نتایج زنده رضا اطری در کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲؛ وزن 61 کیلوگرم + ویدئو

در چارچوب روز دوم مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022، رضا اطری نماینده کشورمان در وزن 61 کیلوگرم خواهد بود و باید به مصاف رقبای خود برود.
کدخبر (70083) | 25 شهریور 1401 | ساعت 09:30
0 304
نتایج زنده رضا اطری در کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲؛ وزن 61 کیلوگرم + ویدئو
در چارچوب روز دوم مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022، رضا اطری نماینده کشورمان در وزن 61 کیلوگرم خواهد بود و باید به مصاف رقبای خود برود.

به گزارش سرخ نیوز، با مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال رضا اطری است. رضا اطری کشتی گیر آزادکار تیم ملی کشورمان در وزن 57 کیلوگرم است. اطری متولد 1373 در شهر بابل است. او سابقه قهرمانی در مسابقه آسیایی 2019 را در کارنامه دارد. قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۲ نیز انجام شد و مروری بر تاریخ مسابقات کشتی آزاد جهانی صربستان نشان می دهد که اطری، امروز شنبه 26 شهریور باید به روی تشک برود. باید دید طبق برنامه پخش زنده کشتی تلویزیون در نهایت کاروان کشتی آزاد ایران، صربستان را با چند مدال ترک می کند. نمودار کشتی آزاد قهرمانی جهان رضا عطری 61 کیلوگرم

نتایج رضا اطری در کشتی جهانی صربستان 2022

کشتی فینال رضا اطری

نتیجه کشتی رضا اطری در فینال

کشتی فینال رضا اطری با ری هیگوچی از ژاپن لحظاتی پیش برگزار شد و متاسفانه نماینده کشورمان با نتیجه 10-0 متحمل شکست شد و به مدال نقره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 دست پیدا کرد.

ویدیو کشتی فینال رضا اطری

فیلم کشتی رضا اطری و ری هیگوچی


رضا اطری به فینال رسید

  • رضا اطری در کشتی مرحله نیمه نهایی خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف رقیب مغولستانی خود نارانخو نارمانداخ رفت و موفق شد او را با نتیجه 5-3 از پیش رو بردارد و به مرحله فینال راه پیدا کند. فینال اطری و ری هیگوچی ژاپنی فردا شب (یک شنبه) برگزار خواهد شد.

ویدیوی کشتی رضا اطری و نارانخو نارمانداخ

  • رضا اطری در کشتی مرحله یک چهارم نهایی خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف رقیب بلغارستانی خود گئورگی وانگلوف رفت و موفق شد او را با نتیجه 6-3 شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

ویدیوی کشتی رضا اطری و گئورگی وانگلوف


  • رضا اطری در کشتی دوم در مرحله یک هشتم نهایی خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف اسلام بازرگانوف از آذربایجان رفت و موفق شد او را با نتیجه 4-0 شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

ویدیوی کشتی رضا اطری و اسلام بازرگانوف


  • رضا اطری در کشتی اول خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف بشیر علی لی از مقدونیه رفت و موفق شد او را با نتیجه 11-1 شکست دهد و به مرحله بعدی راه پیدا کند.

ویدیوی کشتی رضا اطری و بشیر علی لی

*در حال به روز رسانی ...*
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...