بازیکنانی که پرسپولیسی‌ها از نیامدن آنها خوشحال هستند!

آمار نشان می‌ دهد ناکامی پرسپولیس در جذب برخی مهره ها درواقع به سود سرخپوشان پایتخت بوده است.
کدخبر (72955) | 06 مهر 1401 | ساعت 10:11
0 54
بازیکنانی که پرسپولیسی‌ها از نیامدن آنها خوشحال هستند!
آمار نشان می‌ دهد ناکامی پرسپولیس در جذب برخی مهره ها درواقع به سود سرخپوشان پایتخت بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مهمترین نفراتی که در نقل و انتقالات تابستانی گذشته مد نظر باشگاه پرسپولیس قرار داشتند اما در نهایت نتوانستند سرخپوش شوند گادوین منشا، سجاد شهباززاده، مهدی حسینی و میلاد زکی پور بودند. وقتی پرسپولیس نتوانست منشا و شهباززاده را جذب کند، برخی از نقل و انتقالات و تقویت خط حمله نا امید شدند اما عملکرد نفرات نامبرده نشان می دهد سرخپوشان پایتخت هیچ چیزی را از دست نداده اند و برعکس عدم جذب آنها به سود تیم گل محمدی هم بوده است.

گادوین منشا؛ یک گل از روی نقطه پنالتی

گادوین منشا

سرخپوش نشدن گادوین منشا یک موفقیت بزرگ برای پرسپولیسی ها به حساب می آید‌. او گرچه عنوان آقای گلی لیگ بیست و یکم را کسب کرد اما در فصل جاری و در ۶ بازی (۳۱۵ دقیقه) که برای مس رفسنجان به میدان رفته یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و یک پنالتی از دست رفته را در کارنامه دارد.

سجاد شهباززاده؛ خبری از گل نیست

سجاد شهباززاده

مهاجم فعلی باشگاه استقلال، دو پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی متوالی مد نظر پرسپولیس بود. بار نخست قراردادش را با سپاهان تمدید کرد و دومین بار به تیم آبی پوش پایتخت بازگشت. شهباززاده در فصل جاری و در ۶ بازی (۲۴۶ دقیقه) که برای آبی ها به میدان رفته در گلزنی ناکام بوده تا سرخپوشان پایتخت از عدم جذب او خوشحال باشند.

مهدی حسینی؛ خبری از درخشش نیست

مهدی حسینی

هافبک تیم مس دیگر گزینه مد نظر پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بود که به دلیل قرارداد با تیم ربیعی نتوانست سرخپوش شود؛ حسینی در فصل جاری در ۶ بازی (۵۴۰ دقیقه) به میدان رفته و تا به اینجا در امر گلزنی و گل‌سازی ناکام بوده است. با وجود حضور ثابت در ترکیب مس رفسنجان، حسینی که به اردوهای تیم ملی نیز دعوت شده بود فصل چندان خوبی در ترکیب تیم رفسنجانی نداشته است.

میلاد زکی‌پور؛ سبقت از نورافکن در سپاهان

میلاد زکی پور

او نیز یکی از گزینه های پرسپولیس بود که به دلیل عدم استقبال هواداران تیم سرخپوش پایتخت از این انتقال در نهایت حضورش در پرسپولیس منتفی شد. زکی پور در فصل جاری در ۵ بازی (۲۶۴ دقیقه) در ترکیب سپاهان به میدان رفته و ۲ گل به ثمر رسانده است. او نسبت به سه گزینه قبلی عملکرد نسبتا بهتری داشته و جای نورافکن ملی‌پوش را در ترکیب اصلی سپاهان گرفته است.

منتفی شدن گزینه‌ها و سود پرسپولیس

عدم جذب برخی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس در تابستان عملا به سود سرخ‌ها شده است. با عدم جذب بازیکنانی چون شهباززاده و منشا، پرسپولیس در خط حمله مهاجمانی چون لوکادیا و دیاباته را جذب کرد که از نظر کیفیت فنی به مراتب بازیکنان بهتری نسبت به گزینه‌های مذکور داشته‌اند. همچنین در پست هافبک میانی نیز اسدبیگی در چند دیداری که به میدان رفته عملکرد قابل قبولی داشته و از نظر سنی وضعیت به مراتب بهتری نسبت به مهدی حسینی دارد. در پست دفاع چپ هم با حضور نعمتی، بازگشت امیری و جوان آماده‌ای چون احمدی، شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که عملا شاهد خلاء نبوده‌ایم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...