جردن باروز در فینال کشتی جهانی بلگراد مقابل نخودی/ افسانه را مهار کن! + ویدئو

کشتی فینال جردن باروز و محمد نخودی در فینال مسابقات جهانی صربستان برگزار می شود و نماینده کشورمان به هیچ کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.
کدخبر (69604) | 25 شهریور 1401 | ساعت 10:37
0 323
جردن باروز در فینال کشتی جهانی بلگراد مقابل نخودی/ افسانه را مهار کن! + ویدئو
کشتی فینال جردن باروز و محمد نخودی در فینال مسابقات جهانی صربستان برگزار می شود و نماینده کشورمان به هیچ کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، یکی از امیدهای کاروان ایران برای کسب مدال در این مسابقات محمد نخودی بود که پیش بینی می شد در فینال وزن 79 کیلوگرم مقابل جردن باروز آمریکایی قرار بگیرد. کشتی فینال جردن باروز با محمد نخودی از حدود ساعت 21:40 امروز جمعه 25 شهریورماه برگزار می شود و باید دید برنده این مصاف، کدام یک از دو کشتی گیر خواهند بود. نتایج کشتی های محمد نخودی در مسابقات جهانی نشان می دهد که او به ترتیب یعقوب شیخ جامالوف روسی الاصل از رومانی، دولگون آلتانزول از مغولستان، بکزاد عبدالرحمانوف ازبکستانی و واسیل میخایلوف اوکراینی را از پیش رو برداشت تا بار دیگر در یک فینال حساس دیگر حریف جردن باروز آمریکایی باشد. جردن باروز دارنده مدال طلای المپیک و پنج قهرمانی جهان است و به هیچ وجه رقیب کوچکی برای نخودی به حساب نمی آید؛ با این حال چشم میلیون ها ایرانی به بلگراد دوخته شده تا در یکی از مهمترین فینال های امشب، شاهد کشتی جردن باروز و محمد نخودی باشند. در ادامه تمام کشتی های باروز تا فینال مسابقات جهانی صربستان را مشاهده خواهید کرد. جردن باروز، یک کشتی گیر افسانه ای است؛ او یکی از بهترین کشتی‌گیران جهان در دههٔ اخیر و نیز از بهترین کشتی‌گیران آمریکایی تمام ادوار به شمار می‌رود. باید دید محمد نخودی می تواند بر افسانه ها غلبه کند یا خیر. مرور نتایج و مدال های کشتی آزاد قهرمانی جهان نشان می دهد که جردن باروز، هر 4 کشتی خود، پیش از فینال را با افتدار پشت سر گذاشته است.

پیروزی جردن باروز مقابل ساحرگلدی صفرمرادوف

جردن باروز کشتی گیر آمریکایی در اولین دیدار خود در وزن ۷۹ کیلوگرم موفق شد نماینده ترکمنستان، ساحرگلدی صفرمرادوف را با نتیجه ۱۲-۱ شکست دهد و به مرحله بعدی برسد.

پیروزی جردن باروز مقابل دژان میتروف از مقدونیه

کشتی گیر آمریکا، جردن باروز در دومین مسابقه خود با نتیجه ۱۲-۱ دژان میتروف از مقدونیه را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها رسید.

پیروزی جردن باروز ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان در یک چهام نهایی مسابقات جهانی

جردن باروز آمریکایی در مرحله یک چهارم نهایی با ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان رودررو شد و موفق شد با نتیجه ۱۰-۰ او را از پیش رو بردارد و به نیمه نهایی مسابقات کشتی قهرمانی جهان در وزن ۷۹ کیلوگرم رسید.
 

کشتی نیمه نهایی جردن باروز در نیمه نهایی و پیروزی مقابل علی عمرپاشایف

جردن در نیمه نهایی رقابت ها باروز با پیروزی ۹ بر ۲ برابر علی عمرپاشایف از بلغارستان به فینال صعود کرد.
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...