رضا اطری به مدال نقره رسید! + ویدیو

رضا اطری کشتی گیر آزادکار وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان در مرحله فینال نتوانست از پس ری هیگوچی از ژاپن بربیاید و به مدال نقره رسید.
کدخبر (70739) | 27 شهریور 1401 | ساعت 16:32
0 96
رضا اطری به مدال نقره رسید! + ویدیو
رضا اطری کشتی گیر آزادکار وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان در مرحله فینال نتوانست از پس ری هیگوچی از ژاپن بربیاید و به مدال نقره رسید.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از اعلام برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، مشخص شد که نماینده ما در وزن 61 کیلوگرم رقابت ها رضا اطری خواهد بود. اطری موفق شد تا با پشت سر گذاشتن کشتی گیرانی از مقدونیه، آذربایجان و بلغارستان به کشتی فینال برسد. کاروان کشتی آزاد ایران تا کنون موفق به کسب یک طلا، دو نقره و دو برنز شده و باید دید در ادامه مدال های کشتی ایران در گزارش مسابقات قهرمانی جهان چطور خواهد بود. رضا اطری که تابحال موفق به کسب مدال جهانی نشده است، تا بدین جا کشتی های زیبایی را به نمایش گذاشته است و یکی از شانس های ایران برای بالا رفتن در جدول رده بندی تیمی کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 می باشد. مروری بر نتایج زنده کشتی رضا اطری تا فینال کشتی رقابت های جهانی صربستان نشان می دهد که با توجه به قرعه کشی مسابقات جهانی بلگراد، او حریفان قدرتمندی از جمله اسلام بازرگانوف را شکست داده است. حضور رضا اطری در فینال، مدال او را قطعی می کند اما ما امیدواریم اطری با برد در فینال کشتی، به مدال طلای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان دست پیدا کند. طبق برنامه پخش زنده کشتی، رضا اطری از حدودا ساعت 20:50 یکشنبه 27 شهریور در چارچوب فینال وزن 61 کیلوگرم مقابل ری هیگوچی از ژاپن قرار گرفت. نمودار کشتی آزاد قهرمانی جهان رضا عطری 61 کیلوگرم

کشتی فینال رضا اطری

نتیجه کشتی رضا اطری در فینال

کشتی فینال رضا اطری با ری هیگوچی از ژاپن لحظاتی پیش برگزار شد و متاسفانه نماینده کشورمان با نتیجه 10-0 متحمل شکست شد و به مدال نقره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2022 دست پیدا کرد.

ویدیو کشتی فینال رضا اطری

فیلم کشتی رضا اطری و ری هیگوچی


سایر نتایج کشتی رضا اطری

رضا اطری به فینال رسید

  • رضا اطری در کشتی مرحله نیمه نهایی خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف رقیب مغولستانی خود نارانخو نارمانداخ رفت و موفق شد او را با نتیجه 5-3 از پیش رو بردارد و به مرحله فینال راه پیدا کند. فینال اطری و ری هیگوچی ژاپنی فردا شب (یک شنبه) برگزار خواهد شد.

ویدیوی کشتی رضا اطری و نارانخو نارمانداخ


  • رضا اطری در کشتی مرحله یک چهارم نهایی خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف رقیب بلغارستانی خود گئورگی وانگلوف رفت و موفق شد او را با نتیجه 6-3 شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

ویدیوی کشتی رضا اطری و گئورگی وانگلوف


  • رضا اطری در کشتی دوم در مرحله یک هشتم نهایی خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف اسلام بازرگانوف از آذربایجان رفت و موفق شد او را با نتیجه 4-0 شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

ویدیوی کشتی رضا اطری و اسلام بازرگانوف


  • رضا اطری در کشتی اول خود در مسابقات کشتی جهانی صربستان، به مصاف بشیر علی لی از مقدونیه رفت و موفق شد او را با نتیجه 11-1 شکست دهد و به مرحله بعدی راه پیدا کند.

ویدیوی کشتی رضا اطری و بشیر علی لی

*در حال به روز رسانی ...*
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...