شکست دوباره مقابل تیلور/ حسن یزدانی در صربستان نقره ای شد + ویدئو

حسن یزدانی با قبول شکست مقابل دیوید تیلور آمریکایی در فینال به نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان 2022 بسنده کرد.
کدخبر (69822) | 25 شهریور 1401 | ساعت 18:01
2 599
شکست دوباره مقابل تیلور/ حسن یزدانی در صربستان نقره ای شد + ویدئو
حسن یزدانی با قبول شکست مقابل دیوید تیلور آمریکایی در فینال به نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان 2022 بسنده کرد.

به گزارش سرخ نیوز، با مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، همه طرفداران این رشته در انتظار کشتی حسن یزدانی با دیوید تیلور در فینال این رقابت ها بودند. در نهایت نیز دو کشتی گیر مطرح وزن 86 کیلوگرم قاطعانه رقبا را از پیش رو برداشتند تا بار دیگر شاهد فینال جذاب بین یزدانی و تیلور باشیم. یزدانی در بازی فینال با قبول شکست 7 بر یک مقابل تیلور به مدال نقره رسید. قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲ انجام شد و مروری بر تاریخ مسابقات کشتی آزاد جهانی صربستان نشان می دهد که یزدانی روز پنج شنبه و جمعه 25 و 26 شهریورماه روی تشک رفت و در نهایت به نقره دست یافت. گفتنی است که یزدانی با صعود به فینال ضمن رسیدن به مدال نقره، تعداد مدال های دوران حرفه ای خود را در مجموع رقابت های جهانی و المپیک به عدد ۸ رساند. یزدانی با نقره ای شدن در صربستان، توانست بعد از ۶۰ سال رکورد غلامرضا تختی را بشکند و پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران شود. یزدانی در نهایت به مدال نقره رسید و باید دید در نهایت کاروان کشتی آزاد ایران، صربستان را با چند مدال ترک می کند. حسن یزدانی مروری بر نتایج حسن یزدانی در رقابت های جهانی صربستان؛  

پیروزی حسن یزدانی مقابل ایوان ایچیزلی

حسن یزدانی ابتدا در مرحله نخست مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی به پیروزی قاطع ۱۰ بر صفر رسید.
 

پیروزی حسن یزدانی مقابل سباستین جزیرزانسکی

در مرحله یک چهارم نهایی، حسن یزدانی با نتیجه ۱۱ بر صفر، توانست بر سباستین جزیرزانسکی از لهستان غلبه کند و بدین ترتیب قاطعانه به نیمه نهایی رسید.
 

پیروزی حسن یزدانی برابر بوریس ماکوئف

در دیدار نیمه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی در مقابل بوریس ماکوئف از اسلواکی و نایب قهرمان ۲۰۱۷ جهان قرار گرفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید.
 

شکست حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور در فینال رقابت های جهانی صربستان

در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که پس از اینکه تیلور نتوانست در ۳۰ ثانیه اخطار امتیازی بگیرد، یک امتیاز به یزدانی داده شد اما کشتی گیر آمریکایی در ادامه با یک زیرگیری نماینده کشورمان را خاک کرد تا وقت نخست با برتری ۲ بر ۱ تیلور به پایان برسد. در وقت دوم هم تیلور در یک ضد حمله یزدانی را خاک کرد و پس از آن هم پای یزدانی را از تشک خارج کرد تا حساب کار ۵ بر ۱ شود. تیلور آمریکایی که این بار آماده تر از همیشه بود، با خاک کردن دو امتیاز دیگر گرفت تا در پایان با نتیجه ۷ بر ۱ به پیروزی برسد و نماینده کشورمان به مدال نقره بسنده کند.
 

اهدای مدال نقره یزدانی و طلای تیلور

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
تیلور بهتر بود یزدانی جرات زیرگیری نداشت اگر شجاعت زیرگیری رو پیدا کنه برنده میشه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
چرا تعصب الکی دارین میگیرین یزدانی در حد تیلور نیست اینو نه یک بار 7 بار ثابت کرده ، حسن یزدانی که هل دادن حریف وبیرون بردنش از تشک شده شگردش فکر نکنم به دل هیچ ایرانی کشتی دوستی بچسبه ، این آقا پاهای خیلی ضعیفی داره فقط کافیه پاهاشلو لمس کنی خودش میخوابه توی خاک و اصلا بلد نیست زیر بگیره ، حقیقتش گشتیش حال به هم زنه . هر وقت تونست مثل کامران قاسم پور کشتی ایرانی بگیره با یه زیر همه رو تارو مار کرده تازه با اختلاف فاحش وزن کمتر ؟؟ میتونه تیلرو ببره بعدش هم دیگه بردن تیلور به درد نمیخوره چون پیرمرد شده البته فکر نکنم همین پیر مردو هم بتونه ببره . ای کاش کامرانو بزارن برگرده به وزن اصلیش ببینین چه بلای سر تیلور میاره ترو خدا انتشارش بدین
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...