خانم خبرساز فوتبال ایران؛ حمیرا اسدی کیست؟

در اقدامی عجیب نام حمیرا اسدی، مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در فهرست بازی ایران و اروگوئه به عنوان مدیر تیم ملی درج شده بود!
کدخبر (71977) | 02 مهر 1401 | ساعت 09:40
0 209
خانم خبرساز فوتبال ایران؛ حمیرا اسدی کیست؟
در اقدامی عجیب نام حمیرا اسدی، مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در فهرست بازی ایران و اروگوئه به عنوان مدیر تیم ملی درج شده بود!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، حمیرا اسدی، نامی است که در برخی حواشی بزرگ فوتبال ایران در سال های اخیر شنیده شده است.

نقش پررنگ در جنجالی ترین پرونده لیگ ۲۱

تیم گل گهر به دلیل استفاده غیرمجاز از بازیکن گابنی در نهایت با کسر ۷ امتیاز و بازنده شدن در سه بازی مقابل استقلال، سپاهان و پیکان مواجه شد. ماه ها تلاش باشگاه سیرجانی در این پرونده نیز راه به جایی نبرد؛ اما نقش اصلی این پرونده چه کسی بود؟ حمیرا اسدی، شخصی بود که امضای او در مکاتبات فدراسیون فوتبال برای صدور مجوز بازی اریک باگناما دیده می شد! اسدی، مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال است اما هیچگاه در خصوص پرونده بازیکن گابنی گل گهر پاسخگو نشد!

ناکامی در سفر به کانادا

در حالی که قرار بود تعدادی از اعضای تیم ملی ایران برای گرفتن ویزای کانادا به سفارت این کشور در ترکیه سفر کنند، به واسطه عدم بازی دوستانه ملی‌پوشان با کانادا این سفر لغو شد. با این وجود اما اسامی برخی افراد متفرقه در لیست نفرات اعزامی به ترکیه وجود داشت که این موضوع حواشی را ایجاد کرد. احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی به اتفاق کنعانی‌زادگان، حردانی و مهدی پور قرار بود همراه محمد جماعت، محمد جواد پاینده، علیرضا شهاب و حمیرا اسدی با پرواز قشم ایر راهی استانبول شوند تا همراه سایر مدیران فدراسیون که قبل از آنها در استانبول مستقر شده بودند، برای دریافت ویزای کانادا به سفارت این کشور مراجعه کنند.

یک زن، سرپرست تیم ملی شد!

در جریان دیدار دوستانه تیم ملی مقابل اروگوئه با وجود حضور مهدی محمد نبی، نام حمیرا اسدی، مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در فهرست بازی ایران و اروگوئه به عنوان مدیر تیم ملی درج شده بود. حمیرا اسدی

حمیرا اسدی کیست؟

بعد از تمام این اتفاقات این سوال برای هواداران فوتبال ایران پیش آمده که حمیرا اسدی دقیقا چه کسی است؟ سوالی که پاسخ آن را هیچکس نمی داند! او در زمان مدیریت نفراتی چون عزیزی خادم، ماجدی و تاج در فدراسیون فوتبال حضور داشته و همانطور که در تصاویر مشخص است میرشاد ماجدی را در مراسم قرعه کشی جام جهانی همراهی کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...