ایران 1- اروگوئه 0/ برد ارزشمند با تعویض طلایی کی روش

فوتبال ایران اروگوئه با برتری یک بر صفر شاگردان کارلوس کی روش به اتمام رسید.
کدخبر (71905) | 01 مهر 1401 | ساعت 18:08
1 153
ایران 1- اروگوئه 0/ برد ارزشمند با تعویض طلایی کی روش
فوتبال ایران اروگوئه با برتری یک بر صفر شاگردان کارلوس کی روش به اتمام رسید.

به گزارش سرخ نیوز، تیم‌های ملی فوتبال ایران و اروگوئه از ساعت 19:30 امشب در دیداری دوستانه به میزبانی ورزشگاه NV آره نا سنت پولتن به مصاف هم رفتند.

دومین بازی تدارکاتی ایران نیز 5 مهر برگزار می شود و تیم ملی مقابل سنگال قرار می گیرد.

نتیجه بازی ایران اروگوئه

نتیجه بازی ایران و اروگوئه به سود شاگردان کی روش بود و در نهایت بازی ایران اروگوئه با برتری یک بر صفر تیم ملی کشورمان مقابل اروگوئه به اتمام رسید.

تیم ملی در شرایطی در اولین بازی تحت هدایت مرد پرتغالی توانست اروگوئه قدرتمند را شکست بدهد که لاسلسته در هفت بازی قبلی خود با دیه گو آلونسو، شش برد و یک تساوی کسب کرده و فقط یک گل خورده بودند.

خلاصه بازی ایران اروگوئه

تیم ملی ایران که پیش از این در تنها بازی دوستانه خود مقابل اروگوئه در ضربات پنالتی بازنده شده بود در این مسابقه اولین برد خود را کسب کرد.

کمک‌ها: آندریاس استودینگر و مارکوس گوتشی(هر دو از اتریش)

کارت زرد: رودریگو بنتانکور از اروگوئه

کارت قرمز: -

گل: مهدی طارمی(79) برای ایران

ترکیب ایران مقابل اروگوئه:

علیرضا بیرانوند(63- امیر عابدزاده) صادق محرمی، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، ابولفضل جلالی(69- احمد نوراللهی) سامان قدوس(84- وحید امیری) سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش(69- علی قلی‌زاده) مهدی ترابی(69- مهدی طارمی) و سردار آزمون(69- کریم انصاری‌فرد)

سرمربی: کارلوس کی‌روش

تیم ملی ایران

ترکیب اروگوئه مقابل ایران:

 سرخیو روچت، ماتیاس اولویرا(85- ماتیاس وینا) سباستین کاسرس، رونالد آرائوخو(4- آگوستین راخل) دامیان سوارز(72- گیلرمو وارلا) ماتیاس وسینو(72- جورجین ده آراسکائتا) رودریگو بنتانکور،(85- لوکاس توریرا) فده والورده، داروین نونیز، فاکوندو پلیستری(46- نیکولاس ده‌لا کروز) لوئیز سوارز

سرمربی: دیه گو آلونسو

تیم ملی اروگوئه خلاصه بازی امشب ایران و اروگوئه نشان می دهد که مهم ترین اتفاق بازی در دقیقه ۷۹ بازی بود که مهدی طارمی موفق شد ضربه خود را وارد دروازه حریف کرده و نتیجه بازی را یک بر هیچ به نفع ایران کند. طارمی در میانه میدان یک ضد حمله را پایه گذاری کرد و توپ را در سمت چپ به سامان قدوس رساند پاس توی عمق قدوس در داخل محوطه جریمه اروگوئه به کریم انصاری فر رسید و این مهاجم با یک پاس در عرض دقیق، مهدی طارمی را در موقعیت گل قرار داد و طارمی با یک ضربه فنی گل اول ایران را به ثمر رساند.

حواشی بازی ایران اروگوئه

از مهمترین حواشی بازی ایران اروگوئه، ثبت نام حمیرا اسدی به عنوان سرپرست تیم ملی بود. همچنین مهدی طارمی، گلزن ایران، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.

پخش فوتبال ایران و اروگوئه

بازی ایران اروگوئه از شبکه سوم سیما به صورت زنده پخش شد.

رنکینگ اروگوئه

تیم ملی ایران در شرایطی موفق شد اروگوئه را شکست دهد که آنها تیم سیزدهم رنکینگ فیفا هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
جام جهانی شوخی نیست نباید خوشحال باشیم تیم دفاعی به درد نمیخورد اگر طارمی نبود برنده نمی شدیم نباید تیم وابسته به طارمی باشد همه بازیکنان باید مثل طارمی باشند
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...