رضا اطری در وزن 61 کیلوگرم مسابقات جهانی/ به دنبال طلسم شکنی در صربستان!

رضا اطری نماینده تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در وزن 61 کیلوگرم کار سختی در مسابقات قهرمانی جهان صربستان پیش رو دارد.
کدخبر (70085) | 25 شهریور 1401 | ساعت 09:44
0 261
رضا اطری در وزن 61 کیلوگرم مسابقات جهانی/ به دنبال طلسم شکنی در صربستان!
رضا اطری نماینده تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در وزن 61 کیلوگرم کار سختی در مسابقات قهرمانی جهان صربستان پیش رو دارد.

به گزارش سرخ نیوز، طبق برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022، مشخص شد که رضا اطری، نماینده وزن 61 کیلوگرم کشورمان باید در روز سوم مسابقات به مصاف حریفان خود برود. نتایج کشتی آزاد در روز اول مسابقات ارزشمند بود و دو نقره و یه برنز به ایران رسید. حال باید دید رضا اطری در این رقابت ها چه عملکردی خواهد داشت. اطری در جام تختی روی سکوی نخست ایستاد و سپس به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی راه یافت و توانست داریوش حضرت‌ قلی‌ زاده را شکست دهد و دوبنده تیم ملی را در مسابقات جهانی صربستان برتن کند. رضا اطری، پیش تر در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی می‌گرفت و اکنون به یک وزن بالاتر آمده است. اطری در المپیک توکیو حضور داشت و همچنین در مسابقات جهانی نیز بر روی تشک رفته است اما تا کنون نتوانسته به مدال جهانی برسد و امیدوار است در بلگراد این طلسم را بشکند. نمودار کشتی آزاد قهرمانی جهان رضا عطری 61 کیلوگرم

نتایج رضا اطری در کشتی جهانی صربستان 2022

کشتی فینال رضا اطری

نتیجه کشتی رضا اطری در فینال

کشتی فینال رضا اطری با ری هیگوچی از ژاپن لحظاتی پیش برگزار شد و متاسفانه نماینده کشورمان با نتیجه 10-0 متحمل شکست شد و به مدال نقره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 دست پیدا کرد.

ویدیو کشتی فینال رضا اطری

فیلم کشتی رضا اطری و ری هیگوچی


رضا اطری به فینال رسید

  • رضا اطری در کشتی مرحله نیمه نهایی خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف رقیب مغولستانی خود نارانخو نارمانداخ رفت و موفق شد او را با نتیجه 5-3 از پیش رو بردارد و به مرحله فینال راه پیدا کند. فینال اطری و ری هیگوچی ژاپنی فردا شب (یک شنبه) برگزار خواهد شد.

ویدیوی کشتی رضا اطری و نارانخو نارمانداخ


  • رضا اطری در کشتی مرحله یک چهارم نهایی خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف رقیب بلغارستانی خود گئورگی وانگلوف رفت و موفق شد او را با نتیجه 6-3 شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

ویدیوی کشتی رضا اطری و گئورگی وانگلوف


  • رضا اطری در کشتی دوم در مرحله یک هشتم نهایی خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف اسلام بازرگانوف از آذربایجان رفت و موفق شد او را با نتیجه 4-0 شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

ویدیوی کشتی رضا اطری و اسلام بازرگانوف


  • رضا اطری در کشتی اول خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف بشیر علی لی از مقدونیه رفت و موفق شد او را با نتیجه 11-1 شکست دهد و به مرحله بعدی راه پیدا کند.

ویدیوی کشتی رضا اطری و بشیر علی لی

*در حال به روز رسانی ...*
  رضا اطری

رقبای کشتی رضا اطری در مسابقات کشتی آزاد جهانی 2022

رنکینگ فدراسیون جهانی برای رقبای کشتی اطری در آزاد وزن 61 کیلوگرم به شرح زیر می باشد؛ 1-رسول مگمدوف (روسیه)؛ رسول مگمدوف روس 31 ساله 2 طلای قهرمانی جهان در سال های 2015 و 218 را در کارنامه دارد. او در مسابقات جاری غایب خواهد بود. 2-آرسن هاراونیان (ارمنستان)؛ آرسن هاراونیان 22 ساله مدال برنز مسابقات جهانی اسلو 2021 را در کارنامه خود می بیند. 3-داتون فیکس (آمریکا)؛ در کارنامه این کشتی گیر 24 ساله آمریکایی مدال نقره مسابقات جهانی 2021 به چشم می خورد و غیبت مگمدوف فرصت مناسبی است که داتون فیکس در مسابقات جاری به طلا دست پیدا کند. 4-توشیهیرو هاسگاوا (ژاپن)؛ این کشتی گیر 26 ساله نیز سال گذشته در رقابت های جهانی اسلو به مدال برنز رسید. 5-گئورگی وانگلوف (گرجستان)؛ مهمترین افتخارات این کشتی گیر 29 ساله؛ دو مدال برنز مسابقات قهرمانی اروپا است. 6-ژولودشبکوف (قرقیزستان) 7-راویندر (هند)؛ این کشتی گیر 38 ساله هندی در مسابقات قهرمانی جهان سال 2013 به یک چهارم نهایی راه یافت. او در رقابت های آسیایی سال 2010 مدال برنز گرفته است. 8-توشین تولگا (مغولستان) سیدبندی وزن 61 کیلوگرم صربستان

سیدبندی وزن 61 کیلوگرم مسابقات جهانی صربستان

سیدبندی 61 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان به شرح زیر است؛ باید دید رقبای رضا اطری در ادامه کار چه خواهند کرد.

هاروتونیان (ارمنستان)

وانجلوف (بلغارستان)

ژولودشبکوف (قرقیزستان)

سلیمان آتلی (ترکیه)

گریگوروف (لهستان)

وانیشویلی (گرجستان)

بازارگانوف (آذربایجان)

هایگوچی (ژاپن)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...