رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم مسابقات کشتی جهانی 2022/ غیرت دهه هشتادی! + ویدئو

رحمان عموزاد نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان قرعه سختی را پیش روی خود می‌بیند.
کدخبر (70106) | 26 شهریور 1401 | ساعت 08:30
0 1056
رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم مسابقات کشتی جهانی 2022/ غیرت دهه هشتادی! + ویدئو
رحمان عموزاد نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان قرعه سختی را پیش روی خود می‌بیند.

به گزارش سرخ نیوز، بنابر برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، روز سوم مسابقات با برگزاری دیدارهای اوزان ۹۷، ۶۵ و ۶۱ کیلوگرم آغاز می‌شود. نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی ایران در مسابقات جهانی صربستان، آزادکار جوان و دهه هشتادی یعنی رحمان عموزاد که با قرعه سختی هم روبه‌رو است، خواهد بود. طبق تاریخ مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان، رحمان عموزاد از روز شنبه ۲۶ شهریور به روی تشک برای برای تقابل با رقیبان خود خواهد رفت. نمودار کشتی آزاد قهرمانی جهان ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد

نتایج رحمان عموزاد در کشتی جهانی صربستان 2022

نتیجه کشتی فینال رحمان عموزاد

رحمان عموزاد قهرمان کشتی قهرمان جهان شد

  • کشتی رحمان عموزاد در فینال وزن 65 کیلوگرم، برابر جان دیاکومیهالیس از آمریکا برگزار شد و پهلوان کشورمان در یک کشتی جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 13-8 این کشتی گیر را از پیش رو بردارد و به مدال طلای کشتی جهانی صربستان برسد.

ویدیو کشتی فینال رحمان عموزاد

فیلم فینال کشتی رحمان عموزاد و جان دیاکومیهالیس

 

صحبت‌های عموزاد پس از کسب مدال طلا


رحمان عموزاد به فینال رسید

  • کشتی رحمان عموزاد در مرحله نیمه نهایی وزن 65 کیلوگرم، برابر کشتی گیر آذربایجان، حاجی علیف بود و رحمان موفق شد در یک کشتی جذاب و تماشایی با نتیجه 9-2 قهرمان 3 دوره مسابقات جهانی را از پیش رو بردارد و به فینال کشتی قهرمانی جهان برسد. کشتی فینال رحمان عموزاد و جان دیاکومیهالیس آمریکایی فردا شب (یک شنبه) برگزار خواهد شد.

ویدیوی کشتی رحمان عموزاد و حاجی علیف


  • کشتی رحمان عموزاد در یک چهارم نهایی وزن 65 کیلوگرم، مقابل عادل اوسپانوف رقم خورد و نماینده کشورمان موفق شد با نتیجه 13-2 نماینده قزاقستان را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی برسد.

ویدیوی کشتی رحمان عموزاد و عادل اوسپانوف


  • در مرحله یک هشتم نهایی کشتی قهرمانی جهان، رحمان عموزاد مقابل موزوکایف از مجارستان روبرو شد و موفق شد با نتیجه 6-0 این حریف را از پیش رو بردارد.

ویدیوی کشتی رحمان عموزاد و موزوکایف


  • رحمان عموزاد در کشتی اول خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف یون جون سیک از کره جنوبی رفت و موفق شد او را با نتیجه 8-1 شکست دهد و به مرحله بعدی راه پیدا کند.

ویدیوی کشتی رحمان عموزاد و یون جون سیک


رحمان عموزاد

رحمان عموزاد، طبق معمول از مازندران!

رحمان عموزاد متولد ۲۶ تیرماه سال ۱۳۸۱ در شهر خلیل‌شهر از استان کشتی‌خیز مازندران و از یک خانواده کشتی‌گیر پرور است. برادر رحمان عموزاد یعنی فرزاد عموزاد نیز سابقه قهرمانی جوانان جهان و برنز مسابقات آسیایی را دارد. عموزاد که به کشتی‌های سریع و فنی خود مشهور است، افتخارات بسیاری در سطح نوجوانان و جوانان جهان به دست آورده است. اولین باری که رحمان عموزاد به چشم دوست‌داران به کشتی آمد، مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان بود که عموزاد در وزن ۴۵ کیلوگرم در مسابقات زاگرب، با کسب ۴۷ امتیاز و از دست دادن تنها یک امتیاز، به مدال قهرمانی دست یافت. کشتی‌ رحمان عموزاد به سرعت بالا و تسلط او به فنون مختلف بالا شهره است. این جوان آینده‌دار کشتی آزاد ایران که قطعا در آینده بیشتر از او خواهیم شنید، مسیر آسانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ پیش روی خود نخواهد داشت و برای رسیدن به سکو، نیاز به تلاش مضاعفی دارد.

افتخارات رحمان عموزاد در یک نگاه

رحمان عموزاد در سطوح پایه کشتی نظیر جوانان و نوجوانان، سابقه پرباری دارد و ۵ مدال طلا در رقابت‌های مختلف نظیر دو مسابقات جهانی و دو مسابقات آسیایی در کارنامه خود ثبت کرده است. عموزاد در رده بزرگسالان نیز سابقه قهرمانی آسیا را دارد. او در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ اولان‌باتور مغولستان که با قهرمانی تیمی کشتی آزاد ایران همراه بود، در وزن ۶۵ کیلوگرم موفق شد با کسب ۲۹ امتیاز و از دست دادن تنها یک امتیاز، قدرتمندانه به مدال طلا دست یابد. رحمان عموزاد رحمان عموزاد جوان که سابقه دو قهرمانی لیگ برتر ایران، قهرمانی جام تختی و برنز جام جهانی را دارد، دور گذشته مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱ را با شکست ۹ بر ۵ برابر توشیهیرو هاسگاوا خیلی زود ترک کرد و از صعود به مراحل بعد باز ماند. او با توجه به قرعه نچندان آسان، انگیزه‌های بسیاری برای این دوره از مسابقات کشتی جهانی دارد.

مسیر عموزاد در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲

نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲، رقبای باتجربه و مطرحی را برای صعود به مراحل بالاتر در برابر خود خواهد دید. رحمان عموزاد در دیدار نخست خود به مصاف یونسیک یون از کره‌ جنوبی خواهد رفت. حاجی علیف از آذربایجان که سابقه نقره المپیک را دارد، از مهم‌ترین رقبای رحمان عموزاد محسوب می‌شود که احتمالا این دو در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت. علیف که کوهی از مدال‌های رنگارنگ نظیر نقره و برنز المپیک و سه قهرمانی جهان را. در کارنامه خود ثبت کرده، از مهم‌ترین مدعیان قهرمانی در این وزن از مسابقات محسوب می‌شود. باجرانگ پونیا از هند نیز در سمت دیگر جدول، از مدعیان محسوب می‌شود. با سابقه برنز المپیک و برنز. و نقره جهان، شانس خوبی برای رسیدن به فینال این مسابقات دارد.

برنامه کشتی های رحمان عموزاد در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان

پس از برگزاری قرعه کشی مسابقات کشتی آزاد جهانی ۲۰۲۲ صربستان، رحمان عموزاد رقیبانش را شناخت و او باید از روز سوم مسابقات برای تقابل با حریفان خود به روی تشک برود.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...