زور محمد حسین محمدیان در نیمه نهایی به کایل اسنایدر آمریکایی نرسید! + ویدیو

محمد حسین محمدیان کشتی گیر آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان در مرحله نیمه نهایی نتوانست از پس کایل اسنایدر آمریکایی بربیاید و به دیدار رده بندی رسید.
کدخبر (70412) | 26 شهریور 1401 | ساعت 17:45
0 119
زور محمد حسین محمدیان در نیمه نهایی به کایل اسنایدر آمریکایی نرسید! + ویدیو
محمد حسین محمدیان کشتی گیر آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان در مرحله نیمه نهایی نتوانست از پس کایل اسنایدر آمریکایی بربیاید و به دیدار رده بندی رسید.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از اعلام برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، مشخص شد که نماینده ما در وزن 97 کیلوگرم رقابت ها محمد حسین محمدیان است. محمدیان در دیدار رده بندی موفق نشد حریف آمریکایی خود را شکست دهد تا فردا در مسابقه رده بندی برای کسب مدال برنز تلاش کند. کاروان کشتی آزاد ایران تا کنون موفق به کسب دو نقره و یک برنز شده و باید دید در ادامه رقابت های جهانی بلگراد چه نتایج و مدال هایی رقم می خورد. محمدحسین محمدیان مسیر نسبتا سختی در رقابت های جهانی پیش رو داشته اما تا بدین جا و مرحله نیمه نهایی، کشتی های زیبایی را به نمایش گذاشته است ولی در کشتی نیمه نهایی مغلوب تجربه بالای کایل اسنایدر شد و نتوانست به فینال برسد. مروری بر نتایج زنده کشتی محمد حسین محمدیان تا نیمه نهایی رقابت های جهانی صربستان نشان می دهد که با توجه به قرعه کشی مسابقات جهانی بلگراد، او با از پیش رو برداشتن رقبایی از کره جنوبی، مجارستان و قزاقستان به این مرحله رسید. نمودار کشتی آزاد قهرمانی جهان ۹۷ کیلوگرم محمد حسین محمدیان

کشتی محمد حسین محمدیان با کایل اسنایدر در نیمه نهایی کشتی قهرمانی جهان

زمان کشتی اسنایدر و محمدیان

طبق تاریخ مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان، محمدحسین محمدیان از شنبه ۲۶ شهریور به روی تشک رفت و موفق شد به مرحله نیمه نهایی برسد. در ادامه برنامه پخش زنده مسابقات کشتی آزاد، امروز حدود ساعت 19:30 ، نیمه نهایی محمدیان با کایل اسنایدر برگزار شد.

نتیجه کشتی محمدیان با کایل اسنایدر

محمد حسین محمدیان در نیمه نهایی مسابقات جهانی صربستان مقابل کایل اسنایدر از آمریکا قرار گرفت و متاسفانه با نتیجه 4-1 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند و به رده بندی رسید.

ویدیوی کشتی محمد حسین محمدیان با کایل اسنایدر

کشتی محمد حسین محمدیان در یک چهارم نهایی (ما قبل نیمه نهایی)

  • محمد حسین محمدیان در مرحله یک چهارم نهایی وزن 97 کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان 2022، مقابل زاکاریف اوکراینی کشتی گرفت و موفق شد در یک بازی هیجان انگیز و با یک بازگشت زیبا، با نتیجه 8-5 پیروز شود تا در مرحله کشتی نیمه نهایی محمدیان با کایل اسنایدر روبرو شود. باید دید نتیجه کشتی اسنایدر و محمدیان چه خواهد شد.

ویدیوی کشتی محمد حسین محمدیان با زاکاریف


  • نتیجه کشتی محمدحسین محمدیان که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریف سوییسی خود، ساموئل شرر رفت و موفق شد با نتیجه 10-0 او را از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

ویدیوی کشتی محمدحسین محمدیان با ساموئل شرر


نتایج رقیبان محمدحسین محمدیان در کشتی آزاد جهانی 2022

  • کایل اسنایدر از آمریکا هم موفق شد حریف خود ماگومدخان ماگومدوف آذربایجانی را از پیش رو بردارد و حریف محمدحسین محمدیان در نیمه نهایی شود.

فیلم کشتی کایل اسنایدر با ماگومدخان ماگومدوف


  • کایل اسنایدر آمریکایی، سید یک وزن 97 کیلوگرم در اولین مسابقه خود موفق شد با نتیجه 4-1 ماتئوش بارانوفسکی از لهستان را از پیش رو بردارد.

فیلم کشتی کایل اسنایدر با ماتئوش بارانوفسکی

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...