شمشیر دولبه تیم ملی برای پرسپولیس

از بین پرسپولیسی‌های حاضر در اردوی تیم ملی، علیرضا بیرانوند از بیشترین بخت برای حضور در ترکیب اصلی مقابل رقبا در جام جهانی برخوردار است.
کدخبر (69804) | 25 شهریور 1401 | ساعت 14:14
0 58
شمشیر دولبه تیم ملی برای پرسپولیس
از بین پرسپولیسی‌های حاضر در اردوی تیم ملی، علیرضا بیرانوند از بیشترین بخت برای حضور در ترکیب اصلی مقابل رقبا در جام جهانی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در حالی که همه توجه‌ها به مسابقات جهانی کشتی صربستان است و منتظر خبری از درخشش پسران پژمان درستکار هستند، در این سو، دل در دل ملی‌پوشان فوتبال نیست و این ساعت‌های باقی‌مانده به اعلام لیست تیم ملی به سان چند قرن برای آنها می‌گذرد. هر یک از نفرات حاضر در اردو تیم ملی و حتی بازیکنانی که در خارج مشغول به فوتبال هستند، در این بیم و امید به سر می‌برند که آیا در قطر حضور خواهند داشت یا خیر؟ لیستی که تا ساعاتی بعد اعلام خواهد شد، تکلیف این موضوع را تا حدود زیادی مشخص خواهد کرد. البته این دلشوره و انتظار جای تعجب ندارد، به‌هرحال جام جهانی می‌تواند بهترین ویترین برای نمایش توانمندی‌های یک بازیکن باشد و هر بازیکنی تلاش می‌کند این موقعیت استثنایی را که هر ۴ سال یک‌بار بدست می‌آید، از دست ندهد. بسیاری از بازیکنان کم نام نشان در همین جام های جهانی به فوتبال دنیا معرفی و توانستند پیشرفت کنند. از این رو تمام بازیکنان دنیا در آستانه این رویداد بین‌المللی تا سر حد توان تلاش می‌کنند وارد لیست تیم ملی کشور خود شوند. در اردوی حال حاضر تیم ملی،۶ پرسپولیسی حاضر هستند و این شانس را دارند که در جام جهانی بازی کنند. علیرضا بیرانوند امید اول سرخ‌ها برای درخشش در این رقابت‌هاست. دروازه‌بانی که سال‌هاست مرد شماره یک تیم ملی است و یک جام جهانی را به چشم دیده. مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک هم از شانس زیادی برخوردار هستند. کار سعید صادقی علی‌رغم درخشش در لیگ با وجود هافبک‌های اسمی تیم ملی کمی سخت به نظر می‌رسد. علیرضا بیرانوند - اردوی تیم ملی مرتضی پورعلی گنجی هم که به فوتبال ایران بازگشته، باید با مدافعان پرتعداد حاضر در اردو و خلیل زاده و کنعانی زادگانی که جای خود را در حضور مربی قبلی تثبیت کرده بودند، رقابت کند. بودن یا نبودن هر یک از این بازیکنان در اردو می‌تواند مثل یک شمشیر دولبه برای پرسپولیس باشد. چراکه خط خوردن هربازیکنی می‌تواند منجر به افت روحیه و انگیزه آن بازیکن در ادامه فصل شود. ادامه حضورشان در تیم ملی نیز محدودیت‌هایی را برای گل‌محمدی در تمرینات و بازی‌ها ایجاد خواهد کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...