بدترین شروع تاریخ؛ تراژدی ژاپنی جلوی چشمان خانواده

شویا ناکاجیما هیچ‌وقت این بازی را فراموش نخواهد کرد. احتمالاً خانواده‌اش هم تا سال‌ها تصویر اولین بازی شویا را تا سال‌ها به یاد خواهند سپرد.
کدخبر (70736) | 27 شهریور 1401 | ساعت 14:48
0 129
بدترین شروع تاریخ؛ تراژدی ژاپنی جلوی چشمان خانواده
شویا ناکاجیما هیچ‌وقت این بازی را فراموش نخواهد کرد. احتمالاً خانواده‌اش هم تا سال‌ها تصویر اولین بازی شویا را تا سال‌ها به یاد خواهند سپرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شویا ناکاجیما هیچ‌وقت این بازی را فراموش نخواهد کرد. احتمالاً خانواده‌اش هم تا سال‌ها تصویر اولین بازی شویا را به یاد خواهند سپرد. این بازیکن ملی‌پوش ژاپنی که اوایل همین ماه میلادی پس از ترک پورتو با قراردادی دو ساله به آنتالیا اسپور پیوسته بود، چند روز قبل به عنوان بازیکن تعویضی در آخرین دقایق بازی مقابل کایسری اسپور به میدان رفت تا اولین بازی خود را برای تیم ترکیه‌ای انجام دهد. اما اولین حضورش در مقابل هواداران آنتالیا اسپور و در یک بازی خانگی در برابر آدانا دمیراسپور صورت گرفت؛ جایی که او در دقیقه 59 به جای حوسام غاچا به میدان آمد. در همین لحظه دوربین‌های تلویزیونی صورت اعضای خانواده ناکاجیما که با غرور و افتخار به فرزندشان نگاه می‌کردند را نشان داد تا او وارد زمین شود. اما لذت این لحظات در همان موقع فرو ریخت و تنها چند لحظه بعد او با یک تکل خشن و خطرناک روی پای یوناس اسونسن با کارت قرمز داور مواجه شد. ناکاجیما اینگونه از زمین خارج شد و در عین حال اسونسن با درد شدیدی زمین را ترک کرد. ابتدا داور بازی، علی پالابیک به بازیکن تعویضی کارت زرد نشان داد که باعث تعجب بازیکنان و کادر مربیگری آدانا دمیر اسپور شد. آن‌ها احساس کردند که باید کارت ارائه شده قرمز باشد. سپس به او توصیه شد که این حادثه را در مانیتور کنار زمین بررسی کند. او سپس به زمین بازگشت، کارت زرد را لغو کرد و مجازات ناکاجیما را به کارت قرمز مستقیم ارتقا داد. تنها دو دقیقه پس از ورود به زمین، وینگر ژاپنی دوباره به رختکن فرستاده شد. این در حالی بود که توپ هنوز به پایش نخورده بود. برای شروع در اولین بازی خانگی بدتر از این نمی‌شود. هنگامی که ناکاجیما به سمت تونل می‌رفت، اعضای خانواده‌اش در جایگاه‌ها کاملاً شوکه و ناراحت به نظر می‌رسیدند. آن‌ها در انتظار یک روز خوش بودند اما خنده‌هایش خیلی زود روی صورت‌هایشان خشک شد. بلافاصله پس از این اتفاق، واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد و هواداران فوتبال در ترکیه با مادر ناکاجیما و اندوهی که پس از این اتفاق، او را روی سکوها فرا گرفته بود، همدردی کردند. در پایان، آنتالیا اسپور با 3 گل مغلوب حریفش شد. هر دو تیم در نیمه اول دو بازیکن خود را به دلیل دریافت کارت قرمز، از دست داده بودند و اخراج ناکاجیما به معنای 9 نفره شدن تیم آنتالیااسپور بود. با این نتیجه آنتالیااسپور با 6 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ ترکیه قرار گرفت. در عین حال آدانا در کنار گالاتاسرای با 16 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...