حمله شکیرا به دستگاه قضایی اسپانیا؛ آنها به دارایی‌های من چشم دوخته‌اند

شکیرا نسبت به صحبت‌های رؤسای سازمان مالیاتی نسبت به کلاهبرداری 13 میلیون پوندی به همراه جرارد پیکه متهم کرده‌اند، واکنش نشان داد.
کدخبر (73294) | 07 مهر 1401 | ساعت 15:56
0 132
حمله شکیرا به دستگاه قضایی اسپانیا؛ آنها به دارایی‌های من چشم دوخته‌اند
شکیرا نسبت به صحبت‌های رؤسای سازمان مالیاتی نسبت به کلاهبرداری 13 میلیون پوندی به همراه جرارد پیکه متهم کرده‌اند، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شکیرا نسبت به صحبت‌های رؤسای سازمان مالیاتی که او را به کلاهبرداری 13 میلیون پوندی به همراه همسر سابقش، جرارد پیکه متهم کرده‌اند، واکنش نشان داد. این خواننده کلمبیایی رؤسای این سازمان را مورد انتقاد قرار داده و آنها را متهم کرده است که در میان دعوای حقوقی او و پیکه بر سر جدایی و دریافت حضانت فرزندانشان، به دنبال کسب درآمد خود هستند و به دارایی‌های او چشم دوخته‌اند. شکیرای 45 ساله که به دلیل مشکلات حقوقی خود از دادستانی اسپانیا شکایت کرده، در صورتی که در شش فقره فرار مالیاتی مجرم شناخته شود، با 8 سال زندان روبرو خواهد شد. دادستانی اسپانیایی برای شش پرونده جداگانه فرار مالیاتی او به مبلغ 14.5 میلیون یورو، بیشترین مجازات ممکن را درخواست داده است. دادستانی علاوه بر حکم 8 سال زندان برای این خواننده سرشناس، خواهان دریافت 23 میلیون یورو غرامت نیز شده است. بنا به ادعای دستگاه قضایی اسپانیا، شکیرا طی سال‌های 2012 تا 2014 از پرداخت مالیات به ارزش 14.5 میلیون یورو امتناع کرده و چنانچه این مسأله ثابت شود، او طبق قوانین اسپانیا مجرم شناخته خواهد شد. تاریخ این محاکمه که قرار است پرونده آن در دادگاه استانی شهر بارسلون در شمال شرقی اسپانیا بررسی قرار گیرد، هنوز به طور مشخص مشخص نشده است. شکایت شکیرا این خواننده کلمبیایی‌الاصل متهم است که علیرغم مهاجرت به بارسلونا در سال 2011 برای زندگی در کنار همسر سابق خود، برای اجتناب از پرداخت مالیات وانمود کرده که در این کشور زندگی نمی‌کند. این در حالیست که او قبلاً حدود سه میلیون یورو به سازمان مالیات اسپانیا پرداخت کرده است. بازرسان مالیاتی بیش از یک سال را صرف بررسی پرونده شکیرا کردند و حتی به آرایشگاه‌های مورد علاقه‌اش در بارسلونا سر زدند و شبکه‌های اجتماعی او را بررسی کردند تا نشان دهند که او بیش از سه سال را در اسپانیا گذرانده است. نتیجه این بررسی‌ها نشان داد که او 242 روز در سال 2012، 212 روز در سال 2013 و 243 روز در سال 2014 را در اسپانیا گذرانده است. این در حالیست که وی محل اقامت مالیاتی خود را تا سال ۲۰۱۵ جزایر باهاما تعیین کرده بود. طبق قوانین اسپانیا هر فردی که بیش از شش ماه در سال در این کشور اقامت داشته باشد، باید اسپانیا را به عنوان محل پرداخت مالیات‌های خود معرفی کند. این ستاره پرطرفدار جهان موسیقی همچنین مدعی شده است که قبلاً ۱۷.۲ میلیون یورو به مقامات مالیاتی اسپانیا پرداخت کرده و بنابراین دیگر هیچ بدهی ندارد. شکیرا و پیکه او در مصاحبه‌ای با مجله Elle، دادستان‌ها را به دلیل انجام رفتارهای متوهمانه و زیرکانه علیه خودش مورد انتقاد قرار داده است. "اغلب قرارهای من با پیکه زمانی بود که من در تورهای جهانی حضور داشتم. من بیش از 240 روز را در خارج از اسپانیا گذراندم، بنابراین هیچ امکانی وجود ندارد که من به عنوان یک فرد مقیم اسپانیا در نظر گرفته شوم. مقامات مالیاتی اسپانیا به محض اینکه دیدند که من با یک شهروند اسپانیایی قرار ملاقات دارم، حساب کتاب خود را شروع کردند. کاملاً مشخص است که آنها به دنبال سرمایه و دارایی من هستند". در ماه ژوئن و پس از یازده سال زندگی مشترک، شکیرا و پیکه از یکدیگر جدا شدند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...