خلاصه کشتی رحمان عموزاد با جان دیاکومیهالیس از آمریکا + ویدئو

خلاصه کشتی رحمان عموزاد مقابل دیاکومیهالیس در فینال وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان نشان می دهد که نماینده کشور ما با نتیجه 13 بر 8 به پیروزی رسید.
کدخبر (70805) | 27 شهریور 1401 | ساعت 17:59
0 508
خلاصه کشتی رحمان عموزاد با جان دیاکومیهالیس از آمریکا + ویدئو
خلاصه کشتی رحمان عموزاد مقابل دیاکومیهالیس در فینال وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان نشان می دهد که نماینده کشور ما با نتیجه 13 بر 8 به پیروزی رسید.

به گزارش سرخ نیوز، کشتی عموزاد در فینال مقابل کشتی گیر آمریکایی بسیار تماشایی بود. کشتی فینال رحمان عموزاد نشان داد که نماینده کشورمان علی رغم سن و سال کم می تواند در سطح جهانی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. کشتی فینال عموزاد نشان می دهد که رحمان در چارچوب فینال وزن 65 کیلوگرم مسابقات جهانی صربستان به مصاف جان دیاکومیهالیس رفت و در نهایت با غلبه بر این رقیب قدرتمند آمریکایی به مدال طلای مسابقات دست یافت. خلاصه کشتی رحمان عموزاد در فینال مقابل جان دیاکومیهالیس نشان می دهد که عموزاد با پیروزی 8 بر 13 مقابل دیاکومیهالیس آمریکایی، موفق به کسب مدال طلا شد. عموزاد مسیر سختی در رقاب های جهانی پیش رو داشت اما بسیار موفق ظاهر شد و در نیمه نهایی توانست حاجی علی‌اف را شکست داده و به فینال برسد که کار بزرگی بود. مروری بر نتایج رحمان عموزاد تا نیمه نهایی رقابت های جهانی صربستان نشان می دهد که با توجه به قرعه کشی مسابقات جهانی بلگراد، او با از پیش رو برداشتن رقبایی از کره جنوبی، مجارستان، قزاقستان، آذربایجان و آمریکا به مدال طلا رسید. رحمان عموزاد

خلاصه کشتی فینال عموزاد

خلاصه کشتی رحمان عموزاد با جان دیاکومیهالیس: در دیدار پایانی وزن ۶۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد به مصاف جان دیاکومیهالیس از آمریکا رفت که در یک لحظه، هر دو کشتی گیر چند بار به پل رفتند که در نهایت حساب کار ۸ بر ۶ به نفع کشتی گیر آمریکایی شد. در ادامه کار عموزاد حریف را خاک کرد تا وقت اول با نتیجه ۸ بر ۸ به پایان برسد. در وقت دوم نیز نماینده کشورمان حریف را یک بار حریف را از تشک خارج کرد و دو بار هم او را خاک کرد تا با پیروزی ۱۳ بر ۸ قهرمان جهان شود.  

ویدئو خلاصه کشتی رحمان عموزاد با جان دیاکومیهالیس از آمریکا

 

فینال رحمان عموزاد با گزارش عامل

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...