رضا اطری - نارانخو نرمانداخ/ آسان‌ترین قرعه ممکن برای نیمه نهایی

رضا اطری پس از شکست حریفان خود در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
کدخبر (70257) | 26 شهریور 1401 | ساعت 12:49
0 103
رضا اطری - نارانخو نرمانداخ/ آسان‌ترین قرعه ممکن برای نیمه نهایی
رضا اطری پس از شکست حریفان خود در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

به گزارش سرخ نیوز، رضا اطری آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان با سه پیروزی، توانست به مرحله نیمه نهایی این بازی‌ها راه یابد. اطری پس از برگزاری بازی‌ها و مشخص شدن نتایج کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، حریف خود در مرحله نیمه نهایی را شناخت و او باید به مصاف نارانخو نرمانداخ از مغولستان برود.

مسیر رضا اطری تا مرحله نیمه نهایی

رضا اطری در اولین دیدار خود در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، به مصاف بصیر آلیلی از مقدونیه رفت و حریف خود را با امتیاز عالی ۱۱ بر ۱ درهم کوبید تا به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. در مرحله یک هشتم نهایی، اطری به مصاف اسلام بازرگانوف آذربایجانی که در دور اول از قرعه استراحت بهره‌مند بود رفت و با ارائه یک کشتی برتر، او را با نتیجه ۴ بر ۰ کنار زد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. در آستانه صعود به مرحله نیمه نهایی، رضا اطری در برابر گئورگی وانگلوف از بلغارستان قرار گرفت. کشتی‌گیر بلغار که سابقه دو برنز اروپا، پنجمی المپیک و سه حضور در مسابقات کشتی قهرمانی حهان را داشت با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب آزادکار ایرانی شد تا اطری در عین شایستگی به مرحله نیمه نهایی وزن ۶۱ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان راه یابد. رضا اطری در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان

مسیر نارانخو نرمانداخ تا مرحله نیمه نهایی

نارانخو نرمانداخ، کشتی‌گیر کمتر شناخته شده اهل مغولستان که بهترین مقام بین‌المللی او برنز مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال جهان در سال ۲۰۲۱ بوده، در اولین مسابقه خود در راه رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی جهانی ۲۰۲۲، با امتیاز عالی ۱۱ بر ۰ ایگور چیچیوی از مولداوی را شکست داد تا راهی یک هشتم نهایی شود. نرمانداخ در مرحله یک هشتم نهایی نیز وانیشویلی از مجارستان را با موفقیت و نتیجه ۱۰ بر ۲ پشت سر گذاشت تا با قدرت به مرحله یک چهارم نهایی برسد. در مرحله یک چهارم نهایی، ژولدوشبکوف از قزاقستان با نتیجه ۱۳ بر ۵ برابر نارانخو نرمانداخ شکست خورد تا این کشتی‌گیر کم نام و نشان مغولستانی با اقتدار راهی مرحله نیمه نهایی شده و به تقابل با رضا اطری برود. نمودار کشتی آزاد قهرمانی جهان رضا عطری 61 کیلوگرم در مجموع، با توجه به تجربه بالا و نتایج کسب شده توسط رضا اطری، سابقه او در قهرمانی آسیا و حضور در المپیک، به نظر نمی‌رسد که در مرحله نیمه نهایی وزن ۶۱ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کار سختی در برابر نارانخو نرمانداخ، کشتی‌گیر ۲۲ ساله مغولستانی داشته باشد. در صورتی که اتفاق خاصی نیوفتد، می‌توان پیروزی رضا اطری در دیدار نیمه نهایی و حضور وی در فینال وزن ۶۱ کیلوگرم را قطعی دانست. طبق برنامه پخش زنده رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان، رضا اطری دیدار نیمه نهایی خود برابر نرمانداخ را امشب (سه‌شنبه ۲۶ شهریور) از حوالی ساعت ۱۹:۱۵ برگزار خواهد کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...