قرار عاشقانه شکیرا و کاسیاس؛ واقعیت یا شایعه؟

به نظر می‌رسد شکیرا خواننده برنده جایزه گرمی، پس از جدایی از جرارد پیکه در اوایل سال جاری، با ستاره دیگری در فوتبال وارد رابطه شده است. 
کدخبر (73494) | 08 مهر 1401 | ساعت 12:52
0 211
قرار عاشقانه شکیرا و کاسیاس؛ واقعیت یا شایعه؟
به نظر می‌رسد شکیرا خواننده برنده جایزه گرمی، پس از جدایی از جرارد پیکه در اوایل سال جاری، با ستاره دیگری در فوتبال وارد رابطه شده است. 

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز و به نقل از  TNG News، شایعاتی مبنی بر رابطه عاشقانه این خواننده با یکی از همکاران قدیمی همسر سابق خود یعنی ایکر کاسیاس به وجود آمده است. به گزارش First Sportz کاسیاس هم به تازگی به رابطه خود پایان داده و اکنون تنها است.

شکیرا و کاسیاس حداقل یک نقطه مشترک دارند. هر دو در ماه‌های اخیر جدایی‌های رسواکننده ای  داشتند. از سال گذشته که کاسیاس به ازدواج خود با مجری تلویزیونی، سارا کاربونرو پایان داد، در شبکه‎های اجتماعی فعال‌تر شده است. این ستاره سابق فوتبال اسپانیا اخیرا نیز شکیرا را در اینستاگرام دنبال کرده بود. اکنون هر دو در این شبکه اجتماعی یکدیگر را دنبال می‌کنند.

شکیرا و ایکر کاسیاس

برخی معتقدند که این نشانه‌ای از علاقه کاسیاس برای داشتن ارتباط عاطفی با شکیرا است. با این حال هیچ کدام درباره این موضوع صحبتی نداشته‌اند. به گزارش Tennis World این دو قبلا هم با یکدیگر آشنایی و ملاقات‌هایی داشته‌اند اما تا پیش از این کاسیاس دنبال کننده شکیرا نبوده و به تازگی تصمیم به چنین کاری گرفته است.

این موضوع پس از آن اتفاق می‌افتد که در خبرها عنوان شد که مدل معروف، بار رافائلی و پیکه احتمالاً در سال 2012 با هم ملاقات عاشقانه‌ای داشتند. یعنی زمانی که این فوتبالیست و شکیرا هنوز در رابطه بودند.

در همین حال، شکیرا در مصاحبه اخیر خود فاش کرد که چگونه مادر بودن روی حرفه موسیقی او تأثیر گذاشته است. تمرکز او از موسیقی به روی مراقبت از دو فرزندشان، تغییر کرد. او گفت که وقتی اولین پسرش، میلان را به دنیا آورد، او را از دو ماهگی همه جا با خود به همراه داشت. "در جریان کنسرت‌های The Voice من مجبور بودم به پسر کوچکم شیر هم بدهم. وقتی پسر اول‌مان در سال 2014 به مدرسه رفت، متوجه شدم که سفرهایم و موسیقی را باید در اولویت‌های بعدی زندگی قرار دهم".

شکیرا

شکیرا برای اینکه پیکه بتواند به فوتبال خود ادامه دهد حاضر شد که به اسپانیا نقل مکان کند؛ مساله‌ای که اکنون برایش دردسرهای مالیاتی هم به همراه داشته است.

 "من باید آن تلاش و آن فداکاری را انجام می داد مو این کار را انجام دادم. من شغلم را کنار گذاشتم و برای حمایت از او به اسپانیا آمدم". شکیرا می‌گوید این کار را عاشقانه انجام داده و از آن پشیمان نیست چراکه توانسته حس مادری را در کنار دو فرزندش تجربه کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...