خلاصه کشتی قاسم پور با کاکس + ویدئو

خلاصه فینال کشتی کامران قاسم پور با کاکس در وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان نشان می دهد که نماینده کشورمان موفق به کسب مدال طلا شد.
کدخبر (70410) | 26 شهریور 1401 | ساعت 18:10
1 348
خلاصه کشتی قاسم پور با کاکس + ویدئو
خلاصه فینال کشتی کامران قاسم پور با کاکس در وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان نشان می دهد که نماینده کشورمان موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش سرخ نیوز، کشتی کامران قاسمپور با کاکس در فینال رقابت های جهانی به قهرمانی کشتی گیر کشورمان منجر شد. کشتی قاسمپور و کاکس بلگراد نشان می دهد که کاکس و قاسمپور هر دو به خوبی کشتی گرفتند اما در نهایت نماینده کشورمان پیروز شد کامران قاسم پور در چارچوب فینال وزن 92 کیلوگرم مسابقات جهانی صربستان به مصاف جیدن کاکس رفت و در نهایت با غلبه بر این رقیب قدرتمند آمریکایی به مدال طلای مسابقات دست یافت. خلاصه کشتی کامران قاسمپور با کاکس در فینال نشان می دهد که قاسم پور با پیروزی مقابل کاکس آمریکایی، موفق به کسب مدال طلا شد.  بعد از اعلام برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، مشخص شد که نماینده ما در وزن 92 کیلوگرم رقابت ها کامران قاسم پور است که توانست به فینال وزن 92 کیلوگرم رسیده و مدال خوشرنگ طلا را بر گردن بیاویزد. با این حساب کاروان کشتی آزاد ایران تا کنون موفق به کسب دو نقره و یک برنز شده و باید دید در ادامه رقابت های جهانی بلگراد چه نتایج و مدال هایی رقم می خورد. نمودار کامران قاسم پور تا قهرمانی صربستان کامران قاسم پور برای دبل قهرمانی در جهان به بلگراد آمده بود که در انجام این ماموریت موفق بود. مروری بر نتایج کامران قاسم پور تا فینال رقابت های جهانی صربستان نشان می دهد که با توجه به قرعه کشی مسابقات جهانی بلگراد، او در نخستین دیدار خود در وزن ۹۲ کیلوگرم در مقابل عدلان ویسخانوف از فرانسه قرار گرفت، قاسم پور سپس احمد باتائف از بلغارستان را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. بدین ترتیب کامران در نیمه نهایی با غلبه بر میریانی مایسورادزه گرجستانی فینالست شد تا مقابل جیدن کاکس آمریکایی قرار بگیرد.

طبق تاریخ مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان، کامران قاسم پور جمعه 25 شهریور به روی تشک رفت و موفق شد به فینال برسد. دیدار فینال او نیز شنبه 26 شهریور برگزار شد.  

کشتی کامران قاسم پور با کاکس

کشتی قاسمپور و کاکس بلگراد: در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم، کامران قاسم پور به مصاف جیدن کاکس از آمریکا رفت که در حالی که اخطار ۳۰ ثانیه به قاسمپور داده شده بود، با یک زیر دو خم توانست کاکس را خاک کرده و آن اخطار را هم خنثی کند. در وقت دوم نیز دو کشتی گیر هر چه تلاش کردند، امتیازی از یکدیگر نگرفتند تا نماینده کشورمان با همان نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد؛ بدین ترتیب قاسم پور برای دومین سال متوالی قهرمان جهان شد.  

ویدئو خلاصه کشتی کامران قاسم پور با کاکس

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
واقعا ماشالله .کامران عزیز همین روزها جایگزین اسطوره هامون میشه کشتی گیر بسیار ششدونگ غیرتی و با تعصب و جنگی .آفرین
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...