مدافع تراکتور: برای پرسپولیس کری نمی خوانم!/ دوست داریم این بازی با هوادار باشد

ابوالفضل رزاق‌پور مدافع تراکتوری‌ها می گوید نامش در لیست اسکوچیچ برای دعوت به اردوی اخیر تیم ملی بوده است.
کدخبر (72272) | 03 مهر 1401 | ساعت 18:43
0 103
مدافع تراکتور: برای پرسپولیس کری نمی خوانم!/ دوست داریم این بازی با هوادار باشد
ابوالفضل رزاق‌پور مدافع تراکتوری‌ها می گوید نامش در لیست اسکوچیچ برای دعوت به اردوی اخیر تیم ملی بوده است.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فوتبالی، سید ابوالفضل رزاق‌پور مدافع چپ تراکتوری ها در گفت و گویی در رابطه با آخرین شرایط تیمش در روزهای تعطیلی لیگ برتر گفت:" بعد از بازی آخرمان که با برد هم همراه بود چند روزی استراحت داشتیم ولی بعد از استارت دوباره، تمرینات بسیار پرفشاری داشتیم. تمرینات چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر بدنی از شدت بالایی برخوردار است ولی با این حال این سختی ها شیرین است و مطمئنا در ادامه لیگ به ما کمک می کند."

وی درباره دو بازی دوستانه تیمش مقابل نود ارومیه هم توضیح داد:" بازی اول مقابل نود، مرور تاکتیک خوبی بود و به ما کمک کرد در ایام تعطیل در شرایط بازی قرار بگیریم. بازی اول قرار بود مقابل تیم هوادار باشد که لغو شد و در بازی دوم مقابل نود هم بیشتر روی اهداف خودمان کار می‌کردیم که طبق روال تمرینات پرفشاری که داشتیم جلو برویم. نتیجه بازی برایمان ملاک نبود و می خواستیم به اهداف تاکتیکی و بدنی کادرفنی برسیم."

رزاق‌پور که تقریبا پای ثابت ترکیب بردیف بوده در این زمینه هم گفت:" من تمام تلاشم را چه در تمرینات و چه بازی‌ها انجام می دهم و کادرفنی اینطور صلاح دیده که در تمام بازی‌ها از من استفاده کند. سبک کاری آقای بردیف مشخص است و با جدیت و دقت همه چیز را رصد می‌کنند و حتی هر روز فیلم تمرینات آنالیز می شود. من هم با تمام وجود تلاش می‌کنم تا ابتدا شرایط به نفع تیم و سپس به نفع خودم نیز باشد."

ابوالفضل رزاق پور

مدافع چپ پای تی‌تی ها درمورد کار زیر نظر قربان بردیف هم گفت:" آقای بردیف سرمربی نام آشنایی است که سبک کاری شناخته شده و شیوه خاص خودشان را دارند. در تمرینات بسیار جدی و سخت گیر هستند و کسی که در تمرین خوب باشد بازی می کند که البته همانطور که گفتم این سختی ها به نظر من شیرین است. ایشان در تیم های بزرگی بوده و می توانند برای بازیکنان جوانی همچون من در راه پیشرفت بسیار مفید باشند و از کار زیر نظر ایشان لذت می برم."

بازیکن ۲۵ ساله پرشورها راجع به بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس هم عنوان داشت:" این بازی هم همانند سایر بازی ها برای ما مهم است و جدای از نام حریف کار خودمان را انجام خواهیم داد. این بازی نیز سه امتیاز دارد و ما همچون همه بازی ها سعی می کنیم امتیاز کامل را به دست آوریم. پس از تغییراتی که نسبت به فصل گذشته داشتیم، کمی زمان برد تا هماهنگ شویم و شکر خدا در چند بازی اخیر چه از لحاظ امتیازی و چه از لحاظ کلین‌شیت نتیجه را دیدیم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در وهله اول با حداکثر امتیاز و در وهله دوم بدون گل خورده، بازی پرسپولیس را هم پشت سر بگذاریم."

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به حساسیت بازی آیا برای پرسپولیسی ها کری دارد یا نه هم گفت:" نه اصلا؛ ما تراکتوریم، یکی از بزرگترین و پرهوادارترین تیم ها و اصلا نیازی به این کارها نیست که برای تیمی کری بخوانیم."

رزاق‌پور راجع به اینکه تیمش چند بازی است که در دقایق پایانی به گل رسیده هم گفت:" اگر این اتفاق یک بار رخ می‌داد میشد گفت شانسی بوده ولی ما هفته دوم هم دقایق آخر به گل رسیدیم که نشان از جنگندگی تیم و شرایط مناسب بدنی بازیکنان دارد که تا لحظه آخر دست از تلاش برنمی دارند. قرعه به نام رضا اسدی افتاده که این زمان‌ها گل بزند که به "رضا تایم" نیز معروف شده و باتوجه به اتفاقاتی که سال قبل برایش رخ داد خوشحالم که از ابتدای فصل جاری شرایط برایش خوب بوده است."

ابوالفضل رزاق پور

مدافع جوان سرخ‌پوشان که باتوجه به استوری‌ای که منتشر کرد گفته می‌شد نامش در لیست اسکوچیچ برای دعوت به تیم ملی هم بوده در این مورد هم توضیح داد:" آن استوری ربطی به این موضوع نداشت ولی چنین چیزی وجود داشت و صحبت هایی شده بود و من مدارک خود را نیز داده بودم. درنهایت باتوجه به تغییراتی که اتفاق افتاد در لیست آقای کی‌روش نبودم ولی اصلا ناامید نیستم و همانطور که توانستم نظر آقای اسکوچیچ را جلب کنم، می توانم نظر آقای کی‌روش را نیز به دست آورم و انشاالله که بتوانم همراه تیم‌ ملی باشم ولی اگر این اتفاق نیفتاد هم برای تیم‌ ملی همیشه آرزوی موفقیت دارم."

رزاق‌پور در پایان راجع به حضور هواداران در بازی مقابل پرسپولیس هم گفت:" مطمئنا کسی در تیم ما نیست که دوست داشته باشد حتی یک بازی خارج از خانه ما نیز بدون هوادار باشد. ما در کل ایران طرفداران بسیار خونگرمی داریم که در دورترین نقاط هم همیشه آمده و ما را حمایت کرده اند. نتایج حضور آن ها پس از دورانی که محدودیت‌ها برای حضور در ورزشگاه ها پایان یافت مشخص است و همیشه کمک کرده اند. این بازی هم دوست داریم باهوادار باشد و به تاثیر حضور آن‌ها کاملا واقفیم."

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...