2 مدال طلای آزاد در گرو نبرد ایران و آمریکا؛ عملکرد روز نخست کشتی قهرمانی جهان 2022

حسن یزدانی و محمد نخودی به فینال رقابت های کشتی جهانی 2022 صربستان در وزن های 86 و 79 کیلوگرم رسیدند و فردا باید مسابقات خود را برگزار کنند.
کدخبر (69432) | 24 شهریور 1401 | ساعت 16:42
0 204
2 مدال طلای آزاد در گرو نبرد ایران و آمریکا؛ عملکرد روز نخست کشتی قهرمانی جهان 2022
حسن یزدانی و محمد نخودی به فینال رقابت های کشتی جهانی 2022 صربستان در وزن های 86 و 79 کیلوگرم رسیدند و فردا باید مسابقات خود را برگزار کنند.

به گزارش سرخ نیوز، طبق برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، کشتی گیران آزاد کشورمان در روز نخست رقابت ها، به مصاف رقبای خود رفتند و از 4 وزن اول مسابقات ، 2 فینال و یک رده بندی کشتی آزاد جهانی به کاروان ایران رسید، که امیدواریم با خوشرنگ ترین مدال ها به پایان برسد. صبح امروز با وزن کشی کشتی گیران، مشخص شد که امیر محمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم، با 300 گرم اضافه وزن روبرو است و با این کار از رقابت با قرعه منحوس رژیم اشغالگر قدس کناره گیری کرد. در عصر امروز اما نمایندگان کشتی ایران خوش درخشیدند و هر سه نماینده ایران به نیمه نهایی و دو نماینده به فینال کشتی های قهرمانی جهان 2022 رسیدند.

حسن یزدانی در نیمه نهایی کشتی قهرمانی جهان

  • حسن یزدانی در ادامه نتایج درخشان خود با پشت سر گذاشتن ایوان ایچیزلی از مولداوی با نتیجه 10-0 ، به مرحله یک هشتم نهایی رسید.
  • بعد از آن و در مرحله یک چهارم نهایی با سباستین جزیرزانسکی از لهستان رودرو شد که موفق شد با نتیجه 11-0 او را هم پشت سر بگذارد و دو مرحله تا فینال فاصله داشته باشد.
  • و در مرحله نیمه نهایی هم موفق شد حریف اسلواک خود، بوریس ماکوئف را با نتیجه 10-0 از پیش رو بردارد تا راهی رقابت فینال شود.

کشتی فینال حسن یزدانی

حسن یزدانی باید در مرحله فینال رقابت های کشتی قهرمانی جهان 2022، به مصاف دیوید تیلور برود. بنابراین پخش زنده مسابقه فینال کشتی حسن یزدانی و تیلور فردا شب در صربستان برگزار خواهد شد. برنامه مسابقات حسن یزدانی در کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان وزن ۸۶ کیلوگرم

محمد نخودی در نیمه نهایی کشتی قهرمانی جهان

  • محمد نخودی که پارسال موفق به کسب مدال نقره رقابت ها شد و کشتی نخودی و جردن باروز به کشتی فینال رسید، در اولین گام امسال مقابل حریف خود یعقوب شیخ جامالوف روسی الاصل از رومانی رفت و موفق شد او را با نتیجه 7-6 از پیش رو بردارد.
  • محمد نخودی در مرحله بعدی کشتی آزاد قهرمانی جهان با اقتدار و پیروزی 10-0 در همان وقت اول مقابل دولگون آلتانزول از مغولستان، توانست به مرحله یک چهارم فینال رقابت های کشتی جهانی 2022 راه پیدا کند.
  • محمد نخودی در مرحله یک چهارم کشتی قهرمانی جهان صربستان، مقابل بکزاد عبدالرحمانوف ازبکستانی کشتی گرفت و موفق شد در یک بازی نفسگیر با نتیجه 10-5 این حریف را از پیش رو بردارد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.
  • در مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی جهانی در وزن 79 کیلوگرم، محمد نخودی به مصاف واسیل میخایلوف اوکراینی رفت و موفق شد با نتیجه 5-4 و برای دومین سال پیاپی به فینال رقابت ها راه پیدا کند.

کشتی مرحله فینال محمد نخودی

محمد نخودی باید در فینال رقابت های کشتی قهرمانی جهان 2022، به مصاف جردن باروز برود. بنابراین و طبق گزارش بازی های کشتی آزاد، ساعت مسابقه کشتی فینال محمد نخودی و جردن باروز فردا شب حدود ساعت 20:30 در صربستان خواهد بود. نمودار کشتی آزاد 79 کیلوگرم محمد نخودی

امیر حسین زارع در نیمه نهایی کشتی قهرمانی جهان 2022

  • امیر حسین زارع که در دور اول کشتی آزاد از قرعه استراحت بهره برد، در اولین کشتی خود به مصاف دنگ ژیوی از چین رفت و ضمن شکست دادن او با نتیجه ۳-۰ ، راهی مرحله یک چهارم وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان صربستان شد.
  • زارع که با هدف تکرار مدال طلای سال گذشته مسابقات جهانی پا به میدان گذاشته بود، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲، مقابل اولکساندر خوتسیانیوسکی اوکراینی قرار گرفت و موفق شد با پیروزی قدرتمندانه ۱۰-۰ راهی مرحله نیمه نهایی شود.
  • امیرحسین زارع در مسابقه نیمه نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 صربستان به مصاف طاها آکگول از ترکیه و قهرمان جهان و المپیک رفت و در یک بازی حساس بازی 2-1 برده را در چند ثانیه پایانی با نتیجه 4-2 عوض کرد تا نتواند به رقابت های فینال راه پیدا کند و راهی مرحله رده بندی شود.

کشتی رده بندی امیر حسین زارع در قهرمانی جهان 2022

امیرحسین زارع باید در رده بندی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022، به مصاف برنده عمار دسی از کانادا و دنیل لیگتی از مجارستان برود. بنابراین طبق جدول برنامه مسابقات کشتی آزاد، پخش مسابقه کشتی امیرحسین زارع فردا شب حدود ساعت 20:30 در صربستان برگزار خواهد شد. نمودار کشتی آزاد 125 کیلوگرم زارع

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...