محمد حسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم مسابقات جهانی/ رهایی از نفرین محرومیت! + ویدئو

محمد حسین محمدیان نماینده تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در وزن 97 کیلوگرم کار سختی در مسابقات قهرمانی جهان صربستان پیش رو دارد.
کدخبر (69507) 24 شهریور 1401 | ساعت 21:00
0 567
محمد حسین محمدیان نماینده تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در وزن 97 کیلوگرم کار سختی در مسابقات قهرمانی جهان صربستان پیش رو دارد.

به گزارش سرخ نیوز، با مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، یکی از نمایندگان ما که در این رقابت ها در وزن 97 کیلوگرم روی تشک می رود محمد حسین محمدیان خواهد بود. قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲ نیز انجام شد و مروری بر تاریخ مسابقات کشتی آزاد جهانی صربستان نشان می دهد که محمدیان از شنبه 26 شهریورماه باید به مصاف رقبا برود. در نهایت باید دید در نهایت کاروان کشتی آزاد ایران، صربستان را با چند مدال ترک می کند. محمدحسین محمدیان در 28 مردادماه سال 1371 در شهر ساری به دنیا آمد. او فرزند اول عسکری محمدیان از قهرمانان معروف کشتی ایران است و یک برادر و یک خواهر کوچکتر هم دارد. پدرش در سال های نه چندان دور سه نشان نقرهٔ جهان و المپیک و قهرمان پیشین آسیا را به خود اختصاص داده بود و حالا محمد حسین محمدیان جا پای پدر گذاشته و روی تشک افتخارآفرینی می کند. جالب است بدانید محمدحسین محمدیان فوق لیسانس در رشته علوم قضایی است و در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ساری تحصیل می‌کند. از مهمترین افتخارات محمدیان می توان به برنز مسابقات جهانی 2014 در وزن 86 کیلوگرم و دو طلای مسابقات آسیایی اشاره کرد.

نمودار کشتی آزاد قهرمانی جهان ۹۷ کیلوگرم محمد حسین محمدیان

نتایج محمد حسین محمدیان در کشتی جهانی صربستان 2022

برنز از چنگ محمدیان پرید!

  • کشتی رده بندی محمد حسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان 2022، مقابل ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان برگزار شد و متاسفانه کشتی گیر کشورمان توسط حریف ضربه فنی شد و از رسیدن به مدال برنز جاماند. کاروان تیم ملی کشتی آزاد ایران با 7 مدال به کار خود در رقابت های کشتی قهرمانی جهان 2022 صربستان پایان داد.

ویدیوی کشتی رده بندی محمد حسین محمدیان با ماگومدخان ماگومدوف

فیلم کشتی رده بندی محمدیان


محمد حسین محمدیان به رده بندی رسید

  • محمد حسین محمدیان در مرحله نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان 2022، مقابل کایل اسنایدر کشتی خود را برگزار کرد ولی متاسفانه نتوانست از پس این کشتی گیر آمریکایی بربیاید و با نتیجه 4-1 شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. کشتی رده بندی محمد حسین محمدیان و گیوی متچاراشویلی از گرجستان فردا شب (یک شنبه) برگزار خواهد شد.

ویدیوی کشتی محمد حسین محمدیان با کایل اسنایدر


  • محمد حسین محمدیان در مرحله یک چهارم نهایی وزن 97 کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان 2022، مقابل زاکاریف اوکراینی کشتی گرفت و موفق شد در یک بازی هیجان انگیز و با یک بازگشت زیبا، با نتیجه 8-5 پیروز شود تا در مرحله کشتی نیمه نهایی محمدیان با کایل اسنایدر روبرو شود. باید دید نتیجه کشتی اسنایدر و محمدیان چه خواهد شد.

ویدیوی کشتی محمد حسین محمدیان با زاکاریف


  • نتیجه کشتی محمدحسین محمدیان که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریف سوییسی خود، ساموئل شرر رفت و موفق شد با نتیجه 10-0 او را از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

ویدیوی کشتی محمد حسین محمدیان با ساموئل شرر


نتایج رقیبان محمد حسین محمدیان در کشتی آزاد جهانی 2022

  • کایل اسنایدر از آمریکا هم موفق شد حریف خود ماگومدخان ماگومدوف آذربایجانی را از پیش رو بردارد و حریف محمدحسین محمدیان در نیمه نهایی شود.

فیلم کشتی کایل اسنایدر با ماگومدخان ماگومدوف


  • کایل اسنایدر آمریکایی، سید یک وزن 97 کیلوگرم در اولین مسابقه خود موفق شد با نتیجه 4-1 ماتئوش بارانوفسکی از لهستان را از پیش رو بردارد.

