نتایج زنده یونس امامی در کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲؛ وزن 74 کیلوگرم + ویدئو

در چارچوب روز دوم مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022، یونس امامی نماینده کشورمان در وزن 74 کیلوگرم خواهد بود و باید به مصاف رقبای خود برود.
کدخبر (69607) | 23 شهریور 1401 | ساعت 09:35
0 287
نتایج زنده یونس امامی در کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲؛ وزن 74 کیلوگرم + ویدئو
در چارچوب روز دوم مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022، یونس امامی نماینده کشورمان در وزن 74 کیلوگرم خواهد بود و باید به مصاف رقبای خود برود.

به گزارش سرخ نیوز، با مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال یونس امامی است. یونس امامی متولد 1376 در یکی از بخش‌های شهرستان دلفان در استان لرستان است و از 10 سالگی ورزش حرفه ای را آغاز کرد. مهمترین افتخارات امامی مدال برنز مسابقات جهانی 2019 نورسلطان در وزن 70 کیلوگرم، طلای قهرمانی کشتی آسیا 2022 و در وزن 74 کیلوگرم و برنز قهرمانی آسیا 2019 در وزن 70 کیلوگرم است. یونس امامی در حال حاضر در سید 5 مسابقات قرار دارد و در رنکینگ فدراسیون جهانی کشتی نیز نام امامی در رده دوازدهم به چشم می خورد. قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲ نیز انجام شد و مروری بر تاریخ مسابقات کشتی آزاد جهانی صربستان نشان می دهد که امامی، امروز جمعه 25 شهریور باید به روی تشک برود. باید دید طبق برنامه پخش زنده کشتی تلویزیون در نهایت کاروان کشتی آزاد ایران، صربستان را با چند مدال ترک می کند. نمودار کشتی آزاد ۷۴ کیلوگرم یونس امامی

نتایج زنده یونس امامی در کشتی قهرمانی جهان 2022

مدال برنز یونس امامی

  • در دیدار رده بندی یونس امامی در مسابقات جهانی کشتی آزاد وزن 74 کیلوگرم، امامی با برتری 6-0 مقابل ساگار جاگلان از هند به مدال برنز رقابت ها رسید.

ویدیو کشتی یونس امامی و توران بایراموف


  • در مرحله نیمه نهایی کشتی آزاد وزن 74 کیلوگرم، یونس امامی مقابل کایل دایک آمریکایی، قهرمان 3 دوره مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت ولی متاسفانه در کمال شایستگی با نتیجه 2-2 و به دلیل داشتن اخطار، کشتی را مقابل کایل دایک واگذار کرد و از رسیدن به فینال بازماند.

ویدیو کشتی یونس امامی و کایل دایک


  • در مرحله یک چهارم نهایی کشتی آزاد، یونس امامی توانست با نتیجه 8-4 مقابل توران بایراموف از آذربایجان به پیروزی دست پیدا کند و در نیمه نهایی برای رسیدن به فینال کشتی به مصاف کایل دایک از آمریکا خواهد رفت.

ویدیو کشتی یونس امامی و توران بایراموف


  • در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان 2022، یونس امامی با برتری 10-0 مقابل آیمار آندروسی از استونی توانست به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

ویدیو کشتی یونس امامی و آیمار آندروسی


  • یونس امامی در مرحله اول کشتی قهرمانی جهان 2022 موفق شد برابر انریکه خوسو پرز کاستلانوس، حریفی از گواتمالا در همان وقت اول با نتیجه 10-0 به پیروزی برسد.

ویدیو کشتی یونس امامی و انریکه خوسو پرز کاستلانوس


نتایج رقبای یونس امامی در کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022

  • کایل دایک از آمریکا که مدافع عنوان قهرمانی کشتی آزاد جهان است، توانست ساگار جاگلان از هند را ضربه فنی کند و در مرحله بعد باید با یونس امامی کشتی بگیرد.
  • رقیب اصلی یونس امامی، کایل دایک آمریکایی در اولین کشتی اش مقابل اسلامبک اوروزبکوف از قرقیزستان با نتیجه 10-0 به پیروزی رسید.
   

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...