محمد حسین محمدیان ۴ - ماگومدوف ۶ / محمدیان در رده بندی ضربه فنی شد + ویدیو

محمد حسین محمدیان آزادکار ۹۷ کیلوگرم تیم ملی ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در دیدار رده بندی برابر ماگومدوف از آذربایجان به سختی شکست خورد.
کدخبر (70776) | 27 شهریور 1401 | ساعت 18:00
0 262
محمد حسین محمدیان ۴ - ماگومدوف ۶ / محمدیان در رده بندی ضربه فنی شد + ویدیو
محمد حسین محمدیان آزادکار ۹۷ کیلوگرم تیم ملی ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در دیدار رده بندی برابر ماگومدوف از آذربایجان به سختی شکست خورد.

به گزارش سرخ نیوز، پس از مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، محمد حسین محمدیان رقبای خود را شناخت. محمدیان که با کشتی‌های خوبی خود را به مراحل بالا رسید، در نیمه نهایی برابر کایل اسنایدر شکست خورد، از صعود به فینال مسابقات کشتی قهرمانی جهان صربستان باز ماند و به دیدار رده بندی رسید. بنابر نتایج سایر نتایج کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، محمد حسین محمدیان در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی جهانی به مصاف ماگومدوف از آذربایجان رفت.  محمد حسین محمدیان طبق تاریخ مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان، محمد حسین محمدیان از حوالی ساعت ۲۲:۰۰ روز یک‌شنبه ۲۷ شهریور برای دیدار رده بندی در وزن ۹۷ کیلوگرم به روی تشک رفت و در حالی که بازی با نتیجه ۴ بر ۴ پیگیری می‌شد، دو امتیاز دیگر از دست داد و در ادامه قبل از پایان دیدار، برابر ماگومدخان ماگومدوف آذربایجان ضربه فنی شد و از رسیدن به مدال برنز باز ماند.

مسیر محمد حسین محمدیان در راه دیدار رده بندی

محمد حسین محمدیان نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران مسیر آسانی برای رسیدن به دیدار رده بندی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان نداشت. محمدیان در راه دیدار رده بندی ابتدا با قرعه استراحت روبه‌رو شد و سپس در مرحله یک هشتم نهایی با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ ساموئل شرر از سوئیس را شکست داد. محمدیان در دیدار یک چهارم نهایی با یک بازگشت عالی، بازی ۵ بر ۰ باخته را با پیروزی ۸ بر ۵ عوض کرد و به دیدار نیمه نهایی رسید اما در آن مرحله از سد کایل اسنایدر آمریکایی بر نیامد و راهی دیدار رده بندی شد. محمد حسین محمدیان در دیدار رده بندی به مصاف ماگومدخان ماگومدوف آذربایجانی رفت و در حالی که با نتیجه ۴ بر ۱ تا پایان وقت اول از حریف خود پیش بود، ۵ امتیاز در وقت دوم از دست داد و حتی پیش از به پایان رسیدن این بازی، ضربه فنی شد به کسب رتبه پنجمی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ رضایت داد.

ویدیو رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم بین محمد حسین محمدیان و ماگومدوف از آذربایجان

بدین ترتیب، محمد حسین محمدیان که با تجربه بالای خود از شانس‌های کسب مدال کاروان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ محسوب می‌شد، با دست خالی این مسابقات را ترک کد.
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...