ساعت و زمان بازی پرسپولیس و تراکتور

زمان بازی پرسپولیس تراکتور و همچنین ساعت این دیدار حساس و مهم مشخص شده است.
کدخبر (73038) | 06 مهر 1401 | ساعت 13:38
0 361
ساعت و زمان بازی پرسپولیس و تراکتور
زمان بازی پرسپولیس تراکتور و همچنین ساعت این دیدار حساس و مهم مشخص شده است.

به گزارش سرخ نیوز، در آستانه برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس نگاهی داشته ایم به تاریخ و ساعت برگزاری این بازی.

زمان بازی پرسپولیس تراکتور

مصاف تیم های پرسپولیس و تراکتور یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی های هفته است و به همین دلیل تاریخ این دیدار نیز مورد اهمیت است. تاریخ بازی تراکتور پرسپولیس توسط سازمان لیگ مشخص شده است؛ براین اساس دو تیم روز یکشنبه 10 مهر به مصاف هم می روند.

زمان پخش بازی پرسپولیس تراکتور

بازی های پرسپولیس همیشه از شبکه سوم به صورت زنده پخش می شود و طبق برنامه، بازی پرسپولیس تراکتور نیز از شبکه سوم سیما و راس ساعت پخش خواهد شد.

ساعت بازی پرسپولیس تراکتور

پرسپولیس تراکتور ساعت ۱۷:۳۰ یکشنبه ۱۰ مهر مقابل هم قرار می گیرند؛ این دیدار به دلیل اتفاقات پیش آمده در بازی پیشین دو تیم بسیار حساس است و پیش بینی می شود دنبال کنندگان زیادی داشته باشد. پیش از این قرار بود این بازی ساعت 18:30 برگزار شود که طبق اعلام سازمان لیگ یک روز پیش از بازی، زمان بازی پرسپولیس تراکتور تغییر کرد.

ورزشگاه پرسپولیس تراکتور

بازی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی تهران و به میزبانی تیم سرخپوش پایتخت انجام می شود. نکته قابل توجه آن است که این دیدار و همچنین بازی استقلال و گل گهر بدون تماشاگر برگزار می شوند.

تیم داوری پرسپولیس تراکتور

داوران: موعود بنیادی‌فرد، محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدروم و حسین زیاری- ناظر: حسن کامرانی‌فر

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...