ولخرج‌های ابدی؛ منچستریونایتد در صدر، پاریسی‌ها دوم

بر اساس گزارش آماری از CIES، منچستریونایتد در در یک دهه اخیر بیش از هر باشگاه دیگری برای خرید یا ادامه همکاری با بازیکنان مازاد هزینه کرده است!
کدخبر (71255) | 29 شهریور 1401 | ساعت 14:26
0 57
ولخرج‌های ابدی؛ منچستریونایتد در صدر، پاریسی‌ها دوم
بر اساس گزارش آماری از CIES، منچستریونایتد در در یک دهه اخیر بیش از هر باشگاه دیگری برای خرید یا ادامه همکاری با بازیکنان مازاد هزینه کرده است!

به گزارش سرخ نیوز، بر اساس یک گزارش آماری از رصدخانه فوتبال CIES، منچستریونایتد در در یک دهه اخیر بیش از هر باشگاه دیگری برای خرید یا ادامه همکاری با بازیکنان مازاد هزینه کرده است! رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن نیز در جمع پنج باشگاه اول قرار دارند. این داده‌ها از جولای 2012 تا نوامبر 2021 جمع آوری شده است. یونایتد در مجموع 33 خرید در این بازه زمانی انجام داده که آنها مجموعا مبلغ 1.59 میلیارد یورو برای این خریدها خرج کرده‌اند. با این حال، ارزش بازار تخمینی بازیکنان در آن مقطع زمانی بالغ بر 1.36 میلیارد یورو است. بدین ترتیب شیاطین سرخ 238 میلیون یورو بیشتر از ارزش واقعی این بازیکنان هزینه کرده‌اند. این میزان در بین باشگاه‌های پنج لیگ معتبر اروپایی بالاترین رقم است. یوونتوس با پرداخت مبلغ اضافی 234 میلیون یورویی در خرید و فروش 36 بازیکن، در جایگاه دوم لیست قرار دارد. پاری‌سن‌ژرمن با پرداخت مبلغ مازاد 162 میلیون برای 31 خرید و فروش، در رده سوم قرار دارد. رئال مادرید با 148 میلیون یورو اضافه پرداختی در 19 فقره نقل و انتقالات در رده پنجم قرار دارد. البته استون ویلا با قرار گرفتن در رده چهارم، حضور غافلگیرکننده‌ای در بین پنج تیم برتر دارد زیرا در خرید و فروش 44 بازیکن، مبلغ 149 میلیون یورو اضافی پرداخت کرده است. 9 باشگاه انگلیسی در بین 10 تیم برتر قرار دارند. با این حال در کمال تعجب، رئال مادرید تنها باشگاه لالیگا است که در این لیست حضور دارد. ولخرج‌های ابدی؛ منچستریونایتد در صدر، پاریسی‌ها دوم منچستریونایتد در این دوره با چند نام بزرگ قرارداد امضا و برای بازیکنانی مانند پل پوگبا، آنتونی مارسیال، هری مگوایر و برونو فرناندز هزینه زیادی پرداخت کرد. در همین حال، پاری‌سن‌ژرمن پول زیادی را برای جذب بازیکنانی مانند نیمار و کیلیان امباپه در آن بازه زمانی پرداخت کرد. از سوی دیگر رئال مادرید با فوق ستاره‌هایی مانند گرت بیل و ادن هازارد با مبالغ هنگفتی قرارداد امضا کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...