جنگ ستاره‌ها در اینستاگرام؛ رونالدو تأثیرگذارترین است

کریستیانو رونالدو بالاتر از بازیکنانی مانند لیونل مسی و نیمار به عنوان تأثیرگذارترین فوتبالیست حاضر در اینستاگرام وارد جام جهانی 2022 خواهد شد.
کدخبر (72065) | 02 مهر 1401 | ساعت 13:41
0 67
جنگ ستاره‌ها در اینستاگرام؛ رونالدو تأثیرگذارترین است
کریستیانو رونالدو بالاتر از بازیکنانی مانند لیونل مسی و نیمار به عنوان تأثیرگذارترین فوتبالیست حاضر در اینستاگرام وارد جام جهانی 2022 خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو بالاتر از بازیکنانی مانند لیونل مسی و نیمار به عنوان تاثیرگذارترین فوتبالیست حاضر در اینستاگرام وارد جام‌جهانی 2022 خواهد شد. مهاجم منچستریونایتد با میانگین ارزش رسانه‌ای بیش از 3.5 میلیون دلار به ازای هر پست، در رده‌بندی اینفلوئنسرها پیشتاز است. طبق گزارش BBC Sport این رتبه‌بندی بر اساس ابزار اندازه‌گیری تأثیرگذار Nielsen Gracenote صورت گرفته است. این ابزار کل فالوورها، رشد فالوورها، نرخ تعامل و میانگین ارزش برند را در هر پست در اینستاگرام ارزیابی می‌کند تا ارزش رسانه‌ای هر شخص شناخته شده و محبوب را در مجموع نشان دهد. بر اساس این گزارش، کریستیانو رونالدو در سال گذشته شاهد افزایش 48 درصدی فالوورهایش بود و در حال حاضر 480 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. رقیب همیشگی او لیونل مسی با 360 میلیون دنبال‌کننده در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و در سال گذشته رشد 38 درصدی فالوورهای خود را شاهد بوده است. این ستاره آرژانتینی به ازای هر پست 2.6 میلیون دلار درآمد دارد که در مقایسه با کریستیانو رونالدو بسیار کمتر است. نیمار و کیلیان امباپه، هم تیمی‌های مسی در پاری‌سن‌ژرمن به ترتیب سوم و چهارم این لیست هستند. هر دو مهاجم تیم پاریسی به طور متوسط بیش از 1 میلیون دلار از هر پست کسب درآمد می‌کنند و تاثیرگذارترین بازیکنان کشورهای خود یعنی برزیل و فرانسه هستند. در این رده‌بندی زوج رئالی وینیسیوس جونیور و کریم بنزما به ترتیب پنجم و ششم هستند. پائولو دیبالا ستاره رم پس از لیونل مسی دومین بازیکن آرژانتینی تاثیرگذار این فهرست بوده و در رده هفتم قرار دارد. فرانسه دو بازیکن دیگر در این فهرست دارد. انگولو کانته از چلسی و پل پوگبا از یوونتوس به ترتیب در رده های هشتم و نهم قرار دارند. سرخیو راموس مدافع پاری‌سن‌ژرمن دهمین بازیکن تاثیرگذار این رده بندی و تنها نماینده اسپانیا است. پائولو دیبالا فرانسه، قهرمان دوره قبلی جام‌جهانی با 11.7 میلیون دنبال کننده در صفحه رسمی خود، تاثیرگذارترین تیم ملی شبکه‌های اجتماعی در جام جهانی 2022 خواهد بود. پس از آبی‌ها، برزیل و پرتغال به ترتیب 11.3 و 10.3 میلیون دنبال کننده دارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...