برخورد یونس با سد آمریکایی؛ امامی به رده بندی رفت + ویدئو

یونس امامی با شکست مقابل کایل دیک آمریکایی از رسیدن به فینال رقابت های جهانی صربستان بازماند و به رده بندی رفت.
کدخبر (69855) | 25 شهریور 1401 | ساعت 17:09
0 178
برخورد یونس با سد آمریکایی؛ امامی به رده بندی رفت + ویدئو
یونس امامی با شکست مقابل کایل دیک آمریکایی از رسیدن به فینال رقابت های جهانی صربستان بازماند و به رده بندی رفت.

کایبه گزارش سرخ نیوز، با مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم نماینده کشورمان در این رقابت ها بود و به نیمه نهایی رسید اما در این مرحله مقابل کایل دیک پر آوازه شکست خورد و به رده بندی رفت. مروری بر تاریخ مسابقات کشتی آزاد جهانی صربستان نشان می دهد که امامی امروز جمعه ۲۵ شهریورماه برای مصاف با رقبا روی تشک رفته و موفق شد به نیمه نهایی صعود کند اما در این مرحله مقابل حریف سرسخت آمریکایی شکست خورد. بعد از کسب طلای قهرمانی کشتی آسیا در وزن ۷۴ کیلوگرم، امامی برای کسب مدال وارد مسابقات جهانی شده و باید دید در بازی رده بندی می تواند مدال برنز را بر گردن بیاویزد یا خیر. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به نتایج یونس امامی تا نیمه نهایی رقابت های جهانی بلگراد؛  

پیروزی یونس امامی مقابل انریکه پرز از گواتمالا

یونس امامی در نخستین گام به مصاف انریکه پرز از گواتمالا رفت و عرض ۱ دقیقه و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شده و راهی مرحله یک هشتم پایانی وزن ۷۴ کیلوگرم شود.  

پیروزی یونس امامی برابر آیمار آندروسی از استونی

در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی در دومین مسابقه خود در مقابل آیمار آندروسی از استونی قرار گرفت تا با پیروزی ۱۰ بر صفر به مرحله یک چهارم پایانی برسد.  

پیروزی یونس امامی مقابل توران بایراموف آذربایجانی

در یک چهارم پایانی وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی در مقابل توران بایراموف آذربایجانی به میدان رفت و با پیروزی ۸ بر ۴ راهی مرحله نیمه پایانی شود.
 

شکست امامی مقابل کایل دیک

در نیمه نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی در مقابل قهرمان آمریکایی ۳ دوره جهان یعنی کایل دیک قرار گرفت که پس از اینکه حریف در ۳۰ ثانیه اخطار امتیازی نگرفت، او را به بیرون از تشک برد تا وقت اول را با برتری ۲ بر صفر به پایان برساند. در وقت دوم، نماینده کشورمان بر روی زیر گیری حریف از تشک خارج شد که اخطار نیز دریافت کرد تا نتیجه ۲ بر ۲ شود. در ادامه نیز امتیاز دیگری بین دو کشتی گیر رد و بدل نشد تا این کشتی گیر آمریکایی باشد که در این مسابقه به پیروزی می رسد.
   

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...