گوگل فینالیست‌های جام‌جهانی 2022 را لو داد

درحالی که کمتر از ۲ ماه تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ باقی مانده است، گوگل، طی یک پیش‌بینی، فینالیست‌های جام جهانی قطر را اعلام کرد!
کدخبر (73018) | 06 مهر 1401 | ساعت 12:04
0 78
گوگل فینالیست‌های جام‌جهانی 2022 را لو داد
درحالی که کمتر از ۲ ماه تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ باقی مانده است، گوگل، طی یک پیش‌بینی، فینالیست‌های جام جهانی قطر را اعلام کرد!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جام جهانی 2022 قطر از 20 نوامبر آغاز خواهد شد و حالا در فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز این مسابقات، غول فناوری دیجیتال یعنی گوگل با پیش بینی فینالیست‌های جام‌جهانی 2022 و خبری که از آینده داد، قدرت محاسباتی عظیمی را که پشت این موتور جستجوگر وجود دارد را نشان داد! به نظر می‌رسد که گوگل آینده را می‌داند و خبر دارد که چه تیم‌هایی در فینال مسابقات بازی می‌کند. اگر تا اینجا باور کردید که این پیش‌بینی درست است، سخت در اشتباه هستید؛ چراکه این اشتباه پیش پا افتاده و احمقانه از گوگل بود که حتی مدیران این شرکت به آن اعتراف کردند. فینال جام‌جهانی در ماه دسامبر در ورزشگاه لوسیل قطر برگزار می‌شود اما برای کسانی که طی چند ساعت اخیر در این موتور جستجوگر به دنبال اطلاعاتی از زمان، مکان و نحوه برگزاری مسابقات بودند، حتی مشاهده نام فینالیست‌های این دوره نیز دور از دسترس نبود و آنها قادر بودند بدانند که قرار است چه تیم‌هایی در فینال این دوره حضور داشته باشند. اگر اخبار مربوط به ورزشگاه لوسیل را در گوگل جستجو می‌کردید، در بین نتایج به دست آمده شما متوجه می‌شدید که قرار است شش بازی مرحله مقدماتی جام جهانی، یک بازی مرحله یک هشتم نهایی و یک بازی چهارم نهایی و همین طور فینال مسابقات در این ورزشگاه برگزار شود. اما شگفتی اینجا بود که طبق نتایج بدست آمده از گوگل، مشخصا قرار است فینال میان فرانسه و برزیل برگزار شود؛ حالا مشخص نیست که این یک پیش‌بینی، یک اشتباه یا یک آگاهی قبل از روندی از پیش تعیین شده است. گوگل فینالیست‌های جام‌جهانی 2022 را لو داد البته در یکی دیگر از نتایج همین جستجو فینال را میان دو تیم نامعلوم اعلام کرده بود اما نتیجه اصلی رقابت میان فرانسه و برزیل را نشان می‌دهد که چند ساعت بعد گوگل این اشتباه را برطرف کرد و این بازی در ورزشگاه لوسیل دیگر قابل مشاهده نبود. در حال حاضر شش بازی آرژانتین-عربستان، برزیل-صربستان، آرژانتین-مکزیک، پرتغال-اروگوئه، عربستان-مکزیک و کامرون-برزیل از مرحله گروهی در این ورزشگاه برگزار خواهد شد. با این حال با توجه به رنکینگ دو تیم برزیل و فرانسه و قدرتی که این دو تیم در حال حاضر دارند، بعید نیست که چنین فینالی که در واقع تکرار فینال جام جهانی 1998 است، در قطر به وقوع بپیوندد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...