نتایج زنده علیرضا سرلک در کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲؛ وزن 57 کیلوگرم + ویدئو

در چارچوب روز دوم مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022، علیرضا سرلک نماینده کشورمان در وزن 57 کیلوگرم خواهد بود و باید به مصاف رقبای خود برود.
کدخبر (69601) | 25 شهریور 1401 | ساعت 09:28
0 166
نتایج زنده علیرضا سرلک در کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲؛ وزن 57 کیلوگرم + ویدئو
در چارچوب روز دوم مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022، علیرضا سرلک نماینده کشورمان در وزن 57 کیلوگرم خواهد بود و باید به مصاف رقبای خود برود.

به گزارش سرخ نیوز، با مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال علیرضا سرلک است. علیرضا سرلک کشتی گیر آزاد کار ایرانی در وزن 57 کیلوگرم و متولد سال 1376 در شهر الیگودرز استان لرستان است. او در رقابت های سال گذشته در فینال مقابل توماس گیلمن آمریکایی که سابقه برنز المپیک و نقره مساباقت قهرمانی جهان را در کارنامه داشت شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا بازماند. قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲ نیز انجام شد و مروری بر تاریخ مسابقات کشتی آزاد جهانی صربستان نشان می دهد که سرلک، امروز جمعه 25 شهریور باید به روی تشک برود. باید دید طبق برنامه پخش زنده کشتی تلویزیون در نهایت کاروان کشتی آزاد ایران، صربستان را با چند مدال ترک می کند. نمودار کشتی آزاد ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک

نتایج زنده علیرضا سرلک در کشتی قهرمانی جهان 2022

  • زو ونهائو از چین مقابل توماس گیلمان آمریکایی با نتیجه 8-2 شکست خورد تا علیرضا سرلک شانس حضور در شانس مجدد 57 کیلوگرم را از دست بدهد.
  • در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های کشتی قهرمانی جهان 2022، علیرضا سرلک به مصاف زو ونهائو از چین رفت و با ارائه یک نمایش ضعیف، نتوانست از پس این کشتی گیر بربیاید و با نتیجه 6-2 کشتی را واگذار کرد. با توجه به حضور مدیان این وزن، بعید است کشتی گیر چینی به فینال برسد تا تقریبا بتوان علیرضا سرلک را نخستین حذف شده ایران در روز دوم مسابقات نامید.

ویدیو کشتی علیرضا سرلک و زو ونهائو


مهم ترین رقیب؛ توماس گیلمن از آمریکا

اصلی ترین رقیب علیرضا سرلک، توماس گیلمن کشتی گیر 28 ساله، آزاد کار کشور آمریکاست. او دارنده مدال برنز المپیک 2020 توکیو و مدال طلای مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2021 در اسلو نروژ است. سال گذشته و در چارچوب همین رقابت ها، کشتی فینال سرلک و گیلمن بسیار مطرح شد و در نهایت این گیلمن بود که موفق به کسب مدال طلا گردید.  

ویدیوی فیلم فینال علیرضا سرلک و توماس گیلمن در کشتی قهرمانی جهان 2021

فیلم مسابقه فینال علیرضا سرلک و توماس گیلمن در کشتی قهرمانی جهان 2021
     

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...