نتایج زنده محمد حسین محمدیان در کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲؛ وزن 97 کیلوگرم + ویدئو

در چارچوب روز سوم مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022، محمد حسین محمدیان نماینده کشورمان در وزن 97 کیلوگرم خواهد بود و باید به مصاف رقبای خود برود.
کدخبر (70084) | 26 شهریور 1401 | ساعت 09:41
0 350
نتایج زنده محمد حسین محمدیان در کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲؛ وزن 97 کیلوگرم + ویدئو
در چارچوب روز سوم مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022، محمد حسین محمدیان نماینده کشورمان در وزن 97 کیلوگرم خواهد بود و باید به مصاف رقبای خود برود.

به گزارش سرخ نیوز، با مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال محمد حسین محمدیان است. محمدحسین محمدیان در ۲۸ مردادماه سال ۱۳۷۱ در شهر ساری به دنیا آمد. او فرزند اول عسکری محمدیان از قهرمانان معروف کشتی ایران است و یک برادر و یک خواهر کوچکتر هم دارد. پدرش در سال های نه چندان دور سه نشان نقرهٔ جهان و المپیک و قهرمان پیشین آسیا را به خود اختصاص داده بود و حالا محمد حسین محمدیان جا پای پدر گذاشته و روی تشک افتخارآفرینی می کند. قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲ نیز انجام شد و مروری بر تاریخ مسابقات کشتی آزاد جهانی صربستان نشان می دهد که محمدیان، امروز شنبه 26 شهریور باید به روی تشک برود. باید دید طبق برنامه پخش زنده کشتی تلویزیون در نهایت کاروان کشتی آزاد ایران، صربستان را با چند مدال ترک می کند. نمودار کشتی آزاد قهرمانی جهان ۹۷ کیلوگرم محمد حسین محمدیان

نتایج محمد حسین محمدیان در کشتی جهانی صربستان 2022

برنز از چنگ محمدیان پرید!

  • کشتی رده بندی محمد حسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان 2022، مقابل ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان برگزار شد و متاسفانه کشتی گیر کشورمان توسط حریف ضربه فنی شد و از رسیدن به مدال برنز جاماند. کاروان تیم ملی کشتی آزاد ایران با 7 مدال به کار خود در رقابت های کشتی قهرمانی جهان 2022 صربستان پایان داد.

ویدیوی کشتی رده بندی محمد حسین محمدیان با ماگومدخان ماگومدوف

فیلم کشتی رده بندی محمدیان


محمد حسین محمدیان به رده بندی رسید

  • محمد حسین محمدیان در مرحله نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان 2022، مقابل کایل اسنایدر کشتی خود را برگزار کرد ولی متاسفانه نتوانست از پس این کشتی گیر آمریکایی بربیاید و با نتیجه 4-1 شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. کشتی رده بندی محمد حسین محمدیان و گیوی متچاراشویلی از گرجستان فردا شب (یک شنبه) برگزار خواهد شد.

ویدیوی کشتی محمد حسین محمدیان با کایل اسنایدر


  • محمد حسین محمدیان در مرحله یک چهارم نهایی وزن 97 کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان 2022، مقابل زاکاریف اوکراینی کشتی گرفت و موفق شد در یک بازی هیجان انگیز و با یک بازگشت زیبا، با نتیجه 8-5 پیروز شود تا در مرحله کشتی نیمه نهایی محمدیان با کایل اسنایدر روبرو شود. باید دید نتیجه کشتی اسنایدر و محمدیان چه خواهد شد.

ویدیوی کشتی محمد حسین محمدیان با زاکاریف


  • نتیجه کشتی محمدحسین محمدیان که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریف سوییسی خود، ساموئل شرر رفت و موفق شد با نتیجه 10-0 او را از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

ویدیوی کشتی محمد حسین محمدیان با ساموئل شرر


نتایج رقیبان محمد حسین محمدیان در کشتی آزاد جهانی 2022

  • کایل اسنایدر از آمریکا هم موفق شد حریف خود ماگومدخان ماگومدوف آذربایجانی را از پیش رو بردارد و حریف محمدحسین محمدیان در نیمه نهایی شود.

فیلم کشتی کایل اسنایدر با ماگومدخان ماگومدوف


  • کایل اسنایدر آمریکایی، سید یک وزن 97 کیلوگرم در اولین مسابقه خود موفق شد با نتیجه 4-1 ماتئوش بارانوفسکی از لهستان را از پیش رو بردارد.

فیلم کشتی کایل اسنایدر با ماتئوش بارانوفسکی

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...