ناریکونی ژاپنی با امتیاز عالی ۱۱ بر ۰ الیاس بکبولاتوف را شکست داد و به مرحله بعد راه یافت.

- زین رادرفورد آمریکایی با نتیجه ۵ بر ۰ از سد آرمان آندریاسیان گذشت و با نتیجه گذشت و راهی نیمه نهایی شد.

- زورابی یاکوبیشویلی با نتیجه نزدیک ۲ بر ۰ سروت جوسکون را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

- زین رادرفورد با نتیجه ۴ بر ۰ مارک دیتش از سوئس را کنار زد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

- رمضان رمضانوف از بلغارستان با نتیجه ۱۳ بر ۲ برابر باکار اندوم از گینه بیسائو پیروز شد. 

- آرمان آندریاسیان از ارمنستان، جانلوکا تالامو از ایتالیا را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد.

- ارنظر آکماتالیف با نتیحه ۱۴ بر ۲ ماکسیم ساکولتان را در هم کوبید به مرحله بعد رفت.

- الیاس بکبولاتوف ازبکستانی، جوشوا فینسیلور از رژیم اشغالگر قدس را با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ در هم کوبید.

- سروت جوسکون از ترکیه با پیروزی ۷ بر ۳ برابر یونگ‌سئوک جئونگ به مرحله بعد صعود کرد.

- زورابی یاکوبیشویلی گرجستانی با نتیجه نزدیک ۲ بر ۱ از سد تمولین انخوتیا گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

- تایشی ناریکونی از ژاپن با نتیجه ۱۱ بر ۴ برابر سیرباز تالگات از قزاقستان پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد

- زین رادرفورد آمریکایی با نتیحه ۱۰ بر ۰ کوین هنکل از آلمان را پشت سر گذاشت و راهی مرحله بعد مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان شد.

- الیاس بکبولاتوف از ازبکستان، آنتونی وسلی از کیپ ورد را با نتیجه ۱۱ بر ۰ درهم کوبید.

- مکسیم ساکولتان از مقدونیه با نتیجه ۷ بر ۰ برابر وینسنت دی مارینیس کانادایی پیروز شد.

- جوشگون عظیموف برابر تمولین انخوتیای مغولستانی با نتیجه ۳ بر ۳ و به دلیل عدم کسب امتیاز آخر، شکست خورد.

- مارک دیتش از سوئیس برابر دنیل چومانیاک از اسلوواکی با نتیجه ۴ بر ۱ برنده شد.

- سروت جوسکون از ترکیه با نتیجه ۶ بر ۶ و به لطف کسب امتیاز نهایی، برابر نورلانبیکی وورنیبای پیروز شد.

- یونگ‌سئوک جئونگ از کره جنوبی، اولاکسا بوراتای اوکراینی را با نتیجه ۷ بر ۴ پشت سر گذاشت.

- جانلوکا تالامو از ایتالیا با نتیجه ۱۰ بر ۰  ژکونداکوم ژرایوم از چاد را در هم کوبید.

- دنیل آنتال از مجارستان با نتیجه ۸ بر ۴ برابر باکار اندوم از گینه بیسائو شکست خورد

- تایشی ناریکونی، نوین از هند را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست داد.

- رمضان رمضانوف از بلغارستان برابر فاتی وژسلی مقدونیه‌ای با نتیجه ۷ بر ۴ پیروز شد. نمودار کشتی آزاد ۷۰ کیلوگرم امیر محمد یزدانی

جدول مدال کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022

 

وزن

مدال طلا

مدال نقره

مدال برنز

57 کیلوگرم

زلیمخان آباکاروف (آلبانی) توماس گیلمان (آمریکا) استوان میچیچ (صربستان)/ انابازار زندابود (مغولستان)

61 کیلوگرم

ری هیگوچی (ژاپن) رضا اطری (ایران) نارانخو نرمانداخ (مغولستان)/ آرسن هاروتیونیان (ارمنستان)

65 کیلوگرم

رحمان عموزاد (ایران) جان دیاکومیهالیس (آمریکا) باجرانگ (هند)/ اسماعیل موزوکایف (مجارستان)

70 کیلوگرم

تایشی ناریکونی (ژاپن) زین رادرفورد (آمریکا)  زورابی یاکوبیشویلی (گرجستان)/  ارنظر آکماتالیف (از قزاقستان)

74 کیلوگرم

کایل دیک (آمریکا) تیموراز میربکوویچ سالکازانوف (اسلواکی) یونس امامی (ایران)/ فرانک کامیزو مارکز (ایتالیا)

79 کیلوگرم

جردن باروز (آمریکا) محمد نخودی (ایران) واسیل میخایلوف (اوکراین)/ ارسلان بوداژاپوف (قرقیزستان)

86 کیلوگرم

دیوید تیلور (آمریکا) حسن یزدانی (ایران) عظمت دالتبکوف (قزاقستان)/ بوریس ماکوئف (اسلواکی)

92 کیلوگرم

کامران قاسم پور (ایران) جیدن کاکس (آمریکا) عثمان نورماگومدوف (آذربایجان)/ میریانی مایسورادزه (گرجستان)

97 کیلوگرم

کایل اسنایدر (آمریکا) باتیربک ساکولوف (اسلواکی) ماگومدخان ماگومدوف (آذربایجان)/ گیوی ماتچاراشویلی (گرجستان)

125 کیلوگرم

طاها آکگل (ترکیه) لخاگواگرل مونختور (مغولستان) امیر حسین زارع (ایران)/ گنو پتریاشویلی (مجارستان)

   

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
کادرفنی درشکست همه ساله ازامریکاییهابایدفکری کندوبرنامه به کشتی گیران ارایه کندسبک کشتی امرییکاییهابافاصله و عدم درگیری دستها کشتی می گیرنداماسایرکشتی گیران ازجمله ایران بنابرذات کشتی ازنزدیک ودرگیری دستها کشتی می گیرندامریکاییها بافاصله گرفتن ارحریف شرایط رابه حریف تحمیل می کنندوحریغشان هاج وواج نمی داندچه کاربایدبکند
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...