فیلم کشتی کایل اسنایدر با ماتئوش بارانوفسکی

 
محمد حسین محمدیان

محرومیت محمد حسین محمدیان

در نگاه نخست شاید این سوال پیش بیاید که چرا در کارنامه محمدیان با توجه به سن و سال این کشتی گیر، افتخارات زیادی دیده نمی شود؛ پاسخ این سوال به محرومیت طولانی مدت محمدیان از میادین بازمی گردد. اتحادیه جهانی کشتی اول ماه اکتبر سال 2016 میلادی (مهرماه 1394)‌ از طالب نعمت‌پور و محمدحسین محمدیان 2 کشتی‌گیر ایرانی آزمایش دوپینگ گرفت و نتایج آزمایش هر 2 را در آذرماه 94 مثبت اعلام کرد. نعمت‌پور به دلیل تکرار این کار برای همیشه از حضور در رقابت‌های کشتی محروم و برای محمدیان نیز محرومیتی 4 ساله در نظر گرفته شد. محرومیت چهارساله محمد حسین محمدیان در ۵ مهر ۱۳۹۸ پایان پذیرفت و وی جواز حضور دوباره در رقابت‌ها را به‌دست‌آورد با این حساب او بهترین سال های ورزشی زندگی اش را به دلیل محرومیت از دست داد. بنابراین محمدیان در مسابقات جهانی 2022 صربستان به دنبال آن است که مدت ها بعد از محرومیت، جایگاه مناسبی برای خود در کشتی آزاد دست و پا کند. محمد حسن محمدیان

رنکینگ فدراسیون جهانی کشتی در وزن 97  کیلوگرم؛ محمد حسین محمدیان در جایگاه سیزدهم

در رنکینگ فدراسیون جهانی کشتی برای وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد، نام محمد حسین محمدیان در جایگاه سیزدهم دیده می شود. در ادامه 8 نفر نخست رنکینگ را بررسی خواهیم کرد. 1-کایل اسنایدر (آمریکا)؛ مدال طلای المپیک 2016 ریو، مدال نقره المپیک 2020 توکیو، قهرمانی جهان در سال های 2015 و 2017 و نایب قهرمانی جهان در سال های 2018 و 2019، برنز جهانی 2019 از جمله افتخارات این کشتی گیر مطرح آمریکایی است. 2-عبدالرشید سعدالله اف (روسیه)؛ این کشتی گیر پرآوازه روسی در مسابقات جاری غایب خواهد بود. او دو طلای المپیک و 5 طلای مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه دارد. 3-محمد حاجی نوروف (مقدونیه)؛ مهمترین افتخار این کشتی گیر روسی الاصل 29 ساله مدال برنز مسابقات جهانی 2019  در وزن 97 کیلوگرم است. 4-سلیمان کارادنیز (ترکیه)؛ در کارنامه او یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی مسابفات کشتی آزاد اروپا به چشم می خورد. 5-باتزول اولزی سایخان (مغولستان) 6-محمد زاکاریف (اوکراین)؛ او صاحب مدال برنز قهرمانی کشتی جهان 2021 اسلو در وزن 97 کیلوگرم است. 7-آبراهام کونیدو (ایتالیا)؛ این کشتی گیر 28 ساله ایتالیایی برنز المپیک 2020 و برنز مسابقات جهانی 2018 را در کارنامه دارد. 8-رینیریس سالاس پرز (کوبا)؛ پرز 35 ساله است و و در اوزان 84، 86 و 97 کیلوگرم کشتی گرفته است. برنز مسابقات المپیک 2020 و همچنین دو نقره و یک برنز جهانی در کارنامه این کشتی گیر به چشم می خورد. محمد حسن محمدیان

سیدبندی وزن 97 کیلوگرم مسابقات جهانی صربستان؛ محمد حسین محمدیان در سید پنجم

سیدبندی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 نشان می دهد که نماینده ما محمد حسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم در سید پنجم حضور دارد. کایل اسنایدر (آمریکا) نوروف (مقدونیه) اولزیسایخان (مغولستان) زاکاریف (اوکراین) محمدحسین محمدیان (ایران) تساکولوف (اسلواکی) لفتر (مولداوی) ایبراگیموف (قزاقستان) محمد حسن محمدیان

ویدئو برد محمد حسین محمدیان مقابل کایل اسنایدر در جام پلیکونه ایتالیا

 

ویدئو باخت مجتبی گلیج به کایل اسنایدر در سه ثانیه پایانی نیمه نهایی مسابقات کشتی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...