نتایج زنده رحمان عموزاد در کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲؛ وزن 65 کیلوگرم + ویدئو

در چارچوب روز دوم مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022، رحمان عموزاد نماینده کشورمان در وزن 65 کیلوگرم خواهد بود و باید به مصاف رقبای خود برود.
کدخبر (70082) | 26 شهریور 1401 | ساعت 09:19
0 1595
نتایج زنده رحمان عموزاد در کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲؛ وزن 65 کیلوگرم + ویدئو
در چارچوب روز دوم مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022، رحمان عموزاد نماینده کشورمان در وزن 65 کیلوگرم خواهد بود و باید به مصاف رقبای خود برود.

به گزارش سرخ نیوز، با مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال رحمان عموزاد است. رحمان عموزاد کشتی گیر آزاد کار تیم ملی کشورمان است. عموزاد متولد 26 تیر 1381 است و در رده نوجوانان دو بار قهرمان آسیا و دوبار قهرمان جهان شده است. او یکی از کشتی گیرهای آینده دار ایران در سال های آینده به شمار می رود. او در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد آُیا 2022 توانست دارنده مدال برنز المپیک، باجرانگ پونیا را شکست دهد و در رده ی بزرگسالان اولین طلای خود رات کسب کند. قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲ نیز انجام شد و مروری بر تاریخ مسابقات کشتی آزاد جهانی صربستان نشان می دهد که عموزاد، امروز شنبه 26 شهریور باید به روی تشک برود. باید دید طبق برنامه پخش زنده کشتی تلویزیون در نهایت کاروان کشتی آزاد ایران، صربستان را با چند مدال ترک می کند. نمودار کشتی آزاد قهرمانی جهان ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد

نتایج رحمان عموزاد در کشتی جهانی صربستان 2022

نتیجه کشتی فینال رحمان عموزاد

رحمان عموزاد قهرمان کشتی قهرمان جهان شد

  • کشتی رحمان عموزاد در فینال وزن 65 کیلوگرم، برابر جان دیاکومیهالیس از آمریکا برگزار شد و پهلوان کشورمان در یک کشتی جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 13-8 این کشتی گیر را از پیش رو بردارد و به مدال طلای کشتی جهانی صربستان برسد.

ویدیو کشتی فینال رحمان عموزاد

فیلم فینال کشتی رحمان عموزاد و جان دیاکومیهالیس

 

صحبت‌های عموزاد پس از کسب مدال طلا


رحمان عموزاد به فینال رسید

  • کشتی رحمان عموزاد در مرحله نیمه نهایی وزن 65 کیلوگرم، برابر کشتی گیر آذربایجان، حاجی علیف بود و رحمان موفق شد در یک کشتی جذاب و تماشایی با نتیجه 9-2 قهرمان 3 دوره مسابقات جهانی را از پیش رو بردارد و به فینال کشتی قهرمانی جهان برسد. کشتی فینال رحمان عموزاد و جان دیاکومیهالیس آمریکایی فردا شب (یک شنبه) برگزار خواهد شد.

ویدیوی کشتی رحمان عموزاد و حاجی علیف


  • کشتی رحمان عموزاد در یک چهارم نهایی وزن 65 کیلوگرم، مقابل عادل اوسپانوف رقم خورد و نماینده کشورمان موفق شد با نتیجه 13-2 نماینده قزاقستان را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی برسد.

ویدیوی کشتی رحمان عموزاد و عادل اوسپانوف


  • در مرحله یک هشتم نهایی کشتی قهرمانی جهان، رحمان عموزاد مقابل موزوکایف از مجارستان روبرو شد و موفق شد با نتیجه 6-0 این حریف را از پیش رو بردارد.

ویدیوی کشتی رحمان عموزاد و موزوکایف


  • رحمان عموزاد در کشتی اول خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف یون جون سیک از کره جنوبی رفت و موفق شد او را با نتیجه 8-1 شکست دهد و به مرحله بعدی راه پیدا کند.

ویدیوی کشتی رحمان عموزاد و یون جون سیک


 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...