ایران 1- سنگال 1/ توقف شاگردان کی‌‎روش مقابل شیرهای ترانگا

بازی ایران و سنگال در چارچوب دیداری دوستانه با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا کی روش نتواند انتقام دو شکست پیشین مقابل سنگالی ها را بگیرد.
کدخبر (72678) | 05 مهر 1401 | ساعت 14:03
0 116
ایران 1- سنگال 1/ توقف شاگردان کی‌‎روش مقابل شیرهای ترانگا
بازی ایران و سنگال در چارچوب دیداری دوستانه با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا کی روش نتواند انتقام دو شکست پیشین مقابل سنگالی ها را بگیرد.

به گزارش سرخ نیوز، بازی ایران سنگال با تساوی یک بر یک دو تیم به اتمام رسید. این دومین بازی دوستانه تیم ملی در فیفادی جاری بود، پیش تر ایران اروگوئه را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.  

تیم داوری دیدار ایران و سنگال

داور وسط: هارالد لیچنر، کمک داورها: آندریاس هیدنریچ – سارا تلک، داور چهارم: مارکوس هامیتر  

ساعت و زمان بازی ایران سنگال

سه شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۰۵- ساعت 18:00- ورزشگاه Motion invest Arena در شهر مولدینگ  

اتفاقات بازی ایران سنگال

استفاده از کمک داور خانم و 7 تغییر در ترکیب تیم ملی نسبت به دیدار با اروگوئه مهمترین اتفاقات این دیدار است.

دقایق حساس بازی ایران و سنگال:

دقیقه ۱۰- شوت حسین کنعانی‌زاده از داخل محوطه جریمه، از بالای دروازه سنگال به شکل خطرناکی بیرون رفت. دقیقه ۱۳- سادیو مانه داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت خطرناکی شد و سعی داشت با ارسال پاس عرضی مهاجم سنگال را در آستانه گلزنی قرار دهد که کنعانی با حضور به موقع توپ را دفع کرد. دقیقه ۱۶- با اشتباه علی قلی‌زاده سنگال ضد حمله خطرناکی طراحی کرد. سادیو مانه با سرعت خود را به پشت محوطه جریمه رساند و در ادامه با ارسال پاس سار را صاحب موقعیت کرد که شوت او را حسینی با خروجی زیبا به کرنر فرستاد. دقیقه ۱۷- ضربه سر سادیو مانه از کرنر ارسالی سنگال از بالای دروازه راهی اوت شد . دقیقه ۳۶- باز هم سادیو مانه یک موقعیت خطرناک ایجاد کرد. او اینبار توپ را به بولای دیا سپرد اما شوت او را حسینی با واکنش خوبی دفع کرد. دقیقه ۵۳- سادیو مانه بار دیگر موقعیت فوق‌العاده‌ای برای سار ساخت که شوت از بازیکن پس از گذشت از حسینی در آستانه گل شدن بود که توپ را حاج صفی با واکنش خوب برگرداند.

شرح گل ها:

دقیقه ۵۵- مرتضی پورعلی‌گنجی (گل بخودی): اسماعیل ژاکوبس از سمت راست خط دفاعی ایران نفوذی کرد و سانتری را به محوطه جریمه ایران انجام داد. مرتضی پورعلی‌گنجی که برای دفع توپ تکلی زده بود، به اشتباهی توپ را وارد دروازه خودی کرد تا گل اول برای سنگال اینگونه به دست آید (ویدئو). دقیقه ۶۴- سردار آزمون؛ احسان حاج صفی پس از نفوذ به پشت محوطه جریمه یک و دوی زیبایی با جهانبخش انجام داد و سپس یا سانتری دقیق به شش قدم، باعث شد سردار آزمون با ضربه سر گل مساوی را برای ایران وارد دروازه سنگال کند(ویدئو).

کارت زرد:

دقیقه ۳۰- ادریسا گه‌یه

کارت قرمز:

- بازی ایران سنگال

حواشی بازی ایران و سنگال:

*برخلاف بازی قبل که حمیرا اسدی نامش به عنوان سرپرست در لیست بازی آمده بود، اینبار مهدی محمدنبی اسمش مقابل سرپرست آمده است. *بازی با شش دقیقه تاخیر آغاز شد. *نکته جالب توجه استفاده از کمک داور خانم در این بازی است. *تیم ملی با هفت تغییر مقابل سنگال قرار گرفته است، *نیمه اول مسابقه در حالی به پایان رسید که تنها ۲ شوت به سمت دروازه‌ها شلیک شد و هر دو سهم سنگال بود.

بازی ایران سنگال

نتیجه بازی ایران و سنگال

نتیجه بازی ایران سنگال مشخص شد و این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

ترکیب ایران مقابل سنگال

سید حسین حسینی، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان (دقیقه ۴۶ - مرتضی پورعلی گنجی)، سید مجید حسینی، احسان حاج صفی، سعید عزت‌اللهی (دقیقه ۴۶- امید ابراهیمی)، احمد نوراللهی، میلاد سرلک (دقیقه ۴۶- سامان قدوس)، علی قلی زاده، کریم انصاری فرد (دقیقه ۴۶- علیرضا جهانبخش) و مهدی طارمی (دقیقه ۵۸- سردار آزمون) شماتیک ترکیب ایران مقابل سنگال

ترکیب تیم ملی فوتبال سنگال درمقابل تیم ملی فوتبال ایران

سنی دییِنگ، کالیدو کولیبالی، پاپه ابوسیسه، فورموس مندی، اسماعیل ژاکوبس،کرپین دیاتا (دقیقه ۷۶-بامبا دیِنگ)، نامپلیز مندی (دقیقه ۷۶-پاپه سار)، ادریسا گه‌یه، بامبا اسماعیل سار، سادیو مانه، بولای دیا (دقیقه ۶۳- کویاته) شماتیک ترکیب سنگال مقابل ایران

خلاصه بازی ایران سنگال

خلاصه ی بازی ایران سنگال نشان می دهد که در ترکیب سنگالی ها ستاره هایی همچون کولیبالی و سادیو مانه حضور داشتند. همچنین خلاصه بازی تیم ملی ایران و سنگال بیانگر آن است که شاگردان کارلوس کی روش نمایش خوبی در این دیدار داشتند اما در نهایت در کسب برد ناکام ماندند. با این حساب کارلوس کی روش که پیش تر با مصر دو بار مغلوب سنگال شده بود نتوانست انتقام دو شکست پیشین را بگیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...