رحمان عموزاد در نیمه نهایی مسابقات جهانی/ جنگ برای مدال! + ویدئو

رحمان عموزاد با غلبه بر رقیبی از مجارستان به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی کشتی آزاد جهان 2022 رسید.
کدخبر (70209) | 26 شهریور 1401 | ساعت 11:14
0 463
رحمان عموزاد در نیمه نهایی مسابقات جهانی/ جنگ برای مدال! + ویدئو
رحمان عموزاد با غلبه بر رقیبی از مجارستان به نیمه نهایی رقابت های قهرمانی کشتی آزاد جهان 2022 رسید.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از اعلام برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، مشخص شد که نماینده ما در وزن 65 کیلوگرم رقابت ها رحمان عموزاد است.کاروان کشتی آزاد ایران تا کنون موفق به کسب دو نقره و یک برنز شده و باید دید در ادامه رقابت های جهانی بلگراد چه نتایج و مدال هایی رقم می خورد. عموزاد مسیر سختی در رقاب های جهانی پیش رو داشته اما تا بدین جا به نیمه نهایی رسیده که کار بزرگی است. مروری بر نتایج رحمان عموزاد تا نیمه نهایی رقابت های جهانی صربستان نشان می دهد که با توجه به قرعه کشی مسابقات جهانی بلگراد، او با از پیش رو برداشتن رقبایی از کره جنوبی، مجارستان و قزاقستان به این مرحله رسید. طبق تاریخ مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان، رحمان عموزاد از شنبه ۲۶ شهریور به روی تشک رفت و موفق شد به مرحله نیمه نهایی برسد. بدین ترتیب عموزاد که در رقابت های جهانی 2021 نتوانست توفیقی داشته باشد، امسال با آمادگی بیشتر وارد مسابقات شده و عزم خود را برای کسب مدال جزم کرده بود. رحمان عموزاد مروری بر نتایج رحمان عموزاد تا نیمه نهایی رقابت های جهانی صربستان؛  

برد رحمان عموزاد مقابل یون جون سیک

رحمان عموزاد در کشتی اول خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف یون جون سیک از کره جنوبی رفت و موفق شد او را با نتیجه ۸-۱ شکست دهد و به مرحله بعدی راه پیدا کند.
 

برد رحمان عموزاد مقابل موزوکایف از مجارستان در یک هشتم نهایی

در مرحله یک هشتم نهایی کشتی قهرمانی جهان، رحمان عموزاد مقابل موزوکایف از مجارستان روبرو شد و موفق شد با نتیجه ۶-۰ این حریف را از پیش رو بردارد.
 

برد رحمان عموزاد مقابل موزوکایف از مجارستان در یک چهارم نهایی

در مرحله یک چهارم پایانی وزن ۶۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد در مقابل عادل اوسپانوف از قزاقستان قرار گرفت کا در همان ابتدای کار حریف را خاک کرد اما در هنگام اجرای بارانداز خودش به روی پل رفت و تا آستانه صربه فنی شدن نیز پیش رفت ولی موفق شد از این خطر نجات پیدا کرده و کشتی را رو کند. عموزاد در ادامه نیز با یک پیچ کمر حریف را به پل زد تا نتیجه ۷ بر ۲ شود. نماینده کشورمان یک بار دیگر نیز حریف را خاک کرد تا وقت اول را با برتری ۹ بر ۲ خاتمه دهد. در دقت دوم نیز عموزاد یک بار دیگر پیچ کمر را اجرا کرد و حریف را به پل زد تا با پیروزی ۱۳ بر ۲ به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...