پرسپولیس 0- تراکتور 1/ شکست سرخ ها در آزادی!

بازی پرسپولیس تراکتور در چارچوب دیداری از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با برتری یک بر صفر شاگردان قربان بردیف همراه شد.
کدخبر (73526) | 10 مهر 1401 | ساعت 16:45
0 271
پرسپولیس 0- تراکتور 1/ شکست سرخ ها در آزادی!
بازی پرسپولیس تراکتور در چارچوب دیداری از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با برتری یک بر صفر شاگردان قربان بردیف همراه شد.

به گزارش سرخ نیوز، بازی پرسپولیس تراکتور در چارچوب دیداری از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان تبریز به اتمام رسید. این یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازیهای لیگ برتر بود.  

تیم داوری دیدار پرسپولیس و تراکتور

موعود بنیادیفر، محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدروم، حسین زیاری- ناظر: حسن کامرانی فر  

ساعت و زمان بازی پرسپولیس و تراکتور

یکشنبه 10 مهر 1401- ساعت 18:05- ورزشگاه آزادی  پرسپولیس تراکتور

اتفاقات بازی پرسپولیس تراکتور

پرسپولیس در غیاب امید عالیشاه و شیخ دیاباته مقابل تراکتور قرار می گیرد. در شرایطی که تیم تبریزی هیچ محروم یا مصدومی ندارد. خطای پنالتی از سوی محمد حسینی اتفاق ویژه این بازی بود که با اعتراض شدید محمدرضا اخباری و سایر بازیکنان تراکتور همراه شد.

دقایق حساس بازی پرسپولیس و تراکتور:

دقیقه 1: ارسال روی دروازه پرسپولیس با ضربه واگنین به بیرون رفت. دقیقه 7: مهدی هاشم‌نژاد پس از دریبل مدافع پرسپولیس، شوت خود را روانه دروازه کرد که بیرانوند به شکلی دیدنی توپ را دفع کرد. دقیقه 28: شوت کات دار سروش رفیعی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 30: شوت سرکش رضا اسدی از پشت محوطه جریمه با واکنش بیرانوند راهی کرنر شد. دقیقه 43: محمد عباس‌زاده پس از چرخش از راه دور توپ را روانه دروازه کرد که بیرانوند موفق به سیو توپ شد. دقیقه 55: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه و در حالی که اخباری از دروازه بیرون آمده بود، با اختلاف کم به بیرون رفت. دقیقه 58: ارسال سعید صادقی با ضربه دانیال اسماعیلی‌فر همراه شد که توپ به کرنر رفت. دقیقه 64: پاس گوستاوو با سر به محمد عباس زاده رسید و او به صورت قیچی توپ را روانه دروازه کرد که توپ پس از برخورد به تیرک افقی به زمین خورد و تبدیل به گل نشد. دقیقه 70: پاس مهدی ترابی در داخل محوطه جریمه به لوکادیا رسید و او پس از عوض کردن پا شوت خود را زد که توپ به تیرک خورد. دقیقه 70: در توپ برگشتی دانیال اسماعیلی فر به توپ ضربه زد که مدافع تراکتور از روی خط برگرداند. دقیقه 88: مهدی ترابی پنالتی را به سمت راست زد و محمدرضا اخباری به زیبایی توپ را مهار کرد و مانع از گلزنی او شد (ویدئو). پرسپولیس 0 - تراکتور 1

شرح گل ها:

محمد عباس‌زاده- دقیقه 75: پاس اشتباه لوکادیا به گوستاوو رسید و او با پاس تک ضرب عباس زاده را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه اول او را بیرانوند گرفت و ضربه بعدی در درون دروازه قرار گرفت (ویدئو).

کارت زرد:

پرسپولیس: علی نعمتی (2) علیرضا بیرانوند (66) تراکتور: ابوالفضل رزاق پور (57) هادی محمدی (66) ریکاردو آلوز (80) محمدرضا اخباری (84) پرسپولیس تراکتور

کارت قرمز:

-

حواشی بازی پرسپولیس و تراکتور:

* کاوه رضایی در فهرست تیم تراکتور قرار ندارد. * رضا اسدی در مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت. * ترکیب پرسپولیس در فاصله حدود نیم ساعت تا شروع بازی اعلام شد. * علیرضا بیرانوند بازوبند کاپیتانی را در اختیار دارد. * بازی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. * با گذشت 15 دقیقه از زمان شروع بازی، هنوز سوت شروع زده نشده است. * بازیکنان در حال گرم نگه داشتن بدن خود هستند. * به نظر می‌رسد مشکل نور ورزشگاه عامل تاخیر در شروع بازی بوده است. * به جز مهدی ترابی، تقریبا همه بازیکنان با مچ بند مشکی وارد زمین شده‌اند. * بخشی از پروژکتورهای ورزشگاه آزادی هنوز روشن نشده است. * حسن کامرانی‌فر دبیرکل سابق فدراسیون به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور دارد. حسن کامرانی‌فر * مددی مدیر ورزشگاه آزادی وعده داد که مشکل تا 18:05 حل شود. * بازیکنان همچنان در حال گرم کردن هستند. * برخورد محمدرضا اخباری با محمدحسینی منجر به مصدومیت بازیکن تراکتور شد. * بازیکنان تراکتور پس از سوت پایان نیمه اول به شدت به موعود بنیادی فر اعتراض کردند. * بازیکنان تراکتور به هوای اعلام گل توسط داور خوشحالی کردند اما داور آفساید گرفت تا بازیکنان تراکتور به این توپ معترض شوند.
* تصاویر آهسته نشان می‌دهد شوت عباس زاده پس از برخورد به تیرک بیرون خط به زمین خورده است. * پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس، محمدرضا اخباری به شدت عصبانی شده و قصد ادامه بازی را ندارد. * پس از حضور اخباری در کنار زمین، بنیادی فر توپ را برداشت و کمکهای خود را به سمت خود فراخواند. * موعود بنیادی فر پس از مشورت با کمکها، به زمین بازگشت و به سراغ نقطه پنالتی رفت.

نتیجه بازی پرسپولیس و تراکتور

پرسپولیس یحیی گل محمدی با قبول شکست یک بر صفر مقابل تراکتور، نخستین باخت فصل را تجربه کرد.  

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی (60- وحید امیری)، سروش رفیعی (60- محمد عمری)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (90+2 - وحدت حنانوف)، میلاد سرلک (90+2 - سیامک نعمتی)، سینا اسدبیگی (78- مهدی عبدی)، سعید صادقی و یورگن لوکادیا ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو (81- صفا هادی)، مهدی هاشم نژاد (66- محمد قنبری) و محمد عباس زاده (90+6 - محمدرضا عباسی) ترکیب تراکتور برای دیدار با پرسپولیس

خلاصه بازی پرسپولیس تراکتور

خلاصه بازی پرسپولیس تراکتور نشان می دهد در آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر که با تاخیر سی و سه دقیقه‌ای به دلیل مشکل پروژکتور ورزشگاه آزادی آغاز شد، با پیروزی تراکتور به پایان رسید؛ دیداری که دو تیرک دروازه، یک پنالتی و در نهایت گلی را داشت که سرخپوشان تبریزی را به سه امتیاز حساس بازی رساند. در این بازی مهدی ترابی یک پنالتی از دست داد که البته این پنالتی به شدت مورد اعتراض بازیکنان و کادرفنی تراکتور قرار گرفت و حتی محمدرضا اخباری قصد نداشت بازی را ادامه دهد و برای دقایقی زمین را ترک کرد. با این حال او به زمین بازگشت و پنالتی را مهار کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...