محمد حسین محبی: حسن یزدانی در خیال برد تیلور، خوابیده بود

محمد حسین محبی نایب قهرمان پیشین کشتی جهان نظراتی را راجع به عملکرد کشتی گیران ایرانی حاضر در مسابقات جهانی 2022 مطرح کرد.
کدخبر (73411) | 08 مهر 1401 | ساعت 09:59
0 216
محمد حسین محبی: حسن یزدانی در خیال برد تیلور، خوابیده بود
محمد حسین محبی نایب قهرمان پیشین کشتی جهان نظراتی را راجع به عملکرد کشتی گیران ایرانی حاضر در مسابقات جهانی 2022 مطرح کرد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از تسنیم، محمد حسین محبی درباره غیبت کرمانشاه در مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: از روزی که علیرضا دبیر به کرمانشاه آمده است، تمام درها را زدیم تا آن بودجه‌ای را که گفته بودند برای تیم‌داری بگیریم. از  سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان تا استانداری،  شهرداری و... ولی هیچ خبری نشد. محمد حسین محبی، قهرمان پیشین کشتی کرمانشاه در مورد عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی بلگراد تأکید کرد: الان تیم ایران شرایطی دارد که تا المپیک بعدی باید همه مدال بگیرند. خوشبختانه همه کشتی‌گیران خوب هستند، ضمن اینکه کشتی دنیا هم ضعیف شده است. قبلاً امکان نداشت اینقدر سریع در کشتی‌های جهانی نتیجه 10 صفر شود، اما در مسابقات اخیر بارها این اتفاق رخ داد. ایران خیلی خوب می‌تواند از این موقعیت استفاده کند، هر چند که المپیک خیلی سخت است. حسن یزدانی و دیوید تیلور وی در مورد شکست فینال حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور در وزن 86 کیلوگرم مسابقات جهانی بلگراد گفت: حسن یزدانی در خیال سال گذشته که باز هم تیلور را ببرد، خوابیده بود، در حالی که تیلور خوب کار کرده بود. او خوب آنالیز کرده بود که نگذاشت حتی یک بار هم حسن یزدانی دست به زیر کتفش ببرد و خیلی راحت هم برد. شاید برای حسن یزدانی خیلی سخت بود که به این شکل ببازد، شاید هم کادر مربیان کوتاهی کردند، اما روی پای او اصلاً کار نشده بود که دست تیلور به پایش می‌خورد خاک می‌شد. کشتی‌گیری که هشت مدال جهانی و المپیک دارد که نباید اینقدر زود خاک شود. کادر فنی هم باید باید بیشتر روی او کار می‌کرد. رحمان عموزاد محمد حسین محبی، نایب قهرمان پیشین کشتی جهان، رحمان عموزاد را پدیده این مسابقات دانست و ادامه داد: کشتی‌های عموزاد واقعاً عالی بود، کامران قاسم پور و محمد نخودی هم خوب کشتی گرفتند. امیرحسین زارع در یک لحظه اشتباه کرد که آن جوری باخت. اینها باید به خودشان بیایند. طاها آکگول که نباید جوان 21 ساله را ببرد. متأسفانه امسال زارع دور از طلا ماند در حالی که باید صد درصد طلای سال گذشته را تکرار می‌کرد، چون تجربه و اعتمادبه‌نفس بیشتری هم پیدا کرده بود. حالا یا خودش یک جایی کوتاهی کرده است و یا اینکه مقصر کادر فنی بوده‌اند. محبی همچنین در مورد وضعیت برادرزاده خود که پایش را جراحی کرده است، خاطر نشان کرد: شیروان خوب است. بعد از جراحی باید 20 جلسه فیزیوتراپی می‌کرد و بعد دوباره معاینه می‌شد. او گفت که شرایطش خوب است و بعد از بهبودی می‌خواهد کشتی بگیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...