رحمان «بی‌رحم» تر از همیشه/ عموزاد طلایی شد + ویدئو

رحمان عموزاد در فینال وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان با غلبه بر دیاکومیهالیس از آمریکا به مدال طلای رقابت ها رسید.
کدخبر (70711) | 27 شهریور 1401 | ساعت 17:42
0 214
رحمان «بی‌رحم» تر از همیشه/ عموزاد طلایی شد + ویدئو
رحمان عموزاد در فینال وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان با غلبه بر دیاکومیهالیس از آمریکا به مدال طلای رقابت ها رسید.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از اعلام برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، مشخص شد که نماینده ما در وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت ها رحمان عموزاد است که توانست به مدال طلای رقابت ها برسد. با این حساب کاروان کشتی آزاد ایران تا کنون موفق به کسب دو طلا، دو نقره و دو برنز شده است. عموزاد مسیر سختی در رقاب های جهانی پیش رو داشت اما علی رغم سن و سال کم توانست با غلبه بر رقیب قدرتمند آمریکایی به مدال طلای مسابقات دست پیدا کند. مروری بر نتایج رحمان عموزاد تا نیمه نهایی رقابت های جهانی صربستان نشان می دهد که با توجه به قرعه کشی مسابقات جهانی بلگراد، او با از پیش رو برداشتن رقبایی از کره جنوبی، مجارستان، قزاقستان، آذربایجان و آمریکا به جایگاه نخست رسید. طبق تاریخ مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان، رحمان عموزاد شنبه ۲۶ شهریور به روی تشک رفت و دیدار فینال او نیز یکشنبه 27 شهریور برگزار شد. رحمان عموزاد مروری بر نتایج رحمان عموزاد تا نیمه نهایی رقابت های جهانی صربستان؛  

برد رحمان عموزاد مقابل یون جون سیک

رحمان عموزاد در کشتی اول خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف یون جون سیک از کره جنوبی رفت و موفق شد او را با نتیجه ۸-۱ شکست دهد و به مرحله بعدی راه پیدا کند.
 

برد رحمان عموزاد مقابل موزوکایف از مجارستان در یک هشتم نهایی

در مرحله یک هشتم نهایی کشتی قهرمانی جهان، رحمان عموزاد مقابل موزوکایف از مجارستان روبرو شد و موفق شد با نتیجه ۶-۰ این حریف را از پیش رو بردارد.
 

برد رحمان عموزاد مقابل موزوکایف از مجارستان در یک چهارم نهایی

در مرحله یک چهارم پایانی وزن ۶۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد در مقابل عادل اوسپانوف از قزاقستان قرار گرفت کا در همان ابتدای کار حریف را خاک کرد اما در هنگام اجرای بارانداز خودش به روی پل رفت و تا آستانه صربه فنی شدن نیز پیش رفت ولی موفق شد از این خطر نجات پیدا کرده و کشتی را رو کند. عموزاد در ادامه نیز با یک پیچ کمر حریف را به پل زد تا نتیجه ۷ بر ۲ شود. نماینده کشورمان یک بار دیگر نیز حریف را خاک کرد تا وقت اول را با برتری ۹ بر ۲ خاتمه دهد. در دقت دوم نیز عموزاد یک بار دیگر پیچ کمر را اجرا کرد و حریف را به پل زد تا با پیروزی ۱۳ بر ۲ به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
 

پیروزی رحمان عموزاد مقابل حاجی علی‌اف از آذربایجان

 رحمان عموزاد برای صعود به فینال وزن ۶۵ کیلوگرم به مصاف حاجی علیف آذربایجانی و دارنده ۳ مدال طلای جهان رفت که در همان شروع کار حریف را از تشک خارج کرد اما در ادامه در خاک حریف قرار گرفت ولی پس از آن حریف را در کنار تشک به پل زد تا وقت نخست را با برتری ۳ بر ۲ خاتمه دهد. در وقت دوم هم عموزاد با یک زیرگیری علیف را خاک کرد و پس از آن هم دو بار دیگر این حریف را در خاک قرار داد تا ۹ بر ۲ به پیروزی رسیده و راهی فینال شود.
 

پیروزی رحمان عموزاد مقابل جان دیاکومیهالیس از آمریکا

در دیدار پایانی وزن ۶۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد به مصاف جان دیاکومیهالیس از آمریکا رفت که در یک لحظه، هر دو کشتی گیر چند بار به پل رفتند که در نهایت حساب کار ۸ بر ۶ به نفع کشتی گیر آمریکایی شد. در ادامه کار عموزاد حریف را خاک کرد تا وقت اول با نتیجه ۸ بر ۸ به پایان برسد. در وقت دوم نیز نماینده کشورمان حریف را یک بار حریف را از تشک خارج کرد و دو بار هم او را خاک کرد تا با پیروزی ۱۳ بر ۸ قهرمان جهان شود.
 

صحبت‌های عموزاد پس از کسب مدال طلا

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...