غنائم جنگی پس از کریستیانو رونالدو؛ شماره 7 منچستریونایتد به چه کسی‌ می‌رسد؟

کریستیانو رونالدو ممکن است به زودی از منچستریونایتد جدا شود و این ما را به این فکر وا می دارد که پس از او چه کسی پیراهن شماره 7 را در اولدترافورد خواهد پوشید.
کدخبر (73427) | 08 مهر 1401 | ساعت 10:28
0 143
غنائم جنگی پس از کریستیانو رونالدو؛ شماره 7 منچستریونایتد به چه کسی‌ می‌رسد؟
کریستیانو رونالدو ممکن است به زودی از منچستریونایتد جدا شود و این ما را به این فکر وا می دارد که پس از او چه کسی پیراهن شماره 7 را در اولدترافورد خواهد پوشید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پیراهن شماره 7 شاید یکی از نمادین‌ترین پیراهن‌های تاریخ فوتبال باشد. اهمیت آن در منچستریونایتد با توجه به بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو که آن را در باشگاه بر تن داشتند، حتی بیشتر است.

دیوید بکهام، اریک کانتونا و جورج بست اسطوره‌هایی بودند که با پوشیدن شماره 7 در اولدترافورد نام خود را در تاریخ منچستریونایتد جاودانه کردند. پس از آنها این کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا بود که در دو دوره جداگانه این پیراهن را به تن کرد. کریستیانو رونالدو اولین بار در تابستان 2003 در سن 18 سالگی از اسپورتینگ لیسبون به جمع شیاطین سرخ پیوست. سر الکس فرگوسن، سرمربی وقت منچستریونایتد علیرغم سن کم کریستیانو رونالدو، با دادن لباس شماره 7 که پیش از او بر تن دیوید بکهام دیده می‌شد، از این مهاجم نوظهور حمایت کرد.

کریستیانو رونالدو

این بازیکن پرتغالی هم با درخشش خود، تصمیم فرگوسن برای اعطای این پیراهن را به او را توجیه کرد. رونالدو در 6 فصل 292 بازی برای منچستریونایتد انجام داد و قبل از پیوستن به رئال مادرید در سال 2009 به این تیم کمک کرد تا 10 جام مختلف کسب کند. کریستیانو رونالدو سال گذشته پس از بازگشت به منچستریونایتد، یکبار دیگر پیراهن شماره 7 را پس گرفت.

کریستیانو رونالدو سال گذشته بازگشتی پر شور به اولدترافورد داشت و با قراردادی دو ساله از یوونتوس به این تیم پیوست. پس از بازگشت رونالدو، ادینسون کاوانی که پیش‌تر پیراهن شماره 7 را بر تن داشت، لباس شماره 21 را انتخاب کرد تا به ستاره پرافتخار پرتغالی این امکان را بدهد که پیراهن شماره 7 خود را پس بگیرد.

این بازیکن 37 ساله درست از همان جایی که کار را متوقف کرده بود، ادامه داد و فصل گذشته در 38 بازی 24 گل برای منچستریونایتد به ثمر رساند. علیرغم دوری 12 ساله از باشگاه به نظر می‌رسید که دوباره پیراهن شماره 7 به صاحب اصلی خود رسیده و کسی جز کریستیانو رونالدو لایق آن نبوده و نیست. با این حال، دومین دوره حضور او در جمع شیاطین سرخ آنطور که او انتظار داشت، پیش نرفت. منچستریونایتد نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و فصل گذشته در لیگ برتر در رده ششم قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو

کدام بازیکنان کاندیدای پوشیدن شماره ۷ کریستیانو رونالدو هستند؟

فوق ستاره سابق رئال مادرید در تابستان برای جدایی از منچستریونایتد تلاش کرد، اما مجبور شد در همین تیم بماند. با این حال، آینده این بازیکن در باشگاه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. قرارداد کریستیانو رونالدو با تیم اریک تن‌هاخ در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. در حالی که گزینه تمدید قرارداد تا یک سال دیگر هم در قرارداد وی وجود دارد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که او تا این مدت در منچستریونایتد باقی بماند.

اگر او در آینده اولدترافورد را ترک کند، این سوال به وجود می‌آید که چه کسی پیراهن شماره 7 را به تن می‌کند. منچستریونایتد در حال حاضر دو مدعی اصلی به نام‌های جیدن سانچو و آنتونی برای این پیراهن دارد. شیاطین سرخ سال گذشته سانچو را با 73 میلیون پوند از دورتموند به خدمت گرفتند. این وینگر انگلیسی روند پیشرفت خود را در باشگاه به کندی آغاز کرد، اما به نظر می‌رسد در این فصل زیر نظر تن‌هاخ جایگاه خود را یافته است.

آنتونی و جیدن سانچو

جیدن سانچو که در حال حاضر شماره 25 را بر تن می‌کند، در 8 بازی در تمامی رقابت‌ها برای منچستریونایتد سه گل به ثمر رسانده است. البته او هنوز جای پیشرفت بسیاری دارد و باید بیش از آن خود را به هواداران یونایتد ثابت کند اما با توجه به اینکه در دورتموند هم این شماره پیراهن را در اختیار داشت، شانس زیادی برای دستیابی به پیراهن فعلی رونالدو دارد.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد آنتونی با آنکه به تازگی به منچستریونایتد پیوسته اما خواهان پوشیدن این پیراهن نمادین باشگاه است. این بازیکن برزیلی که خریدش برای منچستریونایتد 86 میلیون پوند هزینه داشت، اولین بازی خود را برای این تیم با گلزنی در پیروزی 2-1 مقابل آرسنال آغاز کرد. آنتونی که به دلیل توانایی های دریبلینگ خود شناخته می‌شود، مانند کریستیانو رونالدو در روزهای اولیه حضورش در منچستریونایتد، آنچه را که لازم است هواداران را از صندلی هایشان بلند کند، انجام می‌دهد. بنابراین او یک رقیب قوی برای مبارزه با سانچو برای رسیدن به این پیراهن خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...